با اعلام مدیر رسانه‌‌ای تیم ملی، فردا اسامی بازیکنان برای اعزام به جام جهانی منتشر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیات امنای هیات بعثت یزد، صراحتا اعلام می‌دارد که هرگونه تعبیر و تفسیری که مسیر عشق ورزی و ولایتمداری به ساحت منور سید و سالار شهیدان را مخدوش نماید، قاطعانه مردود دانسته و هرگونه اظهار نظر رسانه‌های معاند و علی‌الخصوص رژیم سفاک و اشغالگر اسرائیل را محکوم می‌نماید.
روزنامه شرق و شبکه اینترنتی وابسته به آن در روز‌های ۱۱، ۱۳ و ۱۴ تیرماه جاری با انتشار سه گزارش خبری با عناوین «ابهام در تشابه قتل زنان مثله شده»، «سارقانی با نمای جدید» و «هر چهار روز یک زن کشی» به طرح ادعا‌ها و مطالبی غیر مستند پرداخته است که موجب هراس زنان شده و مورد سوء استفاده رسانه‌های معاند قرار گرفته است.
لیورپول اعلام کرد که یورگ اشماتکه به عنوان مدیر ورزشی جدید این باشگاه انتخاب شده است.
با وجود اعلام رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر اینکه پل پوگبا به دلیل مصدومیت اخیرش فصل را از دست داد اما مدیر برنامه‌های او می‌گوید مصدومیت ستاره فرانسوی جزئی است.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اعلام لیست ۹۵ ساختمان ناایمن به دستگاه قضائی تا هفته آینده خبر داد.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: برخی افراد در دولت به ایجاد جو هیجانی علاقه دارند ولی این روش خوبی نیست که رسماً اعلام کنیم ۱۵ مدیر تغییر می‌کنند ولی اسامی آنها بیان نشود.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: در روزهای آینده قیمت نهایی خودروهای وارداتی از سوی سازمان حمایت نهایی خواهد شد و پس از آن عرضه خودروها انجام می‌شود.
یکی از مسئولان کمیته داوران از اعلام نام داور دربی در روز شنبه خبر داد.
مدیر کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی از اعلام نتایج نهایی نهمین آزمون استخدامی ستاد و سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها تا هفته آینده خبر داد.
مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران اعلام کرد مشکلی برای میزبانی از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ندارند.
مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت گفت: بر اساس فرمول شورای رقابت قیمت خودرو باید تغییر کند و واقعی شود و با توجه به برگزاری جلسات، امیدواریم این هفته قیمت ها اعلام شود.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند آنتونیو کوردون که امروز اعلام کرد از پست مدیریت ورزشی رئال بتیس استعفا داده راهی بارسا شده و مدیر ورزشی آینده بلوگرانا خواهد شد.
تنها 7 دقیقه بعد از اعلام استعفای ایوب بهتاج، هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل جدید تراکتور منصوب شد.
رسانه‌های اروپایی اعلام کردند شرکت آریان‌اسپیس قصد داشت یک موشک ماهواره‌بر را به مدار زمین پرتاب کند که این مأموریت شکست خورده است.
رسانه‌های ترکیه درباره جزئیات این انفجار اعلام کردند که انفجار ناشی از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در مسیر عبور نیرو‌های ضد شورش پلیس ترکیه در جاده دیار بکر به «ماردین» بوده است.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران به انباشت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها اشاره کرد و افزود: به همه شهروندان توصیه می‌شود در تردد خودرو‌ها مدیریت لازم را داشته باشند.
پس از تاخیر ۵۰ دقیقه‌ای در حضور کارلوس کی‌روش در نشست خبری، مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرد این برنامه لغو و به فردا موکول شده است.
بعد از انتظار یک ساعته خبرنگاران برای حضور سرمربی تیم ملی در کنفرانس مطبوعاتی، مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرد کنفرانس خبری به دلیل مشکلات فنی لغو و به فردا موکول شد.
مدیر اجرایی جام جهانی 2022 قطر می‌گوید از لحظه اعلام میزبانی، این کشور از طرف رسانه‌ها مورد حمله‌های ناجوانمردانه‌ای قرار گرفته است.
جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال با حضور علی فتح‌الله‌زاده آغاز شده است.
جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور علی فتح‌الله‌زاده آغاز شده است.
مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام کرد دیدار این تیم برابر ملوان انزلی بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.
مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل حضور دوربین‌های تلویزیونی در سالن کنفرانس، نشست ساپینتو برگزار نمی‌شود.
نساجی در دیدار نخست فصل جدید لیگ برتر فردا باید در استادیوم نقش جهان پذیرای تیم مس رفسنجان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ