رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا» گفت: جمهوری اسلامی سیاست خارجی خود را بر پایه مفاهیم عدالت، اخلاق، آزادی و استقلال که ضامن رفاه و عزت ملت‌هاست، بنا نهاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الشارجه کار سختی برای صعود ندارد و احتمالا حریف بعد تراکتور در پلی‌آف لیگ‌ قهرمانان است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد ادامه حضور منتظر محمد در آبی‌ها به نظر جواد نکونام بستگی خواهد داشت.
مدیرعامل باشگاه نساجی در حالی که سرم دارویی گرفته بود بازی این تیم را تماشا کرد.
احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس گفت: «کلیت مجلس از بیان نظر خودش در قبال لایحه عفاف و حجاب واهمه دارد و ترجیح می‌دهد جای دیگری با این موضوع درگیر باشد و افکار عمومی آن‌ها را مورد چالش قرار دهند».
النصر عربستان در صورت پیروزی مقابل الشرطه عراق باید به مصاف برنده الهلال و الشباب برود و صاحب جام باشگاه‌های عرب شود.
یک مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: با وجود دمای بیش از ۶۰ درجه هوا مسیر فیبر نوری ایلام به مهران با موفقیت جابجا شد.
هافبک اسبق پرسپولیس که سابقه حضور در چند فیلم سینمایی را در کارنامه دارد، به ماجرایی که باعث هنرمند شدنش شد، پرداخت.
فرشید سمیعی معاون حقوقی سابق باشگاه استقلال در سمت عضو هیئت مدیره این باشگاه برگشت.
ایشان با تاکید براینکه جهاد اسلامی و سایر گروه‌های مقاومت فلسطینی کلید اصلی مبارزه با رژیم صهیونیستی را یافته اند، افزودند: اقتدار روز افزون گروه‌های مقاومت در کرانه باختری کلید اصلی به زانو درآوردن دشمن صهیونیستی است که این مسیر باید ادامه یابد.
مدیران بخش کشاورزی معتقدند پیگیری تأکیدات حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره کشاورزی، مسیر آزموده شده و نتیجه بخش برای رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی و سیاسی است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسیر اقتدار دریایی مهمترین عامل قدرت کشور ماست و کشور ما برای اینکه یک قدرت دریای بزرگ باشد چیزی کم ندارد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ملت بزرگ و قدرشناس ایران هرگز نمی‌گذارد که مسیر شهدا متوقف شود، گفت: کشورمان امروز، مستقل و قوی است که مرهون ایثارگری و جان‌فدایی شهداست.
تربت حیدریه ـ مدیر حوزه علمیه خراسان رضوی گفت: سپاه پاسداران یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام اسلامی است که پشتوانه مردمی دارد.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، مدعی است پی‌اس‌جی اقتدار کامل رهبری این تیم را در اختیار کیلیان امباپه گذاشته ولی فراموش کرده که اسطوره‌ای به نام مسی در این تیم حضور دارد.
مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه عفو گسترده اخیر آمیزه‌ای تحسین برانگیز ار رأفت اسلامی و اقتدار نظام است گفت: این عفو برگ دیگری از مدیریت الهی رهبر معظم انقلاب بود.
کرمان - فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به خنثی شدن توطئه های دشمن گفت: مردم ما هوشیار هستند و انقلاب اسلامی با قدرت مسیر اقتدار را طی می کند.
در روزهای گذشته تونی کروس از پر مرتساکر برای انتخاب مدیر بعدی تیم ملی آلمان حمایت کرد و گفت که او «اقتدار کافی» برای حضور در این پست خواهد داشت.
هفتم آذرماه مصادف است با آسمانی شدن مردی که در مسیر توسعه دانش و فناوری از حوزه دفاعی تا سلامت گام‌هایی بلند برداشت به وسعت اقتدار و اعتلای یک میهن.
شیراز - جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: نیروهای جان برکف انتظامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و دشمنان بدانند جوسازی‌های آن‌ها لحظه‌ای پلیس را از مسیر اقتدار منحرف نمی‌کند.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: بیگانگان دلشان را به اغتشاش برخی از فریب خورده‌ها و مزدوران خوش نکنند چرا که انقلاب ما مسیر خودش را با اقتدار ادامه خواهد داد.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: بیگانگان دلشان را به اغتشاش برخی از فریب خورده‌ها و مزدوران خوش نکنند چرا که انقلاب ما مسیر خودش را با اقتدار ادامه خواهد داد.
فرمانده کل ارتش ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: امروز در عالی‌ترین مدارج موفقیت و اقتدار قرار داریم و با نقش‌آفرینی سربازان ظهور، در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی، گام‌های بلندی برداشته‌ایم.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: ایران در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی در عرصه‌های مختلف، هندسه قدرت را در سطح منطقه و نظام بین‌الملل با اقتدار و عزت تغییر داده است.
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به پاسخ آمریکا به متن پیشنهادی ایران در مذاکرات، نوشت: تیم هسته‌ای کشورمان با هوشمندی و اقتدار منافع ملی ایران اسلامی را پی می‌گیرند و چنان‌که پاسخ آمریکا تامین‌کننده نظرات و خواسته قانونی کشورمان نباشد به آن تن نخواهند داد و بی‌تردید و برخلاف قبلی‌ها به آمریکا اجازه نمی‌دهند خرش از پُل بگذرد و به ما بخندد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ