بازیکنان، کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با دکتر رئیسی دیدار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان این که ملی پوشان رشته شمشیربازی استان تهران نگرانی و دغدغه ای برای پیگیری تمرینات خود نداشته باشند، گفت: حمایت لازم را از ملی پوشان رشته شمشیربازی استان تهران داریم.
گرمسار- استاندار سمنان با بیان اینکه تلاش داریم تا طرح انتقال آب گرمسار را تا آبان ماه افتتاح شود، گفت: کم آبی بزرگترین دغدغه و مشکلی است که توسط مردم و کشاورزان منطقه بیان می شود.
دختر رکابزن کوهستان ایران گفت:بازی‌های آسیایی جایی نیست که یک سهمیه بانوان ایران به خاطر یک اشتباه از بین برود و دغدغه من حضور مربی‌ام یا یک فرد ماهر کنار من است.
پرسپولیس دروازه بان تیم امید را که مشتری های جدی دیگری هم دارد، می خواهد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان دغدغه های اصلی رختکن این تیم در جلسه با خطیر گفت: امیدوار به کمک وزارت ورزش و جوانان هستیم.
فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این نیرو برای حل دو معضل که دغدغه مردم است هم قسم شده‌اند، گفت: یکی از موضوعات مقابله با سارقان و مالخران است که تعداد زیادی سارق و مالخر دستگیر شدند و اجناس در اختیار اداره آگاهی قرار گرفته است تا تعیین مالکیت شود.
تیرگی آرنج یکی از معضلاتی است که افراد مختلف به‌خصوص خانوم‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و بسیاری دغدغه این را دارند که به نحوی تیرگی آرنج خود را از بین ببرند.
بی خیالی طی کن! این جمله معروفی است که بین افراد مختلف هر روز تکرار می‌شود. عصر حاضر عصر تشویش و اضطراب بی پایان است؛ از ماندن در ترافیک روزانه تا دغدغه تامین معاش؛ این موارد بخشی از استرس‌های روزانه است که جملگی هر کدام روی اعصاب افراد رژه می‌روند.
اصفهان- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش امروز دغدغه اول همه ارکان نظام است، گفت: در این راه نیاز است ظرافت‌هایی رعایت و در قرارگاه آموزشی اقداماتی شود.
رییس انجمن شنا نابینایان و کم‌بینایان گفت: قطع شدن گاز اماکن ورزشی مشکلات زیادی را برای شناگران نابینا و کم بینا برای پیگیری تمریناتشان در استخرها ایجاد کرده و سبب شده تا فضای مشخصی برای تمرینات خود نداشته باشند.
رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت بیان شفاف دلایل گران شدن یک کالا به مردم، گفت: اینکه به شکل ناگهانی یک کالایی توسط واحدهای صنفی گران می‌شود حتماً برای مردم گره ذهنی ایجاد خواهد کرد.
دایی در اعتراضات اخیر در ایران حمایتش را از مردم نشان داد، نسبت به مرگ مهسا امینی بی‌تفاوت نبود، بعد در داستان مرگ دانش‌آموز اردبیلی با بیان یکی، دو مطلب فضای خبرسازی را ایجاد کرد و نهایتا هم که بحث منجر به پلمب گالری جواهرات همسرش، سروصدای زیادی به راه انداخت. اگرچه رسانه‌های وابسته به طیفی خاص در تلاش بوده‌اند تا در یکی، دو هفته اخیر با علی دایی به شکلی متفاوت رفتار کرده و به‌نوعی با او تسویه کنند، ولی دایی در مراسم ختم کریم باوی حضوری پررنگ داشت تا نشان دهد جوسازی‌های اخیر چندان تأثیری بر روحیه او نداشته است.
سخنگوی دولت با بیان اینکه دشمن از اندیشیدن نخبگان و دغدغه‌مندی آنان نسبت به مسائل کشور ترس دارد، گفت: کلید حل مشکلات کشور، گفت‌وگوی نخبگانی، استدلال و مباحثه است.
مصری خطاب به نماینده چابهار با بیان اینکه «از دغدغه جنابعالی ممنونیم اما نیروی انتظامی در همه دنیا باید مقتدرانه به وظیفه خود عمل کند»، اظهار کرد: الان هم مردم عزیز نیروی انتظامی دل نگران و ناراحت هستند از اینکه که نیروی انتظامی دارد مقداری با تساهل کار را از پیش می‌برد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: گمان آنها تجمع مردم برای نان و گرسنگی است اما وضعیت خودشان را بعد از تحریم روسیه مقایسه کنید که روسیه فقط در بخش انرژی آنها را تحریم کرده است و مردم در خیابان‌های لندن اعلام می‌کنند که فقیر شده‌اند.
در این فیلم بیان صریح مطالبات و دغدغه‌های جمعی از دهه‌هشتادی‌ها با قالیباف را مشاهده می‌نمایید.
مهم‌ترین دغدغه کادر فنی سپاهان برای بازی فردا قطع ارتباط بین برترین گلزن و گلساز لیگ برتر خواهد بود.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دشمنان این ملت از هیچ کوششی برای توقف در مسیر انقلاب دریغ نمی‌کنند، گفت: تربیت نسل آینده جزو دغدغه‌های اصلی علما در کشور ما بوده و آموزش و پرورش نیز اهمیت این دغدغه را درک می‌کند.
تحولاتی که این روز‌ها نه فقط در پهنه عمومی کشور، بلکه در سطح جهان شامل آن هستیم، مقوله فراتر از مطالبات زنان است. اگرچه سوژه اصلی موضوع اصلی در این رخداد مرگ دردناک مهسا امینی یک دختر ایرانی است، از سوی دیگر زنان نیز حضور چشمگیری در صحنه دارند و شعار‌هایی نیز با موضوع مطالبات زنان طرح می‌شود، اما به نظر می‌رسد موضوع اصلی به رسمیت شناخته شدن زندگی برای همه مردم ایران است که از حنجره جوانان بیان می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: بیان دغدغه های رهبر انقلاب در بخش مسکن، مسئولیت ما را بیشتر کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما عقیده داریم جامعه پرستاری و پزشکان ما حتماً برای خدمت در راه خدا تأمین شوند،گفت: پرستاران نباید نسبت به وضعیت مالی و معیشتی خود دغدغه داشته باشند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما عقیده داریم جامعه پرستاری و پزشکان ما حتماً برای خدمت در راه خدا تأمین شوند،گفت: پرستاران نباید نسبت به وضعیت مالی و معیشتی خود دغدغه داشته باشند.
با بازگشت سعیدی فر به تمرینات استقلال حالا این دروازه بان می‌تواند در هفته نخست لیگ برتر مقابل سپاهان در لیست تیم قرار بگیرد و ذخیره سیدحسین حسینی باشد.
دست و پنجه نرم کردن مردم و مسئولان برای بی اثر کردن تحرم‌ها به دغدغه هر روزه همه مردمان این سرزمین تبدیل شده و همگی سعی دارند تا با تغییر رفتار و اتخاذ تمهیداتی در این جنگ ناجوانمردانه اقتصادی پیروز شده و طرف مقابل را مغلوب و پشیمان کنند. در این بین، اقدامات و بیانات همه مسئولان اجرایی و غیر اجرایی کشور و در همه رده‌های قوای سه گانه از اهمیت دوچندان برخوردار است، زیرا این سخنان می‌تواند مرهمی بر درد باشد یا نمکی بر زخم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ