رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی در خصوص آخرین تحولات این کشور گفت: با بستن مسیر مذاکره نمی‌توان بحران سیاسی عراق را حل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: مسیر مستقیم میان بانک‌های آمریکا و روسیه که غرب و سازمان‌ملل سعی در معرفی آن به‌جای سوئیفت داشتند، ۱۱ مرداد ماه بسته شد.
ابدالی گفت: فنس کشی، افزایش روشنایی نصب بیشتر تابلو و دوربین مدار بسته از دیگر اقدامات مورد نیاز است که وزارت راه مسئولیت انجام آن را بر عهده دارد و برنامه‌هایی در دست کار قرار خواهد گرفت.
وزیر خارجه ایران در نشست خبری با همتای ارمنستانی خود گفت: تهران و ایروان بر اهمیت مسیر‌های ترانزیتی تاکید دارند، آقای الهام علی‌اف اطمینان داد که به دنبال بستن مسیر تاریخی ایران و ارمنستان نخواهد بود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از مسدود بودن محور هراز مسیر رفت و برگشت از ساعت ۷ تا ۱۷ خبر داد.
نوری قزلجه در واکنش به اینکه پیش از این به ممانعت هیئت رئیسه از طرح پیشنهادات درباره لایحه واردات خودرو‌های کارکرده و بستن میکروفون نماینده مجلس اشاره کردید، یادآور شد: بنده در این مورد تذکر دادم. بستن میکروفون در مجلس تازگی دارد و پیش از این چنین سبک و سیاقی وجود نداشته است. به نظر بنده این اتفاق بسیار خطرناکی در مسیر دموکراسی کشور است، به عبارت دیگر اگر نماینده مردم در مجلس برای حرف زدن دچار مشکل شود پس در کجای جامعه به دنبال آزادی بیان باشیم.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره موضوعات مطرح‌شده در سفر وزیر خارجه عربستان سعودی به ایران در جریان گفتگو با رئیس‌جمهوری، اظهار کرد: دو کشور مسیر همکاری سازنده برای اجرای توافق پکن طی می‌کنند. هر دو کشور نگاه مشترکی دارند که ثبات و امنیت پایدار در منطقه لازمه گسترش همکاری‌هاست و به گسترش همکاری‌های اقتصادی و بستر مناسب برای منافع هردو ملت منجر می‌شود
یک کارشناس حمل و نقل گفت: مسیر ریلی بستان آباد از گذشته بوده است و این خط جدید جنبه مسافر بری دارد و اصلا برای ترانزیت صرفه اقتصادی ندارد.
بررسی‌ها نشان داد سردسته اصلی این شبکه موریانه‌ای در داخل زندان بود و از همان چهاردیواری بسته اعضای باند را هدایت می‌کرد. بدین ترتیب تحقیقات از او برای دستیابی به دیگر اعضای این باند ادامه دارد.
سرگزی گفت: با توجه به اینکه امروز بخش زیادی از نیاز افغانستان به کالا‌های خارجی، از مسیر گمرکی و ترانزیتی ایران در حال تامین است، یکی از اهرم‌های فشار در اختیار ایران، بستن این مسیر‌ها به روی افغانستان است.
احمدی اظهار کرد: هم اینک در نقاطی از محدوده کندوان این مسیر ارتباطی از جمله سیاه بیشه، کف هزار چم و شهر مرزن آباد شاهد ترافیک زنجیره‌ای هستیم و امیدوارم با ممنوعیت تردد از مرزن آباد به سمت کرج این بار ترافیکی تخلیه و تردد خودرو‌ها به حالت عادی و روان برگردد.
جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی که گروه اصلی حامیان طرح صیانت و دنبال کنندگان اصلی بستن مسیر اینترنت بین الملل در کشور هستند، حتی مسمومیت دختران دانش آموز هم به توسعه اینترنت ربط دادند!
محرابی‌نیا گفت: مسیر رفت و برگشت جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال به‌دلیل بارش بهمن بسته شدند، همچنین محور درگز به قوچان در استان خراسان رضوی هم بسته شد.
بهادری جهرمی در ادامه درباره سامانه و جزئیات کامل اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: سامانه مولدسازی در راستای شفافیت رونمایی شده و تمامی جزئیات مولدسازی اموال دولتی در سامانه قابل دسترسی است. همه طرح‌ها جهت اطلاع عموم در سامانه قرار گرفته و حتی طرح‌هایی که اجرایی نشده است نیز قابل مشاهده است.
«باید به فکر مشکلات داخلی خودمان باشیم. مادامی که ما درگیر اختلافات و مشکلات این چنینی باشیم، نمی‌توانیم در عرصه بین‌المللی با قدرت بیشتر چانه‌زنی کنیم. وقتی که ما اوضاع داخل را سر و سامان دادیم می‌توانیم پای میز مذاکره با اروپا و آمریکا برویم و بعد هم در راستای بهبود رابطه با همسایگان وارد عمل شویم. باید توجه داشت که برای همچین موضوعی لازم است که انعطاف و نرمش داشته باشیم.»
امیر عبدالهیان با بیان اینکه امیدوارم طرف‌های غربی از رفتارهای ریاکارانه فاصله بگیرند و مذاکراتی که ماه‌ها به طول انجامیده به نتیجه برسد، به نحوی که همه طرف‌ها از آن نفع ببرند، خاطرنشان کرد: ما دست بسته هم نیستیم و در صورتی که غربی‌ها بخواهند رفتارهای ریاکارانه و مداخله جویانه خود را ادامه دهند ما در مسیر پلن دیگری حرکت خواهیم کرد.
نخست وزیر ارمنستان اعلام کرد: ۸ روز است که جمهوری آذربایجان مسیر «لاچین» را بسته است.
پرونده هفته چهارم لیگ 2 بسته شد و از اتفاقات مهم این هفته جشن اولین پیروزی شاگردان اکبر میثاقیان و مجتبی جباری بود.
مردم برای بازگشایی مسیر مسدود شده از سوی آشوبگران در تهران به کمک پلیس آمدند که دراین فیلم مشاهده می‌کنید.
محسن مهدیان مدیرعامل روزنامه همشهری در یادداشتی، بر بستن پلتفرم‌ها تاکید کرد و نوشت: آقایان مسوول... در رفتار‌های آشوب طلبانه نمانید؛ باید ذهن‌ها را از پیشروی دشمن آزاد کرد و نه صرفا خیابان ها.
رئیس انجمن دوستی ایران و چین با اشاره به گام‌های مهم ایران، روسیه و چین در مسیر شکل‌دهی به یک ائتلاف راهبردی در سطح نظام بین‌الملل گفت: ما بیش ‌از ۴۰ سال است که غرب را آزموده‌ایم؛ آنها ثابت کردند که هیچ‌گاه به دوستی برای ایران تبدیل نخواهند شد.
مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل حضور دوربین‌های تلویزیونی در سالن کنفرانس، نشست ساپینتو برگزار نمی‌شود.
یکی از شاکیان درباره ماجرا گفت: در یکی از شرکت‌های خصوصی مشغول به کار بودم که متهم مذکور برای نصب دوربین‌های مدار بسته به شرکت آمد و در حین گفتگو ادعا کرد برادرش مدیر بانک ... در تهران است و می‌تواند مبلغ هنگفتی وام جانبازی بگیرد! من هم طمع کردم و تقاضای دریافت وام میلیاردی دادم، اما او از من خواست چند میلیون تومان به حسابش واریز کنم و چک و سفته‌ها را امضا شده به او تحویل بدهم، اما او دروغ گفته بود و بعد از واریز پول‌ها متواری شد.
با مانع تراشی یک شرکت ارائه دهنده خدمات حمل و نقل نفتی از طریق اوکراین، صادرات نفت روسیه به برخی از کشورهای اروپایی با وقفه مواجه شد.
افزون بر اختلافات قومی- مذهبی و جناحی در عراق، تفسیر «ثلث معطل» یا «یک سوم معطل» در قانون اساسی این کشور، پارلمان را به تنگنا و بن بست سیاسی کشانده تا شرایطی مشابه لبنان برای عراق رقم بخورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ