اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکواندوکار کرمانشاهی تیم ملی کشورمان در مبارزه پایانی به حریف چینی خود باخت و به نشان نقره یونیورسیاد جهانی دانشجویان دست پیدا کرد.
تکواندوکار وزن هفتم تیم ملی ایران با پیروزی برابر رقیب کروات خود به دیدار نهایی یونیورسیاد جهانی دانشجویان راه یافت.
تکواندوکار وزن هفتم تیم ملی ایران با پیروزی برابر رقیب کروات خود به دیدار نهایی یونیورسیاد جهانی دانشجویان راه یافت.
عکسی از حضور امید نورافکن در آیین سنتی برپایی خیمه 300 ساله حسینیه امامزاده هارونیه اصفهان و تلاش او برای برافراشتن این نماد عزای حسینی در عاشورا منتشر شده است
آیین استخدام قهرمانان خوزستانی کشتی فرنگی کشور و تشکیل تیم کشتی گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور جمعی از مسئولین استانی، قهرمانان کشتی ایران و معاونین و مدیران شرکت، در گروه ملی صنعتی فولاد ایران برگزار گردید.
آلین دینکا پیشنهاد بازگشت به این تیم را رد کرد.
مراسم بزرگداشت منوچهر زندی ورزشی نویس پیشکسوت با حضور چهره‌های فرهنگی و ورزشی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم که امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور داشت چهره‌های ورزش درباره شخصیت منوچهر زندی و تأثیر او در حوزه رسانه و ورزش ایران به سخنرانی پرداختند. در بخش پایانی این مراسم از سردیس منوچهر زندی رونمایی و از طرف فدراسیون‌های ورزشی فوتبال، اسکی، تنیس روی میز، و باشگاه ورزشی سپاهان از او تقدیر شد.
آئین اختتامیه دومین رویداد ملی ارزش آفرین دختران ایران عصر یکشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۲) با حضور «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، و «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
یکی از میراث‌های ناملموس پایتخت که در دیگر نقاط کشور هم اجرا می‌شد و در سال ۱۳۹۱ و با شماره ۷۹۲ به ثبت میراث ملی رسیده است، جشن گاهنبار است. پیروان آئین زرتشت معتقدند خداوند آفرینش جهان مادی را در ۶ گاهنبار به انجام رسانده و در ۶ مقطع مختلف سال این روز را جشن می‌گیرند. این جشن هنوز در آتشکده تهران برگزار می‌شود.
مراسم «روایت ناخوانده چهل سال جهاد و مقاومت در صنعت» با هدف گرامیداشت شخصیت کم‌نظیر و ارزشمند آقای مهندس محمد هادی اردبیلی نخستین مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شد.
آیین آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در همدان
دستورالعمل نحوه تخصیص و ثبت تغییرات شناسه ملی اشخاص حقوقی از سوی هیأت موضوع (ماده ۹) آئین نامه پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی ابلاغ شد.
پکن اعلام کرد که در سال ۲۰۲۳ قویا با استقلال تایوان مقابله و در راستای پیشبرد الحاق این جزیره به چین حرکت خواهد کرد.
خاندوزی در«آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی ایران و صندوق های غیر دولتی پژوهش و فناوری» گفت: اعتبار سنجی شرکت های دانش بنیان نیازمند تحولی اساسی است.
بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران، از نسخه نفیس قرآن کریم به خط کوفی هم‌زمان با آئین گرامی‌داشت میلاد حضرت علی علیه‌السلام رونمایی کرد.
مشهد ـ دبیر اجرایی طرح ملی مفاخر گفت: اولین طرح ملی مفاخر، ویژه دانش آموزان دختر و پسر متوسطه اول در دبیرستان آئین اسلام ناحیه هفت مشهد برگزار شد.
اهواز - آیین چوب زنی محرم دزفول به عنوان اثر غیرملموس در لیست آثار ثبت ملی کشور قرار گرفت.
تربت حیدریه ـ آئین گرامیداشت ثبت ملی «حلوا جوزی» بایگ تربت‌حیدریه با حضور دو معاون وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسؤولان محلی در شهرستان بایگ برگزار شد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
مراسم تجلیل از بانوان محجبه قهرمان ورزش کشور با حضور قهرمانان و مدیر عاملین باشگاه‌های ورزشی مس ایران و شرکت صنایع ملی مس ایران برگزار شد.
قاسمی گفت: آخرین ایرادها هفته گذشته در دولت برطرف و به شورای نگهبان ارسال شد.
دکتر فرزین در آیین عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
مشهد ـ آئین قرعه کشی واگذاری سه هزار و ۳۰۳ قطعه زمین در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بجستان استان خراسان رضوی انجام شد.
آیین رونمایی از مسکات و لوگوی جزیره تنیس و اسکواش با حضور مسئولان دو فدراسیون و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ