سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان مد نظرش برای حضور در مینی کمپ را اعلام کرد. در بین این بازیکنان چند چهره مطرح و باتجریه حضور ندارند و با هماهنگی کادر فنی استراحت خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکه امامی با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به قیمت ۲۸ میلیون تومان رسیده است.
قیمت سکه امامی نسبت به سه شنبه هفته قبل بدون تفاوت مانده و در همان کانال ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: ۲۰ درصد جانباختگان تصادفات در کشور عابران پیاده هستند که این میزان در خراسان رضوی ۲۴ درصد است.
سکه امامی با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی نسبت به دو روز پیش مواجه شده است.
بعد از انتخابات روز شنبه ۲۴ اردیبهشت (۱۴ ماه مه)، اردوغان گرچه نتوانست اکثریت آرا را کسب کند و در دور نخست پیروز شود، اما همه قراین نشان می‌دهد که در دور دوم انتخابات در هفتم خرداد (۲۸ ماه مه)، احتمال پیروزی او از رقیبش نه تنها کمتر نیست، بلکه بیشتر است.
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲۴ درصد از آمار ثبت اختراع متعلق به زنان است، گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات صندوق نوآوری و شکوفایی این است که زنان نمونه را معرفی کند.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به تعهد این بنیاد در احداث ۷۰ هزار واحد مسکن روستایی برای محرومان از تکمیل و تحویل ۲۴ هزار واحد از این مجموع در سال گذشته خبر داد.
سکه امامی باز هم نسبت به دیروز با افزایش قیمت مواجه شده و اکنون در کانال ۲۹ میلیون تومان است.
وزارت ورزش در حالی اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت‌ شده ریاست فدراسیون هندبال را اعلام‌ کرد که تنها ۲۴ ساعت تا برگزاری مجمع انتخاباتی باقی مانده است.
قیمت سکه امامی با افزایش بیش از ۳۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز به ۲۵ میلیون تومان رسید.
قیمت سکه امامی با افزایش نسبت به هفته های قبل به ۲۴میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۴ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۴ میلیون و ۳۵۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۴ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان است.
سکه امامی نسبت به دیروز با افزایش قیمت مواجه شده و به قیمت ۲۴میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
اسامی ۲۴ فیلم ها راه یافته به بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر توسط مجتبی امینی اعلام شد.
اسامی ۲۴ فیلم ها راه یافته به بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر توسط مجتبی امینی اعلام شد.
اسامی ۲۴ فیلم ها راه یافته به بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر توسط مجتبی امینی اعلام شد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۴ آبان ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۶ میلیون و و ۴۷۸ هزار تومان رسید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تلاش است با بررسی آخرین وضعیت فنی بازیکنان، اسامی ملی پوشان مد نظرش برای حضور در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را اعلام کند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز کار خود را در حوزه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پیش می‌برد و اهداف ملی و منطقه‌ای خود را با قدرت دنبال می‌کند و این به مذاق آمریکا و رژیم صهیونیستی خوش نمی‌آید.
کارلوس کی‌روش اسامی ۲۴ بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی ایران را اعلام کرد.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به سیاست حذف ارز ترجیحی در ماه‌های ابتدایی سال گفت: با وجود تخصیص ماهیانه ۲۴هزار میلیارد تومان سهم فروش شرکت‌های مرتبط با کالاهای اساسی کاهش قابل‌توجهی داشته است.
در مورد زمان یارانه مرداد ۱۴۰۱ هنوز سازمان هدفمندی یارانه‌ها جزئیاتی مشخص نکرده است، اما همچون تیر ماه باید انتظار داشته باشیم که آغاز واریز یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار از روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه باشد. پایان واریز‌ها نیز هنوز به شکل کامل مشخص نشده، اما احتمالا بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان خواهد برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ