آیین رونمایی از مسکات و لوگوی جزیره تنیس و اسکواش با حضور مسئولان دو فدراسیون و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمان انتشار کارت و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز اعلام شد.
استفاده نابجا از اسلحه در حین برگزاری یک مراسم عروسی در تالار یادمان باغ‌ملک یک کشته و چند زخمی برجای گذاشت که شامل سه مرد و سه زن می‌شوند.
وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی گروه دبیری در ۱۲ مرداد ماه خبر داد.
امروز ۱۲ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده و عادی شرکت تامین ماسه ریخته گری با حضور ۵۰ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
۱۲ تکواندوکار برتر تاریخ المپیک امشب در چارچوب برگزاری مراسم جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی، معرفی خواهند شد.
دانشگاه صنعتی اصفهان میزبان نخستین دوره رویداد ملی حمل‌ونقل هوشمند دانش‌بنیان با معرفی توانمندی‌های فناورانه در روزهای ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
با برگزاری رقابت‌های لیگ یک (هفت مسابقه)، ورزشگاه‌های ایران شاهد انجام ۱۲ بازی مهم و حساس خواهند بود.
«جشن ملی پرچم» فردا همزمان با ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم به ریاست سید ابراهیم رئیسی در ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ و برگزاری اولین جلسه کابینه در ۴ شهریور ۱۴۰۰، رئیس و اعضای دولت سیزدهم برای انجام سفرهای استانی و حضور در مناطق مختلف کشور متعهد شدند.رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ و در دومین سال ریاست خود بر قوه مجریه ۱۶ سفر استانی انجام داد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران از برگزاری ۱۲ برنامه تهرانگردی برای معرفی بخشی از ظرفیت‌های گردشگری پایتخت در ایام نوروز خبر داد.
نماینده سازمان سنجش آموزش کشور، در روز چهارشنبه دهم اسفند صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.
مراسم افتتاحیه دوره مربیگری سطح A فوتبال آسیا صبح امروز در اصفهان برگزار شد.
ابوذر روحی خواننده سرود «سلام فرمانده» در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه در تهران برگزار شد، به عنوان چهره سال فضای مجازی معرفی شد.
تهران- رئیس ستاد دهه فجر استان تهران از برگزاری مراسم ۱۲ بهمن در حرم مطهر امام راحل خبر داد و گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم سخنرانی می کند.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، صبح امروز دوشنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ با برگزاری رژه شناور‌های سطحی و زیرسطحی و پرواز جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش، بالگرد‌های هوانیروز، پرنده‌های بال‌ثابت و بالگرد‌های نیروی دریایی ارتش از مقابل ناوشکن تمام ایرانی سهند به‌عنوان ناو سرفرماندهی به کار خود پایان داد.
سرپرست فدراسیون اسکواش از برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش در روز دوشنبه ۱۲ دی خبر داد.
لیگ برتر تکواندو در حالی فردا با برگزاری ۱۲ دیدار در خانه تکواندو پیگیری می‌شود که تقابل دو تیم مدعی قهرمانی می‌تواند معادلات را در صدر جدول تغییر دهد.
لیگ برتر تکواندو در حالی فردا با برگزاری ۱۲ دیدار در خانه تکواندو پیگیری می‌شود که تقابل دو تیم مدعی قهرمانی می‌تواند معادلات را در صدر جدول تغییر دهد.
سرنوشت گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب با برگزاری ۲ دیدار پایانی مشخص شد و تیم‌های ملی مراکش و کرواسی به مرحله حذفی راه پیدا کردند.
شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری مانور دور میزی با موضوع نشت مواد شیمیایی با حضور ارگان‌ها و سازمان‌های دست‌اندرکار در این حوزه خبر داد.
فصل جدید رقابت های لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در حالی با برگزاری ۱۲ دیدار آغاز شد که دو تیم از صنایع مس کشور قدرت خود را به رخ رقبا کشیدند اما یکی از مدعیان حرفی برای گفتن نداشت.
طی برگزاری نمایشگاه اتوموبیلیتی ۲۰۲۲ روسیه، ۱۲ تفاهم‌نامه بین بخش‌های خصوصی امضا شد و این تفاهم‌نامه‌ها در فاز اجرایی هستند.
نحوه برگزای رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، توسط سازمان لیگ اعلام شد.
شهردار منطقه ۱۲ از آماده‌باش و بسیج نیروهای شهرداری این منطقه برای پوشش هرچه‌بهتر عزاداری‌ها در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ