وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اساس فعالیت شرکت‌های تابعه وزارت کار را شفافیت در عملکرد و حرکت در مسیر ارتقای بهره‌وری و رشد تولید عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شفیعی تصریح کرد: از فردا هم بر اساس مصوبه ستاد اربعین استان کلیه فعالیت‌های تجاری از مرز مهران تا ۲۰ شهریورماه تعطیل و ممنوع خواهد بود.
بر اساس تحقیقات انجام شده، بوئیدن اشک زنان باعث کاهش هورمون جنسی تستوسترون و فعالیت بخش‌هایی از مغز می‌شود که به تحریک جنسی مربوط هستند.
بانک ملت گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان تیرماه سال جاری را منتشر کرد که بر اساس آن، مانده کل منابع ارز و ریال این بانک بورسی در چهارماهه از مرز 10.228.524 میلیارد ریال عبور کرده است.
بانک ملت گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان تیرماه سال جاری را منتشر کرد که بر اساس آن، مانده کل منابع ارز و ریال این بانک بورسی در چهارماهه از مرز ۱۰.۲۲۸.۵۲۴ میلیارد ریال عبور کرده است.
خدادادی گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ مگاوات رمزارز غیر مجاز در کشور فعال است.
بر اساس این گزارش، اسناد حاکی از آن است که «متهم در نبردهای آزادسازی استان نینوا در تروریست‌ترین موقعیت فعالیت می‌کرد» و هم‌چنین در بخشی موسوم به «امنیت بخش الحدیده» نیز فعال بود.
بر اساس اعلام مدیریت آکادمی باشگاه استقلال، هر صفحه‌ای که با نام آکادمی باشگاه در فضای مجازی فعالیت می‌کند، مورد تأیید باشگاه نیست و به صورت شخصی اداره می‌شود.
بر اساس اعلام شورای عالی آموزش و پرورش، فعالیت هنرستان‌ها در روز پنج‌شنبه با اطلاع آموزش و پرورش منطقه بلامانع است.
بر اساس این گزارش، از بعدازظهر سه‌شنبه پنجم تا روز چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ ماه با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه بخش‌های شمالی و غربی، بارش باران، گاهی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ رخ خواهد داد.
بر اساس اعلام معاونت علمی، ۴۹۰ شرکت دانش بنیان در مسیر رونق بخش دارو و درمان پیشرفته گام برداشتند.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، برای امشب کاهش محسوس دما و از فردا در سطح استان روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، برای امشب کاهش محسوس دما و از فردا در سطح استان روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار مرکز مبادله ارز و طلای ایران از روز سه‏ شنبه مورخ ۲ اسفندماه ۱۴۰۱ فعالیت رسمی خود را در حوزه معاملات ارزی (اسکناس و حواله) آغاز می‌کند.
بر اساس تحلیل آخرین برآورد‌های مدل‌های عددی و نقشه‌های هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز چهارشنبه در سطح استان به تناوب بارش برف، باران، رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید، کولاک برف در گردنه‌ها، مه و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت نفت مبنی بر کنترل نسبی مصرف بهینه گاز مقرر گردید تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی در سطح استان تهران در روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ مطابق روال عادی به فعالیت بپردازند و درجه حرارت محیط اداری را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه حفظ نمایند.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان ادامه فعالیت سامانه بارشی، بارش باران توأم با برف و وزش باد و همچنین کاهش دما بین ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
بر اساس نتایج مطالعات سازمان بهداشت جهانی، سطح فعالیت افراد در ۱۷۴ کشور، عدم تحرک بدنی یک تهدید جدی برای سلامت در همه کشور‌های جهان است، به‌طوری‌که تا سال ۲۰۳۰ احتمالاً ۵۰۰ میلیون مورد جدید بیماری قابل پیشگیری رخ خواهد داد، مگر اینکه دولت‌ها اقدامی انجام دهند.
بر این اساس، ساعت کار مدارس ابتدایی از ساعت ۸.۳۰ صبح تا ساعت ۱۲.۴۵ ظهر و ساعت آموزش مدارس متوسطه ۷.۳۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۲.۳۰ است. ساعت پایان کار مدارس خاص طبق روال قبل بر اساس مصوبه و آیین‌نامه اجرایی مدارس است.
بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر می‌شود، وزش باد در شرق و شمال شرق کاهش یافته و در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.
سامانه پاساژ بیمه بر اساس فراخوان منتشر شده، فاز اول فعالیت خود مبنی بر ثبت نام از نمایندگان و کارگزاران بیمه سراسر کشور را آغاز کرده است و سعی دارد با شعار «خرید بیمه از حرفه ای ها» با فکری نو و با حمایت فعالان شبکه فروش بیمه کشور در حوزه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه و اینشورتک فعالیت کند.
«میخائیل اولیانوف»، اعلام کرد که بسیاری از نگرانی‌های کشور‌های غربی در خصوص وجود ذرات اورانیوم یافت شده در سایت‌های هسته‌ای ایران قبل از سال ۲۰۰۳ کاملاً بی‌پایه و اساس است.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه سامانه بارشی و گردوخاک در مناطق شرق،جنوب و جنوب شرق کشور خواهیم داشت.
رئیس سازمان خصوصی سازی از مشخص شدن ارزش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: ارزش نهایی باشگاه پرسپولیس ۳ هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان و ارزش نهایی باشگاه استقلال ۲۷۸۰ میلیارد تومان اعلام شد.
تعداد نمادهای زیادی در بورس وجود دارد که روزانه رصد کردن آن ها و یافتن سهام مستعد رشد کار بسیار سختی است. از این رو سعی می شود در این صفحه فیلترهای مهم و خروجی های آن ها روزانه بارگذاری گردد. این خروجی ها به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید و فروش این سهم ها نیست و برای رسیدن به مرحله خرید یا فروش یک سهم باید موارد دیگر نیز مورد بررسی قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ