مشهد ـ آئین قرعه کشی واگذاری سه هزار و ۳۰۳ قطعه زمین در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بجستان استان خراسان رضوی انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه کشی یک دستگاه خودرو "تیارا"  با حضور مسوولان شهرستان سیرجان و جمعی از مشتریان مجتمع زیگورات سنتر برگزار شد.  با حضور مسوولان محلی سیرجان یک دستگاه خودرو تیارا به عنوان جایزه ویژه به همراه ده‌ها جایزه نقدی دیگر به مشتریان خوش شانس اهدا شد.
مراسم قرعه کشی سوپرلیگ برتر فوتسال بانوان امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
بدلیل نزدیکی آراء مجتبی ذوالنوری و علی نیکزاد برای نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی، آراء نواب رئیس مجلس در حال بازشماری است.
چهل و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام بین‌المللی تختی، از امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.
تفاهم‌نامه‌ای از تابستان ۱۴۰۰ بین یک شرکت شبه کاغذی غیرمرتبط با خودروساز مربوطه منعقد شده / بیش از یکصد خودرو به قیمت کارخانه و بدون قرعه‌کشی به تعدادی از نمایندگان با واسطه‌گری شرکت صوری واگذار شده / این رویه تا اواسط ۱۴۰۱ ادامه یافته
ملی پوشان کشتی آزاد ایران حریفان خود را در مسابقات قهرمانی آسیا شناختند.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: پس از اتمام دوره ثبت نام واردات خودرو، با پالایش های انجام شده نهایتا بین ۳۴ هزار نفر قرعه کشی انجام شد.
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا انجام شد.
قرعه‌کشی برای تعیین نوبت متقاضیان خرید خودروهای واردات یساعت ۱۴ امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ در وزارت صمت برگزار می‌شود.
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال آغاز شد.
مسابقات تورجهانی تنیس با حضور بیش از 90 ورزشکار خارجی از 22 کشور جهان به میزبانی ایران و در جزیره کیش آغاز شد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: احتمالا فرایند قرعه کشی لیست نهایی متقاضیان خرید خودروهای وارداتی جهت تعیین اولویت خرید، عصر سه شنبه انجام می شود.
در این مطلب سعی بر این داریم تا شما را با نکات مهم طرح جایزه پژو ۲۰۷ آشنا کنیم.
برآوردها نشان می دهد که از جمعیت بیش از ۱۱ میلیون نفری واجد شرایط برای ثبت نام در قرعه کشی خودرو، تقریبا همه واجدین برای خرید تنها ۲۰ هزار دستگاه خودرو وارد این بخت آزمایی شده اند.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
رئال و بارسلونا حریفان خود در مرحله یک‌شانزدهم نهایی کوپا دل ری را شناختند. بر این اساس کاسِرِنیو و اینترسیتی، غول های فوتبال اسپانیا را به چالش خواهند کشید.
قرعه کشی فروش فوق العاده حمایت از خانواده و مرحله ششم جایگزینی خودروهای فرسوده با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد.
مرحله سوم رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور قرعه کشی و قرار به به برگزاری آن در روزهای 20 و 21 آذر است.
قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا امشب برگزار شد.
مراسم قرعه کشی مرحله سوم جام حذفی برگزار شد و تیم نود ارومیه مستقیم به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرد.
مراسم قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری” مهرریزان”، با حضور اعضای هیات مدیره بانک، نمایندگان بانک مرکزی و دادستانی کل کشور برگزار شد و بیش از 14 هزار نفر از برندگان این حساب‌ها شناخته شدند.
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: قرعه کشی خودروهایی که بیشتر ارابه مرگ هستند توهین به شعور مردم و روشی غلط و ناعادلانه است.
تایباد ـ با حضور استاندار خراسان رضوی مراسم قرعه کشی و واگذاری زمین طرح ملی مسکن ۶ شهرستان خراسان رضوی برگزار و بیش از ۴ هزار قطعه زمین واگذار شد.
معاون وزیر صمت با اشاره به رشد بیش از ۲۸۳ درصدی تولید خودروی سواری کامل گفت: در نیمه دوم امسال، عرضه همه خودرو‌های سایپا و دیگر شرکت‌های خودروساز با توجه به معادل بودن عرضه و تقاضا، توسط خود شرکت‌ها یا از طریق بورس کالا انجام می‌شود. ایران خودرو نیز فروش خودرو‌های تولیدی را در سامانه فروش خود شرکت اجرا خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ