رسانه‌های امریکایی در پوشش گزارش‌های مربوط به ادعای وجود خطر حمله ایران به عربستان به موضع‌گیری‌ها و عملکرد اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنان حسین سلامی، فرمانده سپاه اشاره کردند. سپاه پاسداران در چند هفته اخیر حداقل دو بار مواضع گروه‌های مخالف را در اقلیم کردستان عراق هدف قرار داده است و دشمن و از جمله عربستان سعودی را به دست داشتن و تحریک در ناآرامی‌های اخیر، به ویژه پوشش اعتراضات توسط شبکه تلویزیونی فارسی زبان مستقر در لندن (ایران اینترنشنال) که تهران آن را وابسته به ریاض می‌داند، متهم کرده است. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تازگی هشدار داده بود که عربستان باید در انتظار پاسخ ایران باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی سابق تیم ملی والیبال ایران تعییر و تحول در ترکیب کادر فنی را غیرمنطقی می‌داند و معتقد است سناریویی پشت آن وجود دارد.
مسئولان و عناصر سرویس‌های جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی در یک نشست فوری و اضطراری سناریوهای مربوط به احتمال فروپاشی این رژیم را در پی تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی بررسی کردند.
پوتین در سخنانی تاکید کرد که روسیه مذاکره با اوکراین را رد نمی کند و به دنبال تشدید درگیری‌ها در سوریه نیست.
پوتین در سخنانی تاکید کرد که روسیه مذاکره با اوکراین را رد نمی کند و بدنبال تشدید درگیری‌ها در سوریه نیست.
جواد خیابانی حالا درست در سناریویی مشابه قرار گرفته و با شایعه ممنوع‌التصویری دست‌و‌پنجه نرم می‌کند که مطابق با زمان گذشته بعید است جایگاهش در تلویزیون دستخوش تغییر شود. او یکی از «برمدار‌ماندگان» عصر علی فروغی در تلویزیون، خاصه شبکه سه سیما‌ست که کمتر حاضر شده جایگاهش در این رسانه را به خطر بیندازد.
همزمان با تشدید تنش‌ها در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی، منابع عبری از برگزاری مانوری مشترک از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای شبیه‌سازی جنگ علیه حزب‌الله خبر می‌دهند.
تحلیلگر سازمان سیا در اظهاراتی تأمل برانگیز با متهم کردن مقامات اوکراین در دست داشتن در انفجار سد «کاخوفکا» اعلام کرد که واشنگتن ممکن است زلنسکی را قربانی اهداف خود کند.
پاری‌سن‌ژرمن در سه هفته مانده به پایان لیگ یک فرانسه با شش امتیاز بیشتر از لانس رده دومی، در صدر جدول ایستاده است. آنها می‌توانند امشب دوباره قهرمان شوند.
چلسی یکی از بدترین فصل‌های تاریخ مدرنش را تجربه می‌کند، فصلی که در آن چهار چهره مختلف روی نیمکت نشسته‌اند و حتی خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند.
ابزار هوش مصنوعی میدجورنی که چند وقتی است با تبدیل سناریوهای نوشتاری به تصویر به شهرت رسیده حالا به وسیله‌ای برای نشان دادن خطر بزرگی که جهان را تهدید می‌کند، بدل شده است.
وزیر خارجه آلمان امروز در سخنانی با تأکید بر «نقش پکن در خاتمه جنگ اوکراین» اعلام کرد: درگیری نظامی میان چین و تایوان سناریویی مخوف است.
برای دفاع از منافع و امنیت ملی هر اقدامی که ضرورت داشته باشد، باید صورت بگیرد، اما به نظر می‌رسد استراتژیست‌های کشورمان می‌بایست با دقت‌نظر بیشتر با موضوع جنگ‌طلبی علی‌اف مواجه شوند. این‌که ایران به عنوان نیروی متجاوز و پیش‌دست در حمله شناخته شود، شاید همان رخدادی باشد که ماجرای روس‌ها در اوکراین را نیز برای ما تکرار کند
صهیونیست ها با اذعان به اینکه عملیات «اریحا» همان چیزی بوده که از آن هراس داشته اند، اعلام کردند که این عملیات نشان داد رژیم اشغالگر قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است.
نورنیوز نوشت: مردم اوکراین در سرما و جنگ از امکانات ابتدایی همچون انرژی و غذا محروم شده‌اند و غرب بجای تشویق به صلح و مذاکره، مشکلات آن‌ها را با ارسال سلاح تشدید می‌کند. این سناریو پیشتر از بالکان، افغانستان، عراق، سوریه و لیبی هم ویرانه ساخت. منجی بودن آمریکا در هالیوود است نه در واقعیت.
دانشمندان دانشگاه کورتین در استرالیا و دانشگاه پکن در چین سناریویی پیش‌بینی کرده‌اند که در آن قاره آمریکا به سمت غرب و قاره آسیا به شرق، قطب جنوب به سمت آمریکای جنوبی حرکت می‌کند، آفریقا از یک طرف به آسیا و از سوی دیگر به اروپا می‌چسبد تا آماسیا بوجود بیاید. این مقاله تحقیقاتی اخیرا در نشنال ساینس ریویو منتشر شد.
سناریوی دوم برای شکست روسیه شامل شکست در بحبوحه تشدید تنش است. کرملین به شکلی پوچ انگارانه به دنبال طولانی کردن جنگ در اوکراین است و درعین‌حال کمپین اقدامات خرابکارانه ناشناخته را در کشورهای حامی کی‌یف و خود اوکراین آغاز کرده است. در بدترین حالت، روسیه می‌تواند دست به انتخاب گزینه حمله هسته‌ای به اوکراین بزند.
رئیس‌جمهور اوکراین در سخنانی اعلام کرد که مردم کشورش باید برای هر سناریویی آماده باشند.
مدیرکل امور بین‌الملل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، درخواست برای لغو عضویت ایران در «کمیسیون مقام زن» را سناریویی برای به انزوا کشاندن نظام جمهوری اسلامی دانست.
در پی ادامه حملات گسترده موشکی و پهپادی روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین، وزیر خارجه اوکراین می‌گوید احتمال قطعی برق در سرتاسر این کشور، یک احتمال واقعی و نزدیک است.
جدی‌ترین و محتمل‌ترین سناریویی که گمانه می‌رود در رونمایی از طرح جدید حجاب عمومی ارائه شود، اعمال محدودیت‌ها و احتمالا جرایمی ویژه برای افراد بی‌حجاب است. این سناریو به منظور بازگشت وضعیت حجاب عمومی زنان به وضعیت قبل از آغاز ناآرامی‌های اخیر کشور با بهره‌گیری از اعمال قدرت نرم است. بدین معنا که بدون هر گونه استفاده از مواجهه فیزیکی و تنبیهی مستقیم، افراد از طریق کی سری مجازات هوشمندِ نظارتی، اصطلاحا روسری‌ها را مجددا بر سر کنند. اما این سناریو نیز در دو حالت امکان اجرایی شدن دارد
برناردو سیلوا، ستاره خلاق تیم ملی پرتغال، مدعی شد آنها نمی دانند اروگوئه از چه سبکی استفاده خواهد کرد.
«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در حال شکست در جنگ است. اگر اوکراینی‌ها به آزادسازی مناطق کشورشان از ارتش متجاوز خود ادامه دهند آیا او در واقع همان طور که تهدید کرده از سلاح هسته‌ای استفاده خواهد کرد؟ اگر چنین است چگونه و پاسخ ایالات متحده چه خواهد بود؟
لاپید همچنین با اشاره به گفت‌وگوی اخیر خود با رئیس‌جمهور آمریکا گفت: همانطور که با رئیس‌جمهور بایدن توافق کردیم، آزادی عمل کاملی برای ممانعت از احتمال بدل شدن ایران به یک تهدید هسته‌ای، خواهیم داشت.
لاپید گفت: ما نباید به وضعیتی برگردیم که در سال ۲۰۱۵ در آن قرار داشتیم. هنوز در حال خسارت دادن بابت سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا هستیم که در نتیجه آن، دولت آمریکا گفتمان با ما را متوقف کرد و به اسراییل اجازه نداد پیشنهادات اصلاحی‌اش را برای توافق ارائه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ