فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ضمن اعلام این خبر که ۸ میلیارد ریال از اموال سرقتی بانک ملی کشف شد، گفت: ۱۷ نفر از متهمان دلالان ارزی دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام و دستگیری باند ۴ نفره حرفه‌ای و سابقه‌دار سرقت منزل در محدوده ری و کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از مخفیگاه سارقان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۱۲ هزار متر پارچه قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۲۲ میلیارد ریال در یک انبار کالا در شور آباد خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ مالخر حرفه‌ای و سابقه‌دار و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال به سرقت رفته خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون و کشف 10 میلیارد ریال کالای قاچاق خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق کارگاهی در یک دامداری متروکه در این شهرستان خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳ میلیارد ریال اموال به سرقت رفته کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک خانه اجاره‌ای در محله جنت آباد خبرداد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار محدوده ری و حسن آباد فشافویه و کشف اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال خبرداد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۵ تن انواع خشکبار قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۱۵ هزار عدد بلورجات قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
بهبهان- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان بهبهان خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری زن جوانی که اموال داخل گاوصندوق منزلی را در شمال تهران سرقت کرده بود خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳۰ میلیارد ریال طلای مسروقه کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از توقیف ۸ دستگاه خودروی شوتی و کشف ۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از یک میلیون عدد لوازم بهداشتی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر مال خر اموال مسروقه خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان یک میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و متهمان به ۵۰ فقره مال خری اموال مسروقه اعتراف کردند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف هفت و نیم میلیارد ریال گندم احتکار شده در میامی خبر داد.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان سابقه دار ساختمان های نیمه کاره در محدوده وردآورد و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه، خبر داد.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از کشف ۱۶ میلیارد ریال لنت ترمز قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: این محموله با یک کامیونت در حال حمل بود که توسط ماموران کشف و ضبط شد.
بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، عقیلی با بیان اینکه در این خصوص برای متهمان پرونده قضائی تشکیل و به همراه مستندات تحویل تعزیرات حکومتی شده‌اند، خاطرنشان کرد: پلیس با استقرار در تمامی گلوگاه‌های ورودی و خروجی و پایش مستمر با استفاده از تجهیزات نوین کمک بازرسی با قاچاقچیان و سودجویان برخورد قانونی خواهد کرد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف ۴۹ میلیارد ریال ارز قاچاق در فرماندهی پلیس فروگاه های پلیس پیشگیری خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۲۰ هزار لیتر گلیسیرین قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ رول پارچه خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ رول پارچه خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱.۵ تن پودر مکمل بدنسازی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ