دوازدهمین هم‌اندیشی سراسری مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه سینا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه سینا برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کامبیز نوروزی نوشت: این ماه‌ها تحرکات دستگاه‌های دولتی برای الزام حجاب به حدی رسیده است که دیگر پایبندی به قانون و اصول حقوقی و اخلاقی به فراموشی سپرده شده و نقض قانون و اخلاق در سکوت به سهولت اتفاق می‌افتد. این دستور که «ارایه خدمات بهداشتی و درمانی منوط به رعایت حجاب در مراکز درمانی بخش دولتی و خصوصی باشد» نمونه حیرت‌آور و دهشتناک این نوع نقض قانون و اخلاق است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز یکی از مظاهر پایبندی و تعهد به اصول عدم تعهد، حمایت از مردم فلسطین در مقابل ظلم سازمان یافته‌های است که از سوی رژیم صهیونیستی اعمال می‌شود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه بر پایبندی این کشور بر اصل عدم استفاده از سلاح هسته‌ای تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی تخریب سد «کاخوفکا» در جنوب اوکراین، ضمن مخالفت با جنگ، تهدید جان انسان‌ها و تخریب تأسیسات غیرنظامی، پایبندی همه طرف‌های درگیر به اصول بین‌المللی را خواستار شد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما بر اساس قانون و دستورالعمل رودخانه‌های مرزی، در هیرمند حقابه داریم و افغانستان باید به قواعد بین‌المللی و همسایگی پایبند باشد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: مسأله فلسطین شاخص میان پای بندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، برخورد قاطع حاکمیت اسلامی با هنجارشکنان، متجاهران و قبح شکنان را سبب بازگشت آرامش روانی به جامعه دانست و گفت: جمهوری اسلامی باید با قبح شکنی‌ها در فضای حقیقی و مجازی مقابله کند تا مردم همچنان از نظام اسلامی به واسطه پایبندی به اصول دینی حمایت کنند.
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه گسترش معروف‌ها در جامعه باید مورد حمایت جمعی قرار گیرد، خطاب به مردم بویژه جوانان گفت: در موضوعی مانند حجاب ضروری است همگان احساس مسئولیت کنند و اگر چه ممکن است در این زمینه برخی افراد نظر متفاوتی داشته باشند، اما در زندگی اجتماعی، پایبندی به موازین قانونی، می‌بایست به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.
جاسم البدیوی اعلام کرد: موضع کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس در جهت حمایت از رویکرد گفتگو و حل و فصل سیاسی اختلافات بر اساس رهنمود‌های سران کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس با پایبندی به منشور سازمان ملل متحد، حقوق بین الملل، و رعایت اصول حسن همجواری و احترام به حق حاکمیت ملی کشورها، عدم مداخله در امور داخلی و حل و فصل اختلافات از طریق راه‌های دیپلماتیک، استوار است.
رئیس جمهور گفت: در موضوع حجاب ضروری است همگان احساس مسئولیت کنند و اگر چه ممکن است برخی افراد نظر متفاوتی داشته باشند، اما در زندگی اجتماعی، پایبندی به موازین قانونی، باید یک اصل باشد.
معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر لزوم پایبندی همگانی به قوانین مربوط به حفظ اراضی ملی گفت: قوه قضائیه از اقداماتی که منجر به حفاظت از اراضی ملی و حقوق بیت‌المال شود،حمایت می‌کند.
کنعانی گفت: ایران متعهد به ان پی تی است. همکاری حرفه‌ای با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یک اصل مهم برای ایران در مناسبات خودش با آژانس است. البته ما به طور متقابل انتظار داریم آژانس رفتار حرفه‌ای داشته باشد و به اصول و چارچوب همکاری حرفه‌ای پایبند باشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مرحوم شیبانی مجاهدی خستگی‌ناپذیر، مدیر و سیاستمداری پاکدست و همواره ساده زیست و پایبند به اصول بود.
یک موسسه بین المللی در گزارشی اعلام کرد: نظام های سیاسی دموکراتیک در سطح جهان، از جمله ایالات متحده آمریکا در سال های اخیر، در پایبندی به اصول دموکراتیک پس‌رفتی جدی داشته اند.
دوازدهمین هم‌اندیشی سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه سینا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه سینا برگزار شد.
صدراعظم آلمان در آستانه سفر به چین گفته است که برلین به سیاست چین واحد در مورد تایوان پایبند است.
عباس عبدی نوشت: جنبش اصلاحات موفق‌ترین حرکت سیاسی در تاریخ ۱۵۰ ساله اخیر ایران است، عدم تداوم آن محصول عدول راهبرانش از این جنبش بود و نه پایبندی به آن. مسئول اول آن نیز شخص آقای خاتمی است که امیدوارم جبران کند.
وزارت امور خارجه چین ضمن تمجید از اظهارات اخیر پوتین درباره پایبندی مسکو بر اصل چین واحد، تأکید کرد که آمریکا در خصوص سیاست هسته ای چین اخبار ساختگی منتشر می کند.
سوریه در واکنش به قرارداد تسلیحاتی جدید میان آمریکا و تایوان، ضمن محکومیت دخالت های آمریکا در امور داخلی چین و اقدامات بی ثبات کننده واشنگتن، بر پایبندی دمشق به اصل «چین واحد» تأکید کرد.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که یکی از اولویت های اصلی ما پایبندی اصولی به مسئله و آرمان فلسطین و مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که یکی از اولویت های اصلی ما پایبندی اصولی به مسئله و آرمان فلسطین و مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
در ادامه تلاش‌های دیپلماتیک دولت چین برای دفاع از اصل «چین واحد» و مقابله با تحریک‌های آمریکا و جدایی‌طلبان تایوان، سفیر چین در هند از دهلی‌نو خواست آشکارا حمایت هند از این اصل را اعلام کند.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، اعلام کرد: از ابتدای سال تا پایان خرداد ۱۴۰۱، سود سنواتی ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار سهامدار به مبلغ بیش از ۴ هزار میلیارد ریال، از ۴۴ شرکت دریافت و به حساب مردم واریز شده است.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: باید به یک سری از اصول نظام و انقلاب مانند استقلال، معارف و جمهوریت تا ابد پایبند باشیم. اگر نیاز است باید قوانین جدید مصوب کنیم و اگر نیاز بود در قانون اساسی بازنگری شود تا قدم‌های آینده را با صلابت بیشتر برداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ