سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل با بیان این‌که فشار بالای بازی فینال بار روانی زیادی را روی بازیکنان ایجاد کرد، گفت: تیم هراز سه بازیکن زیر ۲۱ سال دارد و شاید تحمل این فشار را نداشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از تغییر سرمربیگری در والیبال و رو آوردن به مربیان داخلی، خاصه استفاده از بهروز عطایی، شرایط برای بازیکنان ایران در تورنمنت‌های مهم چندان خوب پیش نرفته است. اوج دشواری را می‌توان در همین رقابت‌های لیگ ملت‌های اخیر والیبال دید که ایران در آستانه سقوط قرار گرفت و فقط یک پله از منطقه خطر بالاتر ایستاد
دستیار عطایی در تیم ملی والیبال گفت: در چند روز مانده به مسابقات قهرمانی آسیا کاری از دستم برنمی‌آمد و بهترین تصمیم تشکیل تیم "ب" و سر و سامان گرفتن بازیکنان بود.
ژاپن با استخدام یک جادوگر چیره‌دست حالا جزو قدرت‌های اصلی والیبال دنیاست.
کارشناس والیبال ایران با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی برای لیگ ملت‌های والیبال می‌توانست بازیکنان بهتری انتخاب کند، گفت: بهروز عطایی خویشتن‌دار باشد و انتقادات را بپذیرد.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: دست من برای تعویض کردن واقعا بسته است و گاهی گیر می‌افتم. کادر فنی خیلی دوست دارد که به تیم کمک کند، اما مصدومیت بازیکنان کار را سخت می‌کند.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد اما با بازیکنان انگشت شمار یک امتیاز از این تیم قدرتمند گرفت.
بازیکنان تیم ملی والیبال ایران از غیبت بهروز عطایی سرمربی تیم در آمریکا و افت بدنی به عنوان دلایل اصلی شکست برابر فرانسه در هفته دوم لیگ ملتها نام بردند.
سفارت آمریکا در آنکارا به‌رغم وعده‌های قبلی برای حل شدن مشکل صدور ویزای برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران، بازهم صدور ویزای سرمربی تیم ملی را به فردا موکول کرد.
بهروز عطایی گفت: همه روش‌ها را امتحان کردیم و بازیکنان به تعدد تعویض شدند اما ضعفی که داشتیم سر جای خودش ماند
نخستین تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 با کُری‌خوانی بازیکنان و توصیه‌های بهروز عطایی به پایان رسید.
به نظر می‌آید مربیان لهستانی تیم ملی والیبال رابطه خیلی خوبی با بازیکنان پیدا کرده اند.
تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار به مصاف ترکیه رفت و در این مسابقه که بهروز عطایی در آن ترکیب‌های مختلفی از بازیکنان را امتحان کرد، ملی‌پوشان سه بر دو مغلوب حریف شدند.
سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران گفت: بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و تمام کشورهای صاحب نام دنیا هم در این مسیر قرار دارند.
بهروز عطایی، سرمربی لبنیات هراز می‌گوید بازیکنان جوانش تحمل فشار روانی بالای فینال را نداشتند.
سرمربی تیم ملی والیبال می‌گوید هنوز لیستی از بازیکنان تیم ملی منتشر نشده است و زمان اردوهای ملی فعلا مشخص نیست.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: امیدوارم بازیکنان دچار آسیب دیدگی ناشی از فشردگی مسابقات نشوند.
سرمربی تیم والیبال پیکان تاکید کرد تیم هراز بازیکنان خوب و ارزشمندی دارد که والیبال را به خوبی بازی می‌کنند.
مجتبی میرزاجانپور، بازیکن هراز آمل از پیروزی این تیم برابر مس رفسنجان ابراز خوشحالی کرد.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران و باشگاه هراز آمل تاکید کرد که مسابقات لیگ برای تیم ملی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.
سرمربی تیم والیبال آمل با بیان این‌که با استانداردسازی سالن‌ها سلامت بازیکنان به شکل بهتری پوشش داده می‌شود، گفت: در رده باشگاهی بازیکنان از سلامت بهتری برخوردار خواهند بود.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که ملی‌پوشان برابر بازیکنان قدرتمند آرژانتین به پیروزی رسیدند، گفت: دو تیم با اطلاعات و آگاهی بسیار خوب مقابل هم قرار گرفتند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این که جام واگنر تورنمنتی بسیار مفید برای آن‌ها بوده، گفت: کیفیت حمله بازیکنان بازی به بازی بهتر شد و روند تیم رو به رشد است.
امیرحسین اسفندیار می‌تواند با ادامه روند خوب خود یکی از بازیکنان کلیدی ایران در مسابقات قهرمانی جهان باشد.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده حادثه متروپل برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ