اولین لیست کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان شاغل در لیگ ایران در شرایطی اعلام شد که این مربی روی نام یک هافبک پرسپولیس و یک مدافع استقلال خط قرمز کشیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی یک تروریست مسلح با ۸ خشاب پر در ایران زنده دستگیر می‌شود و مجرمان عادی در آمریکا به ظن حمله با چاقو هدف گلوله قرار می‌گیرند.
ایران بیشترین تعطیلی مناسبتی را دارد، اما به‌دلیل یک روزه بودن تعطیلات هفتگی‌اش همچنان حدود ۴۰ روز کمتر نسبت به بسیاری از کشور‌ها تعطیلی دارد.
به نظر می‌رسد این فرد مثلاً ایرانی، تلاش دارد با اظهارات خود از جنایت آتش زدن قرآن در سوئد حمایت کند که البته از حمایت فراتر رفته و به حماقت پهلو می‌زند.
لیست ارزشمندترین بازیکنان شاغل در فوتبال ایران و مقایسه آن با شنیده‌ها از ارقام جابجاشده در بازار نشان می‌دهد الزما گران‌ترین بازیکنان لیگ، ارزشمندترین نیستند.
استقلال و پرسپولیس تا به اینجای فصل نقل و انتقالات، عملکرد پر فراز و نشیبی را تجربه کرده اند.
حالا جوزپه برگومی بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا که تمام دوران حرفه‌ای خود را در اینتر گذراند و اکنون مفسر تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا است، در گفت‌وگویی تلویزیونی مهدی طارمی را با لیونل مسی مقایسه کرد و طارمی را بهترین گزینه برای خط حمله میلان انتخاب کرد.
جواد نکونام در شرایطی تیمش را مهیای فاز بعدی تمرینات و اردوی آماده سازی می‌کند که به اندازه یک تیم فوتبال و تعویضی های معمول هم بازیکن شاخص در لیست ندارد.
اندرسون تالیسکا ترجیح داد پاسخ سوال «نیمار یا رونالدو؟» را با سیاست بدهد.
ترافیک سنگین تهران در دهه پنجاه سوژه روزنامه اطلاعات آن سال‌ها شد، این‌بار با مقایسه تهران و مونیخ.
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا با تمجید از توانایی‌های مهدی طارمی، به انتقال احتمالی مهاجم ایران به میلان پرداخت.
اگر عملکرد تیم‌ها در فقط یک نیمه مقایسه می‌شد و نتایج آن نیمه ملاک قرار می‌گرفت، اتفاقات عجیبی را در مسابقات شاهد بودیم.
مقایسه تعداد داوران عجیب لیگ ایران با سایر کشورها
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در ۸ سال دولت قبلی نه تنها روند اعتبارات عمرانی نزولی بوده بلکه طی ۲ سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۴ رشد سالانه پرداخت‌های عمرانی منفی شده است.
تانک T-۱۴ Armata دارای برجک بدون سرنشین است و خدمه از راه دور و از درون یک کپسول ایزوله که در قسمت جلوی بدنه قرار دارد، سلاح‌های تانک را کنترل می‌کنند. در سال ۲۰۱۵، طراحان تانک T-۱۴ Armata مدعی شدند که این تانک می‌تواند اولین تانک نامرئی جهان باشد.
بررسی نرخ‌های پیشنهادی نشان می‌دهد قیمت مسکن بین ارزان‌ترین و گران‌ترین مناطق تهران اختلاف حدود ۸۰ درصد دارد.
ایران بیشترین تعطیلی مناسبتی را دارد، اما به‌دلیل یک روزه بودن تعطیلات هفتگی‌اش همچنان حدود ۴۰ روز کمتر نسبت به بسیاری از کشور‌ها تعطیلی دارد.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد را در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
بازار سهام در سال ۱۴۰۱ با عرضه اولیه سهام ۱۹ شرکت به کار خود پایان داد. ارزش بازاری سهام فغدیر در انتهای سال به ۲۹ هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان رسید که می‌توان این عرضه را بزرگترین عرضه اولیه فرابورس در سال ۱۴۰۱ و دومین عرضه اولیه بزرگ سهامی سال دانست.
در بین تیم های مدعی در آسیا، امیر قلعه نویی بیشترین تغییرات را در ترکیب تیمش داشته است.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هشت بازیکنی که همراه با کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور داشتند را به دلایل مختلف در فهرست مد نظرش برای شروع کار قرار نداده است.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری امیر قلعه نویی به زودی اعلام می‌شود و همگان در انتظار مشخص شدن نفرات دعوت شده و مقایسه آن با لیست جام جهانی هستند.
سرمربی سابق استقلال با مقایسه آنتونیو کاسانو با الکس دل‌پیرو خبرساز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ