نقش تحولات جمعیتی در عرضه نیروی کار و در نتیجه رشد تولید، می‌تواند در رشد و توسعه اقتصادی- اجتماعی هر کشور نقش بسزایی ایفا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیر عبداللهیان در گفتگوی تلفنی با وانگ‌ایی انتصاب مجدد وی به وزیری امور خارجه جمهوری خلق چین را تبریک گفت.
با سفر امیرعبداللهیان به عربستان به نظر می‌رسد فصل جدیدی در روابط دو کشور آغاز شده،روابطی که علاوه بر منفعت مشترک برای تهران و ریاض، موجب منفعت دسته جمعی کشورهای منطقه و جهان اسلام خواهد شد.
سردار رادان: همکارانم در موضوع حجاب که خواست مردم، وظیفه قانونی و تکلیف شرعی ماست، مقتدرانه و هوشمندانه عمل کردند / این مسیر و ماموریت را راه بی بازگشت می دانیم و تا آخر ادامه می دهیم
مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان روز سه شتبه در منامه بحرین آغاز و با هشت دیدار در روز نخست این مرحله پیگیری شد.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: مباحث و نکاتی که رهبر معظم انقلاب در جلسه امروز فرمودند به عنوان مسیر راه دستگاه دیپلماسی قرار خواهد گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: مباحث و نکاتی که رهبر معظم انقلاب در جلسه امروز فرمودند به عنوان مسیر راه دستگاه دیپلماسی قرار خواهد گرفت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رشد تولید را در گرو تدابیر نظام بانکی دانست و تأکید کرد: محور پرداخت تسهیلات در مسیر رشد تولید باید تسهیل شود.
اگر دولت می‌خواهد تورم را مهار کند، این امر با شعار محقق نخواهد شد و باید سه راهکار را درپیش بگیرد. اول اصلاح سیاست خارجی؛ سیاست خارجی باید در خدمت رشد و توسعه اقتصادی داخلی باشد و نه برعکس
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اساس فعالیت شرکت‌های تابعه وزارت کار را شفافیت در عملکرد و حرکت در مسیر ارتقای بهره‌وری و رشد تولید عنوان کرد.
روز چهارشنبه، 16 فروردین ماه، آغاز مسیر سخت و طولانی دختران ایرانی در مسیر صعود به المپیک پاریس خواهد بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از مهم‌ترین راهبردهای دولت سیزدهم، تأمین درمان رایگان برای مردم است و در این مسیر در حال بسترسازی برای تثبیت آن در کل مجموعه‌های درمانی هستیم.
جعفر شهری در کتاب «تاریخ ایران» نوشته است که مظفرالدین شاه در سال ۱۲۷۹ دو رنو را از فرانسه و از راه آب و خشکی راهی ایران کرد، می‌گوید یکی از این اتومبیل‌ها هیچ‌گاه وارد ایران نشد چرا که در مسیرش و هنگام حمل و نقل دچار نواقصی شده و در راه ماند. خودروی دیگر نیز در واقعه‌ ترور نافرجام محمدعلی شاه در دوشان‌تپه منفجر شده و از بین می‌رود.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش گفت: تضمین انقلاب و کشور، ادامه راه شهدا و در مسیر ولایت بودن است.
دوازدهمین هم‌اندیشی سراسری مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه سینا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه سینا برگزار شد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اصلاح و نصب تابلوهای هدایت مسیر، اسامی معابر و تابلوهای تجمیعی اطلاع رسانی بوستان سرخه حصار جهت رفاه حال گردشگران خبر داد.
هزار راه رفته با TF21/ توسعه محصول ایران خودرو در مسیر بلوغ
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: روز جمعه دو کوهنورد اراکی برای صعود به قله اشترانکوه از راه پرفراز و نشیب و خطرناکی کوهپیمایی را شروع کردند. این در حالی است که به دلیل شرایط جوی نامناسب و همراه نداشتن امکانات کوهپیمایی در مسیری منتهی به قله کول جنو گرفتار شدند.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم ترین این حوادث را بخوانید.
رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا» گفت: جمهوری اسلامی سیاست خارجی خود را بر پایه مفاهیم عدالت، اخلاق، آزادی و استقلال که ضامن رفاه و عزت ملت‌هاست، بنا نهاده است.
وزیر اقتصاد گفت: ما به دنبال مسیر تخصصی هستیم تا شرکت‌های دانش‌بنیان از گمرک تخصصی خودشان، کالاهای مورد نیازشان را ترخیص کنند.
معاون مشاوره و امور روان شناختی مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی، از راه اندازی اتاق مشاوره در طول مسیر تهران تا کربلا برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در کاروان «سرزمین امید» خبر داد.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی در خصوص آخرین تحولات این کشور گفت: با بستن مسیر مذاکره نمی‌توان بحران سیاسی عراق را حل کرد.
رئیسی توجه به معیشت و رفاه نخبگان را عامل دیگری در راستای حفظ آنان در داخل کشور دانست و گفت: حمایت از نخبگان و استعداد‌های برتر، به نوعی تکلیف دولت و نظام حکمرانی کشور و عین عدالت است. نباید اجازه دهیم نخبگان کشور به خاطر مشکلات مالی و معیشتی از مسیر علم‌پژوهی و فعالیت‌های دانش‌بنیان خارج شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ