اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، بر اساس آیین نامه‌های موجود، این اختیار به استان‌ها داده شده است تا با هماهنگی ستاد و با توجه به شرایطی که دارند ساعت شروع آغاز به کار مدرسه را تعیین کنند.
اراک- آیین کلنگ زنی اولین سردخانه استراتژیک پلاسمای غرب و جنوب غربی کشور با ظرفیت ۶۰ هزار لیتر در اراک آغاز شد.
طبق آیین نامه داخلی مجلس هنوز نیم ساعت از فرصت وزیر صمت و نیم ساعت از وقت ۲ نماینده موافق استیضاح باقی مانده و قرار است فرایند رأی گیری بعد از اظهارات وزیر صمت و نمایندگان انجام شود.
کمیسیون فرهنگی از آغاز مجلس یازدهم ضمن پرداختن به وظایف مصرح خود در قانون اساسی و آیین نامه داخلی به موضوع تربیت اخلاقی در سایه عفاف و حجاب توجه خاصی مبذول داشته و بدین منظور صد‌ها ساعت وقت خود را برای اجرای قوانین عفاف و حجاب مصروف داشته است.
معاون اجرایی طرح سد و نیروگاه چم‌شیر گچساران روز دوشنبه در حاشیه آیین آغاز عملیات آبگیری این سد گفت: مرحله نخست آبگیری با حجم ٣۵٠ میلیون متر مکعب با موفقیت انجام شد.
با برگزاری آیین افتتاحیه نخستین جام بازی های الکترونیکی جایزه بزرگ شهرتهران، رقابت پایتخت نشینان برای کسب جوایز ارزنده این جام آغاز شد.
تایباد ـ همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، آئین آغاز عملیات اجرایی طرح جامع پایانه مرزی دوغارون و همچنین طرح جامع بازارچه مرزی دوغارون با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد.
آیین تکریم و معارفه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش آغاز شد؛ در ابتدای این مراسم، حکم فرماندهی کل فراجا توسط رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح به سردار رادان اعطا شد.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در پایان پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دورهم به خوشی بگذارنند.
قاضی پرونده با بیان اینکه جلسه در راستای جرای ماده ۳۶۹ از قانون آیین دادرسی کیفری برای محاکمه متهم قبادلو آغاز می‌شود، از تعدادی از افسران نیروی انتظامی که به عنوان شاهد حادثه در دادگاه حاضر شده بودند خواست تا اظهارات خود را ارائه کنند.
کمیته انضباطی دانشجویان، به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات دانشجویان موظف است با تاکید بر موازین شرعی، اخلاقی، قانونی و حقوقی به این تخلفات رسیدگی کند. ضرورت دارد که این برخورد، توأم با حفظ آبرو و حیثیت اجتماعی دانشجو باشد؛ از اولین مراحل تذکر و ارشاد آغاز شده و زمینه اجتناب از تخلف و میل به اصلاح را در فرد خاطی و محیط ایجاد کند.
مهلت شرکت در فراخوان حمایت از سکوهای اقتصاد دیجیتال که به دنبال تصویب آیین نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال منتشر شد، پایان یافت و هم اکنون روند ارزیابی سکوها آغاز شده است.
با حضور پر شور مردم کلانشهر شیراز و سایر نقاط فارس، آیین تشییع شهدای تروریستی شاهچراغ(ع) از میدان امام حسین(ع) شیراز آغاز شد.
با حضور پر شور مردم کلانشهر شیراز و سایر نقاط فارس، آیین تشییع شهدای تروریستی شاهچراغ(ع) از میدان امام حسین(ع) شیراز آغاز شد.
آیین خاکسپاری شهدای شیراز روز یکشنبه ٨ آبان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار و شهدای سایر شهرستان و استان به زادگاهشان منتقل می‌شود.
سخنگوی وزارت صمت از اصلاح و تصویب آیین نامه واردات خودرو در دولت خبر داد و گفت که به‌زودی ثبت سفارش واردات آغاز می شود.
دکتر محمد رضا فرزین در آیین" عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران" که با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان آغاز شد،بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
شهردار منطقه یک از آغاز پروژه ۳۲۰ واحدی سرمایه‌گذاری هلال احمر همزمان با آیین آغاز ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن در شمال تهران خبر داد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور؛ برای آیین آغاز سال زراعی جدید و همچنین تقدیر از برگزیدگان بخش کشاورزی در محل اجلاس سران حاضر شد و به سخنرانی پرداخت.
آیین بدرقه کاروان بهداشت، درمان و امداد و نجات هلال احمر به راهپیمایی بزرگ اربعین با رژه خودرویی سازمان امداد و نجات، مانور هوایی بالگرد این جمعیت و با رمز «یاحسین» آغاز شد.
آیین وداع و بدرقه پیکر شهدای «خان طومان» عصر امروز با حضور مردم تهران در میدان امام حسین (ع) آغاز شد.
آیین وداع و بدرقه پیکر شهدای «خان طومان» عصر امروز با حضور مردم تهران در میدان امام حسین (ع) آغاز شد.
وزیر آموزش و پرورش درخصوص رفع 15 ایراد آیین نامه قانون رتبه بندی معلمان در دولت گفت: طی جلساتی که در دولت برگزار شد، 10 ایراد آیین نامه رتبه بندی معلمان پس از تصویب در هیات دولت به هیات تطبیق مصوبات اعلام شد. برهمین اساس اجرای قانون رتبه بندی معلمان از فردا آغاز خواهد شد.
مجموعه زنان فعال در این حرکت موسوم به هشتصد زن، با تنظیم آیین نامه حقوقی در حرکتی ایجابی، خواستار تایید و اجرای این مقررات برای بهبود شرایط کنونی توسط هیات مدیره خانه سینما شدند؛ اقدامی که به نظر می‌آید می‌تواند پایانی بر مناقشات کنونی و آغاز عملی مدیریت این مسائل توسط صنف باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ