بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در زمین و گرم کردن برای دیدار با آمریکا حلقه اتحاد تشکیل دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا با سرمربی سابق تیم ملی و فعلی قطر دیدار و گفت‌وگو کرد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در زمین و گرم کردن برای دیدار با آمریکا حلقه اتحاد تشکیل دادند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که روز بازی با انگلیس مصاحبه انتقادی علیه برخی از بازیکنان تیم ملی داشت، این بار در آستانه دیدار با آمریکا به کارلوس کی روش برای شکست آمریکا راهکار داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که بازیکنانش برابر ولز یک روز فوق العاده را پشت سرگذاشتند گفت: این شروع کار ما بود و باید در دیدار با آمریکا کار صعود را تمام کنیم.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با ولز با اعلام اینکه بیراوند در این دیدار حضور نخواهد داشت، گفت که تلاش می‌کنیم فوتبال خوبی را انجام دهیم و خوشحالی را به ارمغان بیاوریم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از مصاف با ولز از غیبت علیرضا بیرانوند در دومین مصاف ایران در جام جهانی 2022 خبر داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از شرایط روحی و جسمی ملی پوشان کشورمان در آستانه دیدار برابر ولز گفت: با آمادگی بالا به میدان می‌رویم و برای تیم ملی ولز سورپرایز خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از شرایط روحی و جسمی ملی پوشان کشورمان در آستانه دیدار برابر ولز گفت: همه بازیکنان برای انجام یک دیدار سخت آماده هستند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین گفتگوی خود به تشریح وضعیت این تیم برای برگزاری دو دیدار باقی مانده مرحله گروهی برابر تیم های ولز و آمریکا پرداخت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با انگلیس گفت، تلاش ما این است که به اندازه‌ای امتیاز جمع کنیم که به مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی صعود کنیم. او تاکید کرد که باید با این احساس وارد زمین شویم
استراتژی تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همچنان مبهم است و مشخص نیست سرمربی این تیم کدام بازیکنان را در ترکیب ابتدایی‌اش برای دیدار با انگلیس قرار خواهد داد.
زمان نشست خبری سرمربی تیم‌های ملی فوتبال ایران پیش از دیدار مقابل انگلیس در بازی‌های جام جهانی قطر مشخص شد.
محمدرضا ساکت عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی دیدار کرد. ‌
مدیرعامل باشگاه سپاهان با حضور در پک با سرمربی تیم ملی فوتبال دیدار کرد.
قربان بردیف، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز به همراه مدیرعامل این باشگاه با حضور در مجموعه تمرینی «پک» با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار کرد و به گفت‌وگو پرداخت.پس از پایان این گفت‌وگو که در دفتر سرمربی تیم ملی انجام گرفت، بردیف و ایوب بهتاج با همراهی سرمربی تیم ملی از پک بازدید کردند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در تمرین امروز تیم ملی ایران شرکت و با کارلوس کی روش دیدار کرد.
قربان بردیف، سرمربی تیم فوتبال تراکتور با حضور در پک با سرمربی تیم ملی دیدار کرد.
ساپینتو، سرمربی استقلال امروز با حضور در مجموعه تمرینی پک ضمن دیدار و گفت‌وگو با سرمربی تیم ملی، تمرین ملی‌پوشان را تماشا کرد. کی‌روش در ابتدا، توضیحاتی را درباره بخش‌های مختلف پک به ساپینتو ارائه داد و سپس این دو برای دقایقی با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان یک بازی این هفته از لیگ قهرمانان اروپا را به صورت مستقیم زیر نظر خواهد گرفت.
دو دیدار دوستانه سطح بالای بین‌المللی در بدو حضور کی‌روش فرصت خوبی برای این مربی باتجربه بود تا در فرصت کمی که دارد در مورد تیمش به جمع بندی برسد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر اروگوئه به یک بازیکن جوان تیم استقلال بازی داد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی دیداری خصوصی و اتفاقی با جواد نکونام سرمربی تیم فولاد در هتل محل اقامت دو تیم داشت.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران و جواد نکونام دستیار و کاپیتان سابق تیم ملی در هتل المپیک ملاقاتی با یکدیگر داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ