دستورالعمل نحوه تخصیص و ثبت تغییرات شناسه ملی اشخاص حقوقی از سوی هیأت موضوع (ماده ۹) آئین نامه پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی ابلاغ شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اقتصاد دستورالعمل متنوع سازی روش های ورود سرمایه به کشور برای سپرده گذاری بلندمدت ارزی و سرمایه گذاری را آماده کرد.
ضوابط گمرکی جهت برگزاری پیاده‌روی اربعین شامل مواردی همچون چگونگی تشریفات گمرکی وسائط نقلیه، چگونگی تشریفات گمرکی کالاهای همراه موکب داران و میزان داروی مجاز همراه مسافر ابلاغ شد.
معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور دستور داد تا مصوبه ضوابط اجرایی نحوه تخصیص مزایای جانبی حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲ بازنگری شود.
روانشناسانی که در اکوتراپی یا تمرین حضور در طبیعت برای تقویت سلامت روان تخصص دارند توصیه های مرتبط با پرندگان را ارائه می کنند:"از پنجره به بیرون خیره شوید یا آرام قدم بزنید. با دقت به جزئیات، مانند پرها، چشم ها، پاها یا نحوه حرکت پرنده توجه کرده و با دقت به صدای آن گوش کنید".
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان نحوه ارائه مجوز به دفاتر ازدواج و خدماتی که مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده ارائه می‌کنند را تشریح کرد.
یک فوق تخصص عفونی اطفال، علائم ابتلا به روتاویروس در کودکان را توضیح داد و راه‌های پیشگیری و درمان آن را تشریح کرد.
دستورالعمل نحوه تشکیل شعب تخصصی رسیدگی به اختلافات در حوزه علم و فناوری توسط رئیس قوه قضائیه به واحدهای قضائی ابلاغ شد.
در اطلاعیه‌ای از سوی معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، نحوه ارسال اولویت تخصیص ارز کالاهای کشاورزی به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش جهت یابی (کار با نقشه قطب نما و جی پی اس)، گشتی شناسایی برد کوتاه، متوسط و بلند، تیراندازی با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین، اجرای هلی برن و نحوه استقرار در زمین، اجرای تاکسیرد، هدف زنی در شب و روز.
ربات پاسخگوی ChatGPT می‌تواند هر سوالی را جواب دهد. این ابزار قادر است مسائل و مباحث مختلف در حوزه‌های تخصصی مثل فیزیک، ریاضی و برنامه نویسی و امنیت و شبکه و ... را درک کند و به سوالات تخصصی پاسخ دهد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مجلس با تصویب طرحی مجزا با عنوان «طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی-تخصصی» در ۵ مردادماه ۱۴۰۱ درصدد رفع خلاء قانونی در این حوزه برآمد.
در جلسه روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه۱۴۰۲، دولت با پیشنهاد کمیسیون تلفیق درخصوص نحوه تخصیص اعتبارات پروژه‌ها از سوی سازمان برنامه و بودجه و همچنین برخط شدن پرداختی‌های وزارت اقتصاد مخالف بود و بعد از رای آوردن این پیشنهاد مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه برخی معاونان و مدیران این سازمان به نشانه اعتراض صحن کمیسیون تلفیق را ترک کردند و در هنگام بررسی تبصره۱۲ که درخصوص حقوق و دستمزد بود، نماینده دولت در صحن مجلس حضور نداشت.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی تخصصی برای تامین نظر شورای نگهبان اصلاح شد.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌ می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌ بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش آشنایی با انواع برف و بهمن شناسی، آشنایی با ابزار جستجو و نجات دربرف، آشنایی صحیح از میله سونداژ در جستجو و نجات، تیراندازی دربرف با اسکی پرحرکت، انواع سرمازدگی، نحوه تهیه پناهگاه‌های برفی، اجرای راهپیمایی بردمتوسط و بررسی وضعیت محیط درشب، شناسایی منطقه کمپ چریکی و ایجادکمپ چریکی، آموزش اسکی.
فرمانده زنان یگان ویژه انتظامی کشور گفت: ماموران زن یگان ویژه، آموزش‌های عمومی پلیس را مانند سایر ماموران فرا می‌گیرند مثل نحوه دستگیری متهمین و بدرقه آنها؛ ولی به صورت تخصصی‌تر در داخل یگان ویژه، آموزش‌های مهارتی و تخصصی این رسته از جمله تکنیک‌های برخورد با اغتشاشگران، کنترل تجمعات و ناآرامی‌ها را آموزش دیده‌اند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تامین نظر شورای نگهبان، طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکلهای صنفی- تخصصی را اصلاح کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی- تخصصی جهت رفع ایرادات شورای نگهبان موافقت کردند.
معاون گردشگری کشور گفت: با اصلاح طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی-تخصصی، تشکل‌های حرفه‌ای صنعت گردشگری از شمول طرح قانونی مزبور مستثنی شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی – تخصصی موافقت کردند.
بعد از گذشت 7 ماه از سال هنوز زمان پرداخت اعتبار همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و نحوه هزینه کرد آن مشخص نشده است درحالیکه اجرای این موضوع یکی از مطالبات اصلی بازنشستگان است.
عبدالحمید نقره‌کار استاد دانشگاه علم و صنعت با اشاره به نحوه جذب اساتید گفت: نباید در جذب اساتید فقط علم و تخصص مورد توجه باشد بلکه باید بدانیم معلمی شغل انبیاست و باید سوابق فرهنگی، تربیتی و اخلاقی اساتید نیز مورد تأکید باشد، نباید هر کسی که مدرکی از دانشگاه معتبری دارد جذب شود، یک استاد دانشگاه باید تعلیم و تربیت را با هم داشته باشد.
در راستای انجام وظیفه نظارتی؛ سازمان بازرسی کل کشور پیرامون چالش ها و ابهامات نحوه تخصیص یارانه‌ها از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی توضیح خواست.
عضو شورای شهر تهران گفت:از شهرداری تهران می‌خواهم نسبت به پاکسازی عایق اتوبان‌ها اقدام کند همچنین باید در رابطه با نگهداشت اتوبان‌ها اقدام شود.
کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری وضعیت تنظیم بازار کالاهای اساسی، قیمت مواد غذایی و جاماندگان یارانه را بررسی خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ