وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رشد تولید را در گرو تدابیر نظام بانکی دانست و تأکید کرد: محور پرداخت تسهیلات در مسیر رشد تولید باید تسهیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از تازه‌ترین حملات رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری، الجزیره در گزارشی تصویری به یک موضوع جذاب که همیشه تازگی دارد، پرداخته است: اردوگاه جنین چطور به نماد مقاومت بدل شد؟
راه اندازی سامانه در شفافیت و عملکرد مناسب مالیات تاثیر بسزایی دارد به طوریکه دیگر افراد نمی‌توانند از زیر بار عدم پرداخت مالیات فرار کنند. بدین‌منظور با بررسی حساب‌های افراد به مرور موضوع دریافت پول نقدی یا سکه توسط برخی مشاغل حل می‌شود و تمامی افراد به خصوص مشاغل خاص نیز متناسب با درآمدشان مکلف به پرداخت مالیات هستند.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان سابق بارسا که اخیرا با این تیم خداحفظی کرد در مصاحبه‌ای با تلویزیون بارسا به مرور خاطرات خود در این تیم پرداخت.
«روزنامه ترقی» تحت عنوان «محاکمه فاتح وردن» به تبلیغ چاپ شرح محاکمه مارشال پتن در شماره آتی‌اش پرداخت و «تهران مصور» به «آخرین روز‌های جنگ و اولین روز‌های متارکه» روی خوش نشان داد. مجله «ویکتوری» شماره سومش را با «۲۵۰ عکس» منتشر کرد و نشریه «فردا» موشکافی «علت روحی غلبه انگلستان و شکست آلمان» را برعهده گرفت با این شعار: «با سه ریال و نیم بخرید و بخوانید و اگر نپسندیدید بفرستید، ۵ ریال بگیرید»!
صدور صیغه نامه نیز مشنول پرداخت هزینه‌هایی در دفترخانه است که در موارد الزامی به ثبت عقد موقت در محضر، با پرداخت هزینه‌های مربوطه، ثبت اردواج صورت می‌گیرد. حال گا‌ها در این زمینه سوالی مطرح می‌شود که هزینه صیغه موقت چه مواردی را شامل می‌شود؟
مدیران استقلال به دنبال آن هستند تا با دریافت مطالبات خود از همراه اول مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند.
روسای جمهور آمریکا و کره‌جنوبی فردا در واشنگتن به رایزنی درباره تنش‌ها در شبه‌جزیره کره و دیگر موضوعات بین‌المللی خواهند پرداخت.
سرمربی فولاد در نشست خبری به تمجید از بازیکنانش پرداخت و البته عملکرد داور وسط بازی را نیز مورد ستایش قرار داد.
گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن قدردانی از محور مقاومت و در رأس آن ایران برای حمایت از آرمان و ملت فلسطین، تأکید کردند که تهدیدات دشمن صهیونیستی نتیجه‌ای جز تشدید مقاومت نخواهد داشت.
برگزاری باشکوه روز جهانی قدس در کنار حمایت کشورهای مختلف عربی از مسجدالاقصی در برابر تجاوزات رژیم‌صهیونیستی از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته اند.
طرح سوال از ابراهیم رئیسی ۶ محور دارد که از جمله آن می‌توان به "نابسامانی‌های اخیر ارزی" و "عدم اجرای قانون تخصیص کالابرگ الکترونیک پس از تغییر شیوه پرداخت ارز ترجیحی" که اثرات تورمی جبران ناپذیری بر بازار داشته است، اشاره کرد.
طرح سوال از ابراهیم رئیسی ۶ محور دارد که از جمله آن می‌توان به "نابسامانی‌های اخیر ارزی" و "عدم اجرای قانون تخصیص کالابرگ الکترونیک پس از تغییر شیوه پرداخت ارز ترجیحی" که اثرات تورمی جبران ناپذیری بر بازار داشته است، اشاره کرد.
ارتش رژیم اشغالگر قدس با انتشار بیانیه‌ ای به تشریح شرارت‌هایش علیه سوریه و کارشکنی در مسیر مبارزه این کشور با تروریست های مصنوع محور غربی- عبری- صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ پرداخت.
ارتش رژیم اشغالگر قدس با انتشار بیانیه‌ ای به تشریح عملیات‌هایش علیه سوریه و کارشکنی در مسیر مبارزه این کشور با تروریست های مصنوع محور غربی- عبری- صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ پرداخت.
تیم ملی انگلیس در فاصله سه روز مانده تا بازی با ایران به مرور برنامه‌های تاکتیکی خود پرداخت.
تیم ملی انگلیس در فاصله سه روز مانده تا بازی با ایران به مرور برنامه‌های تاکتیکی خود پرداخت.
وزیر امور خارجه آلمان امروز پس از دیدار با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تکرار مواضع محور غرب علیه ایران پرداخت.
دکتر مهدی بکنظر رئیس مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی مالیاتی گفت: درسال گذشته به طور میانگین کارمندان دولت سالانه ٩ میلیون تومان مالیات پرداخت کردند.
در هفته‌ای که گذشت نرخ شاخص ارزی در سطوح قیمتی کانال ۳۲هزار تومانی به نوسان پرداخت. این در حالی است که برخلاف دیگر کریدورهای پیشین این ارز، نوسانات دلار تنها در یک نیمه از این کانال صورت نگرفت و تمام پله‌های قیمتی کانال۳۲ محل عبور و مرور هفتگی دلار بود.
یک کارشناس ترافیک در پلیس راهور در یادداشتی به مناسبت هفته کودک به نقش کودکان در حوزه عبور و مرور پرداخت.
رائفی‌پور، نظریه‌پرداز جنجالی اصولگرا با حضور در یکی از برنامه‌های گفتگو محور شبکه یک سیما به نقد و بررسی حوادث اخیر کشور از زاویه امر جنسی پرداخته که در فضای مجازی خبرساز شده است.
جانشین رئیس پلیس راهور به تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و خروج از کشور زائران از کشور پرداخت و گفت: ۳ نفر در تصادف محور ایلام جان باختند.
باشگاه پورتو به مرور سوپر گل مهدی طارمی ستاره ایرانی‌اش پرداخت.
ساخته تاد فیلیپس اگرچه به شدت مورد توجه قرار گرفت اما حقیقت آن است که این فیلم‌ها با نقدهای جدی در روایت و پرداخت مواجه است و اگر بازی درخشان واکین فینکس در نقش محوری این فیلم ثبت نمی‌شد، شاید این موفقیت برای فیلم رقم نمی‌خورد و با یک اثر جریان ساز مواجه نبودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ