سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف انبار احتکار لاستیک قاچاق به ارزش بیش از شش میلیارد ریال در شاهرود با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس آرگون گفت: بانک مرکزی توانسته به منابعی دسترسی پیدا کند که قبلاً به دولت ریال آن را پرداخت کرده است و از این منظر آزادسازی ۶ میلیارد دلار پول بلوکه شده مثبت ارزیابی می‌شود.
قاسم زاده گفت: براساس نتایج سومین مرحله آماربرداری سراسری برداشت از منابع آب کشور حدود۹۲ میلیارد متر مکعب است.
همچنین خبرگزاری دولت به نقل از یک منبع آگاه، خبر داده که سازوکار استفاده از این منابع نیز به این صورت است که پول بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی به یکی از بانک‌های سوئیس منتقل می‌شود و در آنجا تبدیل به یورو خواهد شد. این خبرگزاری تاکید کرده است واریز وجوه به بانک‌ سوئیسی تایید شده و این ارقام آماده انتقال به قطر است.
فرزین گفت: متاسفانه نزدیک به ۷ میلیارد دلار از منابع ارزی کشورمان طی سال‌های پایانی دهه ۹۰ بصورت وون به بانک‌های کره جنوبی واریز شده بود و به آن هم، هیچ سودی تعلق نمی‌گرفت و نزدیک به یک میلیارد دلار آن با کاهش ارزش برابری مواجه شد.
یک منبع آگاه گفت، آن چه در توافق وجود دارد، خرید «کالا‌های غیر تحریمی» است و اصطلاحاتی همچون بشردوستانه یا غذا و دارو خلاف واقعیت است. ضمن این که این پول در حساب‌های ایرانی در بانک قطری ریخته می‌شود و این موضوع هم عرف و روال در استفاده از درآمد‌های ارزی ایران بوده است.
آیا می‌توان گفت با آزادسازی ۶ میلیارد دلار، معادل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از درآمدهای ارزی دولت قبل که به دلیل تحریم در بانک‌های کره بلوکه شده بود ریال عملا موضوع ادعایی بدهی ۲۷۰ هزار میلیارد تومانی دولت قبل برای دولت جدید منتفی است و به عبارت دیگر، دولت روحانی خزانه را با مثبت ۳۰ هزار میلیارد تومان به دولت جدید تحویل داده است؟
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از مرمت و بازسازی مشارکتی ۴ بنای تاریخی ماسوله خبر داد و گفت: این کار با ۶ میلیارد ریال اعتبار و با مشارکت مالکان صورت می گیرد.
بررسی اظهارنامه های در جریان تشریفات ترخیص واردات کالاهای اساسی نشان می دهد که از ابتدای سال تا ۶ مرداد ماه ۱۳۲۴ هزار تن و به ارزش ۲۳۲ هزار و ۳۷۲ میلیارد ریال، هنوز ترخیص قطعی نشده اند.
طی یک عملیات غافل‌گیرانه اعضای باند ۶ نفره که در حال تقسیم بیش از یک میلیارد ریال وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر مابین خود بودند، دستگیر شدند.
رئیس عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: در زمان عملیات دستگیری، متهمان اقدام به دادن رشوه یک میلیارد ریال به مأموران کردند تا زمینه فرار خود را از دست مأموران را فراهم نمایند که مأموران برابر وظیفه ذاتی، موضوع را صورتجلسه و ضمیم پرونده متهمان کردند.
سمنان- استاندار سمنان گفت: ارزش ریالی و گردش اقتصادی حاصل از فروش پسته در استان بالغ بر شش هزار میلیارد تومان است.‌
‌تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴۴.۴۸۵/۳ هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۳.۸۶۳/۶ هزار میلیارد ریال معادل ۴۵.۳ درصد افزایش داشته است.
تربت حیدریه ـ مسئول جذب مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش تربت حیدریه از حمایت ۶ میلیارد ریالی خیرین در کمک به دانش آموزان نیازمند این شهرستان خبرداد.
تربت حیدریه ـ مسئول جذب مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش تربت حیدریه از حمایت ۶ میلیاردی ریالی خیرین در کمک به دانش آموزان نیازمند تربت حیدریه خبرداد.
بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، عقیلی با بیان اینکه در این خصوص برای متهمان پرونده قضائی تشکیل و به همراه مستندات تحویل تعزیرات حکومتی شده‌اند، خاطرنشان کرد: پلیس با استقرار در تمامی گلوگاه‌های ورودی و خروجی و پایش مستمر با استفاده از تجهیزات نوین کمک بازرسی با قاچاقچیان و سودجویان برخورد قانونی خواهد کرد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا از دستگیری ۶ نفر از قاچاقچیان ارز و کشف و ضبط ۱۱۸ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال ارز توسط کارکنان این پلیس خبر داد.
اهواز- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۶ میلیارد ریال لاستیک قاچاق در یک باب مغازه در شهرستان اهواز خبر داد.
تربت حیدریه ـ فرماندار تربت حیدریه از افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی و خدماتی به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال درشهرستان تربت حیدریه خبر داد.
شهردار منطقه ۶ تهران از وصول مبلغی معادل ۳۰۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال با پیگیری حقوقی بعد از گذشت ۱۰ سال از محل چک‌های برگشتی به‌صورت نقدی خبر داد.
مدیرکل بازرسی و مبارزه با قاچاق سازمان حمایت گفت: در ۸ ماهه امسال بیش از ۴ هزار و ۱۴۴ پرونده قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۷۱۹ میلیون و ۵۱۵ هزار ریال برای واحدهای اقتصادی تشکیل شد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: قبل از دیدار با آمریکا نفری ۷ هزار دلار که در مجموع نزدیک به ۶ میلیارد تومان بود، برای خیریه گذاشتیم.
معاون اول رئیس جمهور گفت: ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب تبصره ۱۸ برای اشتغالزایی در استان ها پرداخت می شود.
شهردار منطقه ۶ از رفع تصرف دومین ملک متعلق به املاک منطقه ۶ در یک ماه اخیر، به ارزشی بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در خیابان حافظ خبر داد.
فرشاد محمدپور از ثبت پیشنهاد هیئت مدیره بانک کارآفرین جهت افزایش سرمایه ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ