سرمربی و بازیکنان تیم ملی به صورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا (َع) حضور یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از تعرض «ایتمار بن گویر» به مسجد الاقصی، سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین به تعویق افتاد.
​پارلمان غنا پس از تصویب قانون اصلاح جرایم کیفری مصوب سال ۲۰۲۲ میلادی مجازات اعدام را لغو کرد.
تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی پس از دو مرحله لغو شدن، برای روز شنبه پیش‌بینی شده که هنوز شرایط ایده‌آل برای اکثریت اعضای این مجمع ایجاد نشده است.
پس از گذشت حدود سه ماه از اعلام ممنوعیت فروش خودرو در بورس، یک شرکت مونتاژکار اعلام کرد که قصد عرضه خودرو با سازوکار بورس را دارد اما در نهایت پس از گرد و خاک های فراوان، این عرضه لغو شد.
پس از آنکه وزارت صمت، شورای رقابت و کمیسیون اصل 90 غیرمجاز بودن عرضه خودرو در بورس کالا را مجددا اعلام کردند، بالاخره صبح امروز نماد معاملاتی دیگنیتی پرستیژ که قرار بود امروز در بورس کالای ایران عرضه شود، از تابلوی این بورس حذف شد.
وزیر امور خارجه مصر درباره لغو نشست اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب پس از بازگشت سوریه در اتحادیه ابراز تأسف کرد.
طبق اطلاعیه کاخ سفید، جو بایدن پس از دندان‌درد و نیاز فوری و ناگهانی به عصب‌کشی دندان، قرار ملاقاتش با دبیرکل ناتو را به امروز (سه‌شنبه) موکول کرد.
پس از تیم ژیمناستیک جوانان ایران، تیم ملی بزرگسالان کشورمان هم شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد.
مقامات فوتبال السالوادور پس از حادثه‌ای که منجر به کشته شدن 12 نفر شد، از لغو مسابقات لیگ فوتبال این کشور خبر دادند.
مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری در مورد دلایل احتمال لغو اعزام رکابزنان به ازبکستان و پا پس کشیدن باشگاه‌ها در اعزام‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.
رئیس‌جمهور ترکیه پس از اینکه گفت‌وگوی زنده تلویزیونی را به علت بیماری نیمه‌تمام رها کرد، امروز چهارشنبه نیز تمام برنامه‌های انتخاباتی برنامه‌ریزی‌شده‌اش را لغو کرد.
دومین میزبانی بزرگ فیفا در فاصله یک هفته لغو می‌شود؛ این در تاریخ برنامه‌ریزی رقابت‌های ورزشی بی سابقه است.
تورنمنت نمایشی تنیس در آمریکا پس از مصدومیت کارلوس آلکاراس 19 ساله لغو شد.
بارش برف در تهران و نامساعد بودن شرایط ورزشگاه پاس احتمال لغو نخستین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر را افزایش داد اما برای تعیین تکلیف نهایی چند ساعت دیگر باید صبر کرد.
وزیر بهداشت سوریه با اشاره به وضعیت بحرانی این کشور پس از زلزله، خواستار رفع تحریم های غرب علیه کشور خود شد.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی پس از لغو اعزام تیم منتخب ایران به رقابتهای بین المللی فرانسه، تمهیدات ویژه ای را برای جبران این اتفاق در تورنمنت کرواسی اندیشیده است.
مسئول خواهران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: در حالی که پس از پیگیری‌هایی که داشتیم، معاونت امورزنان و خانواده ریاست جمهوری با وجود ترافیک کاری این هفته دولت به خاطر بحث بودجه، حضور در این برنامه را قطعی کرده بودند، اما در گفتگو با ریاست دانشگاه به ایشان مطرح شده که دانشگاه نمی‌تواند امنیت ایشان را در این برنامه تضمین کند.
سرمربی و بازیکنان تیم ملی به صورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا (َع) حضور یافتند.
پس از تاخیر ۵۰ دقیقه‌ای در حضور کارلوس کی‌روش در نشست خبری، مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرد این برنامه لغو و به فردا موکول شده است.
نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود پیش از اعزام این تیم به قطر برگزار شود، پس از مدت زیادی معطلی نمایندگان رسانه‌های گروهی لغو و دلیل آن مسائل فنی عنوان شد!
مسیر مستقیم هوایی بین دو کشور ایران و افغانستان پس از سالها وقفه دوباره برپا شد حالا فعالان گردشگری درخواست دارند ویزا میان دو کشور دوست و همسایه لغو شود.
پس از وقایع سال ۹۸ و شیوع ویروس کرونا، امید فعالان گردشگری به ماه‌های مهر و آبان سال ۱۴۰۱ بود اما تجمعات اخیر موجب شده تا تورهای گردشگری ورودی نه تنها به تاخیر نیفتد بلکه لغو شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در این ارتباط تلفنی آخرین تحولات مربوط به گفتگو برای لغو تحریم‌ها و پاسخ شب گذشته ارسال شده از سوی کشورمان برای هماهنگ کننده اروپایی را به اطلاع بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان رساند.
در بیانیه کانون تاکید شده است: «کانون کارگردانان سینمای ایران از جناب آقای صباغ زاده کارگردان پیشکسوت سینما، صمیمانه عذرخواهی میکند.» مهدی صباغ زاده کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، پخش‌کننده و تدوین‌گر ایرانی کارگردان فیلم‌هایی چون خانه کاغذی، راه بهشت، سناتور و آفتاب نشین‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ