با وجود اعلام رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر اینکه پل پوگبا به دلیل مصدومیت اخیرش فصل را از دست داد اما مدیر برنامه‌های او می‌گوید مصدومیت ستاره فرانسوی جزئی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت مدیره استقلال درخصوص بحث اسپانسرینگ، حرف های جالبی را مطرح کرد.
مدیر ورزشی پیشین تیم فوتبال فیورنتینا می‌گوید مهاجم ایرانی پورتو شبیه به مهاجم بلژیکی چلسی نیست.
فرمانده نظامی ارشد سابق ناتو مدعی شد، رئیس گروه واگنر حداکثر ۹۰ روز دیگر زنده می‌ماند و هدف انتقام‌خواهی رئیس‌جمهور روسیه قرار خواهد گرفت.
اختصاصی تابناک: افشاگری مدیر پیشین استقلال علیه ادعای ساپینتو: ۸۰درصد از قراردادش را گرفته! / آیا ساپینتو دروغ به این بزرگی می‌گوید؟
آیا ساپینتو دروغ به این بزرگی می‌گوید؟ / افشاگری مدیر پیشین استقلال علیه ادعای مرد پرتغالی: ۴۰۰هزاریورو از نیم‌میلیون قراردادش را گرفته!
مدیر جدید آکادمی آبی‌ها می‌گوید برهانی برای این که تیم تحت هدایتش قهرمان امیدها شود، از هزینه کردن برای رده‌های دیگر کم می‌کرد.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، می‌گوید این توانایی را دارد که به راحتی با انتقادها کنار بیاید.
انتشار یک مصاحبه از بازیکن ملوان با واکنش مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان همراه شد.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، معتقد است تیمش نمایش خوبی در هر دو بازی برابر منچسترسیتی داشته است.
یکی از مسئولان کمیته داوران از اعلام نام داور دربی در روز شنبه خبر داد.
در شرایطی که مدیرعامل استقلال و وزیر ورزش از احتمال بازگشت این تیم به لیگ قهرمانان آسیا خبر می دادند، مدیربرنامه ریکاردو ساپینتو بر حذف آبی‌ها از این رقابت‌ها تاکید کرد.
یانیک کاراسکو ادعای مدیر برنامه‌هایش در مورد معاوضه با ممفیس دیپای را رد کرد و گفت که روی بازی‌های اتلتیکو تمرکز کرده است.
یانیک کاراسکو ادعای مدیر برنامه‌هایش در مورد معاوضه با ممفیس دیپای را رد کرد و گفت که روی بازی‌های اتلتیکو تمرکز کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
مدیربرنامه‌های لیونل مسی برای مذاکره با باشگاه الهلال در عربستان حضور پیدا کرد.
ژاندونگ رن، مدیر اجرایی سابق بیرمنگام، مدعی شده است که منچستریونایتد نتوانست در سال 2020 جود بلینگام را به خدمت بگیرد.
داریو سرنا، مدیر ورزشی شاختاردونتسک، از میخائیلو مودریک به عنوان سومین بال چپ برتر حال حاضر دنیا نام برد.
شبکه اسکای آلمان در خبری اختصاصی اعلام کرد مذاکرات بین مدیر برنامه‌های دومینیک لیواکوویچ، دروازه‌بان کرواسی، و باشگاه بایرن مونیخ آغاز شده است.
الخاندرو کاماچو، مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینز، مهاجم تیم ملی آرژانتین، ادعا کرد که این بازیکن در رقابت‌های جام جهانی با درد در قوزک پا برای آلبی سلسته به میدان رفته است.
دیاریو اسپورت و موندودپورتیوو امروز ادعا کردند که مدیر برنامه های جورجینیو، هافبک چلسی، در دفتر باشگاه بارسلونا با متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه کاتالان، مذاکره کرد.
مدیر برنامه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به اظهارات اخیر جنجالی علیه این مهاجم در روسیه، گفت: سردار دوست ندارد درباره شایعات صحبت کند.
تخریب ساختمان ۴ طبقه با ۳ کشته
یکی از مسئولین رده بالای شرکت فولاد با انتشار استوری از ادامه حضور نکو در جمع فولادمردان برای فصل آتی خبر داد.
بدون شك موضوعات مطرح شده مصداق وارد آوردن اتهام صريح به كادر فنى تيم ملى، ساختار سازمانى و ادارى فدراسيون همچنين زير سوال بردن جايگاه و شان ملى پوشان شايسته فوتبال ايران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ