مدیر کل مدیریت بحران استان تهران به انباشت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها اشاره کرد و افزود: به همه شهروندان توصیه می‌شود در تردد خودرو‌ها مدیریت لازم را داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تهران، قم، مرکزی، ایلام، خوزستان، اصفهان، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، یزدو کرمان با شدت کمتری نسبت به استان‌های ذکر شده وزش باد و خیزش گردوخاک ادامه خواهد داشت.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی از مناطق واقع در سواحل دریای خزر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
مخاطرات این سامانه بارشی شامل آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در پرواز‌ها و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ اعلام شده است.
نامی ضمن اعلام آماده باش به ستادهای پیشگیری، فرماندهی و پاسخ به بحران استان‌های تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی گفت: با توجه به هشدارهای صادر شده و ضروری است کلیه مدیران بحران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران مناطق تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی بازدید میدانی داشته باشند تا از هرگونه خسارت احتمالی به مردم جلوگیری شود.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران در ۳ استان کشور و در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
کارشناس هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی از غرب وارد کشور میشود و درمناطق کرمانشاه، کردستان، چهارمحال و بختیاری، البرز، تهران، زنجان، ایلام، آذربایجان شرقی و غربی انتظار بارندگی خواهیم داشت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد از امروز شاهد بارش باران ، به ویژه در غرب کشور خواهیم بود که تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، استان‌های تحت تاثیر کولاک برف، کاهش دمای شدید، بارش برف، باران و خیزش گردوخاک در پی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی را اعلام کرد.
سازمان هواشناسی با اعلام وضعیت جوی نارنجی، از تشدید بارش‌ها و وقوع تندباد لحظه‌ای در برخی استان‌های واقع در غرب، مرکز و شمال شرق خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به وزش باد شدید و توفانی شدن خلیج فارس هشدار داد و اعلام کرد: از پنجشنبه ارتفاع موج در فراساحل خلیج فارس به دو تا سه متر می‌رسد.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: تا یکشنبه پایداری نسبی جو و افزایش غلظت آلاینده ها در اکثر مناطق استان تهران ادامه دارد.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار آلودگی سطح نارنجی و با اشاره به ادامه پایداری هوا و تشدید آلودگی هوا اعلام کرد که آلودگی هوا از روز شنبه (۸ بهمن‌ماه) آغاز می‌شود و تا ظهر یکشنبه (۹ بهمن‌ماه) پایان می‌یابد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: به دلیل ادامه پایداری و سکون هوا، شاخص آلودگی به محدوده «بسیار ناسالم» می‌رسد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی آلودگی هوا اعلام کرد: غلظت آلاینده‌های جوی طی امروز و فردا در تهران و کرج افزایش می یابد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی آلودگی هوا اعلام کرد: غلظت آلاینده‌های جوی طی امروز و فردا در تهران و کرج افزایش می‌یابد.
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام صدور هشدار نارنجی برای برخی نواحی جنوب و جنوب شرقی کشور اعلام کرد: بارش ها می تواند همراه با آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه‌ها باشد.
سازمان هواشناسی کشور هشدار نارنجی بارش برف و باران شدید در ۱۰ استان را اعلام کرد.
با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و بارش برف در ارتفاعات شمال غرب کشور و نواحی شمالی سازمان راهداری و همچنین مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرده اند که مسافران پیش از عزیمت از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.
اراک- هواشناسی استان مرکزی برای روزهای پایانی هفته هشدار زرد و نارنجی و پیش بینی وقوع تندباد و خیزش گرد و خاک اعلام کرد.
وزش باد و گردوخاک همچنین موجب صدور هشدار زرد برای یزد، سمنان، اصفهان، نیمه شرقی خراسان رضوی، کرمان، فارس، بوشهر، خوزستان، ایلام و هرمزگان شده است.
یزدی مهر گفت: با توجه به گسترش سامانه بارشی و شروع بارش‌ها در برخی مناطق فیروزکوه، ستاد مدیریت بحران با اعلام وضعیت نارنجی نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن آب در مسیل‌ها، برای امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد هشدار می‌دهد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، برای ۹ استان هشدار سطح نارنجی صادر شده است و امکان آبگرفتگی و سیلاب برای این استان ها وجود دارد.
اهواز - هواشناسی استان خوزستان با انتشار هشدار سطح نارنجی اعلام کرد که دماهای ۴۹ و ۵۰ درجه و بالاتر از فردا تا پایان هفته برای بیشتر نقاط استان پیش بینی شده است.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، برای تهران هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ