سرمربی و بازیکنان تیم ملی به صورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا (َع) حضور یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان اسامی ۲۸ بازیکن برای حضور در اردوی این‌تیم در تهران را اعلام کرد.
رضا مومنی، سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ایران از سختی حضور پسرش در تیم و نحوه انتخاب او و دیگر بازیکنان صحبت کرد.
بازیکنان ملی والیبال ایران از نبود سرمربی، آنالیزور و کادر پزشکی در هفته سوم رقابت‌ها ابراز ناراحتی کردند و معتقدند لطمه بزرگی به تیم ایران زده شد.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: کمی ناامید کننده است که برخی از بازیکنان ایران و سرمربی این تیم در مسابقه با فرانسه حضور ندارند اما مطمئنم دیدار خوبی برای هر دو تیم خواهد بود.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان، معتقد حضور در تورنمنت کافا یک آزمون برای بازیکنان بوده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان مد نظرش برای حضور در مینی کمپ را اعلام کرد. در بین این بازیکنان چند چهره مطرح و باتجریه حضور ندارند و با هماهنگی کادر فنی استراحت خواهند کرد.
تیم ملی فوتبال ایران با حضور تمامی بازیکنان و دو مربی و سرمربی لیگ برتری به تمرین پرداخت.
دومنیکو تدسکو، سرمربی جدید تیم ملی بلژیک، فهرست بازیکنان دعوت شده به این تیم برای حضور در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 را اعلام کرد.
رونالد کومان، سرمربی جدید تیم ملی هلند، فهرست بازیکنان دعوت شده به این تیم برای حضور در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 را اعلام کرد.
با حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی به نظر می‌رسد، یکی از بازیکنان استقلال شانس زیادی برای حضور در اردوی تیم ملی و در نهایت ترکیب ثابت این تیم پیدا کند.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل با بیان این‌که فشار بالای بازی فینال بار روانی زیادی را روی بازیکنان ایجاد کرد، گفت: تیم هراز سه بازیکن زیر ۲۱ سال دارد و شاید تحمل این فشار را نداشتند.
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال زنان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی این تیم را اعلام کرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در زمین و گرم کردن برای دیدار با آمریکا حلقه اتحاد تشکیل دادند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در زمین و گرم کردن برای دیدار با آمریکا حلقه اتحاد تشکیل دادند.
حضور رسانه‌ها و خبرنگاران خارجی در قطر هم می‌تواند تبدیل به یکی دیگر از نگرانی‌های بالقوه مسئولان ورزش ایران در جام پیش‌رو باشد. واقعیت این است که با هر تدبیر و اندیشه‌ای سخت است که بتوان سرمربی و بازیکنان تیم ملی ایران را از سؤالات غیرفوتبالی در این زمینه دور نگه داشت.
بازیکنان، کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با دکتر رئیسی دیدار کردند.
مقایسه فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در دو جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر نشان می دهد که سرمربی پرتغالی تعداد زیادی از بازیکنان دوره گذشته را در فهرست جدیدش قرار داده است.
سرمربی و بازیکنان تیم ملی به صورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا (َع) حضور یافتند.
حمید سجادی وزیر ورزش همزمان با حضور در محل اقامت تیم ملی فوتبال که همزمان با صرف شام آنها بود، با سرمربی، دیگر اعضای کادر فنی و تک تک بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.
مراسم بدرقه و رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی با حضور وزیر ورزش، مسئولان فدراسیون فوتبال و بازیکنان این تیم برگزار شد که کارلوس کی‌روش به محل این مراسم نیامد!
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران با حذف یک بازیکن ترکیب دوازده نفره تیمش را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک مشخص کرد.
اولین لیست کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان شاغل در لیگ ایران در شرایطی اعلام شد که این مربی روی نام یک هافبک پرسپولیس و یک مدافع استقلال خط قرمز کشیده است.
حمید درخشان می‌گوید بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی کمکی نخواهد کرد و رئیس جدید فدراسیون باید تصمیمات بهتری اتخاذ کند.
سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی برای حضور در جام ملت‌های فوتسال کویت را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ