سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: کمی ناامید کننده است که برخی از بازیکنان ایران و سرمربی این تیم در مسابقه با فرانسه حضور ندارند اما مطمئنم دیدار خوبی برای هر دو تیم خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مایلی کهن، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در یک گفت‌وگوی مفصل درباره فوتبال ایران و شرایط کنونی لیگ برتر صحبت کرد.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تغییرات زیادی در لیست بازیکنان خود داشتیم اما همچنان دنبال فوتبال باکیفیت هستیم.
بازیکنان ملی والیبال ایران از نبود سرمربی، آنالیزور و کادر پزشکی در هفته سوم رقابت‌ها ابراز ناراحتی کردند و معتقدند لطمه بزرگی به تیم ایران زده شد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: بازیکنان ایران همیشه با سختکوشی بازی می کنند و در این مسابقه تلاش کردند شرایط را در توپ‌گیری و جریان بازی تغییر دهند.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان، معتقد حضور در تورنمنت کافا یک آزمون برای بازیکنان بوده است.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید اینکه از بازیکنان خواسته بود کارت نگیرند روی شرایط فنی تاثیر گذار بوده اما این تیم به سه امتیاز مهم بازی دست یافته است.
پیشکسوت و بازیکن سابق فوتبال ایران با اشاره به شرایط جدیدی که برای تیم ملی رقم خورده است گفت: سرمربی ایرانی مورد حمایت همه ماست اما باید مراقبت کند که تیم ملی بنگاه «دلالی» نشود.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با بیان این که تیمش مستحق شکست برابر استرالیا نبود گفت: با وجود این که نمایش خوبی داشتیم اما غافلگیری بازیکنان در دقایق ابتدایی هر دو نیمه عامل شکست ما شد.
سرمربی ملوان با تمجید از عملکرد بازیکنانش در پایان بازی عنوان کرد که باید از بازیکنانی که اشتباه فردی می کنند حمایت کرد.
سرمربی لیورپول بعد از پیروزی مقابل وولوز گفت:"عملکرد فردی بازیکنانم خوب بود و از این بابت خوشحالم."
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر تراکتور و راهیابی به جمع شانزدهم تیم برتر رقابتهای جام حذفی گفت: از این که توانستیم برابر حریفی قدرتمند به پیروزی برسیم خوشحالم.
بررسی مدیران باشگاه استقلال نشان می دهد علاوه بر ضعف فنی و مشکلات که در تفکرات تاکتیکی سرمربی پرتغالی این تیم وجود دارد، یک عامل دیگر هم در «خوب» نبودن بازیکنان تاثیرگذار و پررنگ است.
خولن لوپتگی، سرمربی ولورهمپتون، بعد از شکست 1-0 مقابل یونایتد گفت بازیکنانش تلاش فوق‌العاده‌ای داشتند و شکست در این بازی برایشان تلخ و باعث تاسف است.
سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید چهار بازیکن همیشه خوب ذوب آهن، نمایش ضعیفی مقابل صنعت نفت داشتند.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دو تساوی اخیر این تیم مقابل استقلال و پیکان گفت: نبود مهاجم تخصصی باعث شد تا پرسپولیس خیلی سخت به گل برسد و نتواند وارد دفاع حریف شود.
اقتداری که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از خود نشان داده برخی بازیکنان این تیم را وادار کرده در اظهارنظرهایشان مراقب باشند تا برای جام‌جهانی قلم قرمز بر روی نامشان کشیده نشود.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: از ابتدای لیگ بازیکنان خوبی جذب کردیم و در نیم‌فصل به دنبال جذب بازیکن نیستیم.
تبریز- سرمربی تراکتور با بیان اینکه نبود هواداران تراکتور در بازی فردا برابر ملوان ناراحت کننده است، گفت: بازیکنان ما سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و مطمئن هستم بهتر خواهیم شد.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از پایان این مسابقه به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش و به ویژه مهاجمانش پرداخت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط قبل از بازی با تراکتور نرمال نبود.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، با لقب دادن کماندوهای ستاره دار به بازیکنان تیمش، پیروزی روحیه بخش نساجی برابر تیم مس کرمان را نبود استرس و نداشتن فشارهای ناشی از ناداوری‌ها بیان کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر هوادار در هفته پنجم لیگ برتر، گفت: با عملکرد خوب بازیکنان موقعیت خاصی به هوادار ندادیم و پنالتی این تیم هم درست نبود.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید جو ورزشگاه آزادی باعث شده بود بازیکنان انگیزه زیادی پیدا کنند.
انزلی- سرمربی ملوان بندر انزلی با بیان اینکه بازیکنان تیمش هوشمندانه بازی کردند، گفت: مسئولی که در میانه راه بازسازی ورزشگاه تختی ما را رها کرد باید پاسخگوی نبود هواداران باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ