مشهد ـ دبیر اجرایی طرح ملی مفاخر گفت: اولین طرح ملی مفاخر، ویژه دانش آموزان دختر و پسر متوسطه اول در دبیرستان آئین اسلام ناحیه هفت مشهد برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات پژوهشگاه ICT از اجرای یک برنامه ملی فراگیر برای ظرفیت سازی و تربیت نیروی انسانی در حوزه امنیت سایبری خبر داد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان اجرای طرح ملی تولید کتاب کودک با مضامین تربیتی و ارزش‌های خانوادگی خبر داد.
وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اجرای طرح ملی «شهر مولد کشاورزی» گفت: جلسات هماهنگی این طرح ملی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و وظایف نهادهای مجری برای ایجاد ۵ شهر ابلاغ شده است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای مدیران این سازمان طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان اولویت‌ اول سازمان برشمرد.
باشگاه تراکتور از پیگیری طرح استادیوم 120 هزار نفری در تبریز خبر داد.
باشگاه تراکتور از پیگیری طرح استادیوم 120 هزار نفری در تبریز خبر داد.
همدان_به گفته مسئولان استانی بزرگ ترین چالش این طرح در استان همدان، مسئله تامین زمین برای ساخت این مساکن است.
طرح نهضت ملی مسکن بر اساس نظرات کارشناسی و با بهره گرفتن از تجربیات و رفع اشکالات گذشته در حال انجام است.
واگذاری زمین به مردم و ساخت 4 میلیون واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن نیازمند آن است که حریم شهرها آزاد شده و با عرضه زمین و کاهش سهم آن در قیمت مسکن هزینه‌های مسکن نیز کاهش پیدا کند.
طرح نهضت ملی مسکن در انتظار وام بانکی
مطابق آمار عملکرد بانک‌ها در اعطای تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن مناسب نیست. از این‌رو باید دید آیا مسئولین می‌توانند بانک‌ها را به ریل تسهیلات‌دهی به پیشران‌های رشد اقتصادی و... برگردانند؟
معاونت هماهنگی ستاد اجرای فرمان امام گفت: کشاورزان فعال در بخش دیمزارها وضعیت مالی خوبی نداشتند برای جلوگیری از مهاجرت، کمک شد تا فعالیت های دیمزارها در طرح ملی کشت دیمزارها احیا شود.
ساری- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از برنامه های طرح ملی «لاله های روشن» بیان کرد و گفت: این طرح در ۴۰ هزار مدرسه کشور اجرا شده است.
سازمان امور عشایر ایران و بسیج وزارت جهاد کشاورزی با هدف توسعه همکاری‌های مشترک و اجرای طرح ملی ساخت سکوی نصب سیاه چادر در استقرارگاه‌های عشایر تفاهمنامه منعقد کردند.
مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی از آغاز به‌کار هشتمین طرح ملی «مادران ارزش آفرین» در مشهد خبر داد.
نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی گفت: شروع طرح ملی مسکن تعلل و تأخیر داشته و باید این طرح با جدیت بیشتری اجرایی شود.
رونق بخش مسکن در شرایط تداوم رکود تورمی اقتصاد کلان و رکود بی‌سابقه بخش مسکن چگونه ممکن است؟ نااطمینانی و نبودن چشم‌انداز روشن از اقتصاد، زمستانی‌ترین فصل تاریخ مسکن در نیم‌قرن اخیر را رقم زده است. در غیاب رونق اقتصاد کلان و بی‌سامانی بازار‌های اقتصادی و نیز نرخ‌های روزافزون طلا و ارز، بازار مسکن با ریسک زمین‌گیر کردن دارایی و هزینه‌های مبادلاتی بالا برای سازندگان و سرمایه‌گذاران چه جذابیتی خواهد داشت.
معاون بنیاد مسکن با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۹۸ هزار واحد مسکونی روستایی نهضت ملی در مرحله بهسازی و بازسازی قرار دارد میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده را ۶۰ درصد عنوان کرد.
​طرح ملی «ایران جوان» توسط بنیاد پانزده خرداد و با حضور بانک صادرات ایران و با هدف ترغیب و تشویق زوج‌های جوان به فرزندآوری و جوانی جمعیت آغاز شد.
بانک ملی ایران با هدف تامین مسکن عموم مردم به ویژه اقشار کم درآمد جامعه، افزایش قدرت انتخاب مشتریان و تنوع در ارائه خدمات بانکی، حساب سپرده سرمایه گذاری خاص گواهی مسکن را ایجاد کرده است.
تایباد ـ با حضور استاندار خراسان رضوی مراسم قرعه کشی و واگذاری زمین طرح ملی مسکن ۶ شهرستان خراسان رضوی برگزار و بیش از ۴ هزار قطعه زمین واگذار شد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایران‌گردی و جهان‌گردی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ با دستگاه‌ها در قالب «طرح ملی زیارت خورشید هشتم» برای استفاده از ظرفیت‌های اقامتی آن‌ها خبر داد.
کاشمر ـ استاندار خراسان رضوی از آغاز عملیات ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن خبر داد.
کاشمر ـ استاندار خراسان رضوی از آغاز عملیات ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ