اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: برخی افراد در دولت به ایجاد جو هیجانی علاقه دارند ولی این روش خوبی نیست که رسماً اعلام کنیم ۱۵ مدیر تغییر می‌کنند ولی اسامی آنها بیان نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی تحلیلگران معتقدند که دولت سیزدهم به دلیل شرایط خاص چند وقت اخیر، راهی جز محافظه کاری ندارد و نمی‌خواهد کوچکترین زمینه‌ای را برای ایجاد بی ثباتی ولو به صورت حداقلی فراهم کند.
آصفری می‌گوید: «معتقدم نباید در این زمینه نگران بود. امروز فهم و شعور مردم بالا رفته و می‌توانند اعتراضات خود را به صورت قانون‌مند عملیاتی کنند. اما متاسفانه بعضا اقدامات و اختلافاتی که برخی جریانات برانداز دارند، باعث ایجاد ناامنی می‌شود. این موضوع باعث شد تا برخی جریانات در دولت نگران باشند. اما نهایتا نهاد‌های دولتی باید مسوولیت این تجمعات را به عهده بگیرند. تا زمانی که ساختار احزاب در کشور ما ارتقا پیدا نکرده و قانون‌مند نشوند، این روند ادامه خواهد داشت.»
رئیس ستادکل نیروهای مسلح: متاسفانه برخی از کشورهای همجوار درباره مسئولیت‌شان نسبت به مرز به درستی عمل نمی‌کنند؛ در شمال عراق گروه‌های تجزیه طلب مسلح حضور دارند که ناامنی‌هایی را در مرزهای ما ایجاد می‌کنند.
رئیس جمهور گفت: مشکلات لیبی و برخی کشورهای اسلامی ناشی از دخالت بیگانگان است و امیدواریم با ایجاد شرایط برگزاری انتخابات سراسری و تشکیل دولت فراگیر، به دخالت‌ها در این کشور پایان داده شود.
رئیس جمهور گفت: مشکلات لیبی و برخی کشورهای اسلامی ناشی از دخالت بیگانگان است و امیدواریم با ایجاد شرایط برگزاری انتخابات سراسری و تشکیل دولت فراگیر، به دخالت‌ها در این کشور پایان داده شود.
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به حواشی ایجاد شده بین مجلس و وزارت کشور بر سر یک بخشنامه، گفت: عده‌ای دنبال اختلاف مجلس و دولت هستند.
تیم ملی والیبال مسابقات حساسی را در پیش دارد؛ اما برخی افراد که دیگر جایگاهی در این تیم ندارند تلاش می‌کنند به هر شکل ممکن با ایجاد مشکل، شرایط بازگشت خودشان را به تیم ملی مهیا کنند.
برخی مسئولان در کشور بدون توجه به نقش سرمایه اجتماعی، برای بهبود وضع معیشت مردم، سیاست‌های مبتنی بر کاربرد زور را در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی، تجویز می‌کنند که پی‌آمد آن، زوال سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی و ایجاد دو قطبی میان مردم با مردم یا مردم با دولت در کشور است.
رئیس جمهور در نشستی با فعالان دانشجویی به برخی شبهات درباره شائبه بنگاه‌داری دولت، برنامه دولت برای منضبط کردن نظام پولی و بانکی کشور، مولدسازی، وعده ساخت ۴ میلیون مسکن و غیره پاسخ گفت.
مصوبات جلسه چهل و یکمین کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی اعلام شد. در این مصوبه ایجاد دسترسی به برخی سرویس های موجود در مرکز ملی تبادل اطلاعات تایید شد.
مجید عشقی گفت: در قانون اولیه بودجه ۱۴۰۱ به برخی از مسایل تاثیرگذار بر روند بازار سهام توجه نشد و هیچگونه ملاحظه‌ای نسبت به این بازار صورت نگرفته بود که این امر باعث شد تا بازار سرمایه در شهریور و مهر ۱۴۰۰ تحت تاثیر قانون بودجه ۱۴۰۱ با فضایی پرالتهاب روبرو شود.
مصوبات جلسه چهلم کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی اعلام شد. در این مصوبه ایجاد دسترسی به برخی سرویس های موجود در مرکز ملی تبادل اطلاعات تایید شد.
عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام اخیر رهبری و در امتداد آن اقداماتی که دولت برای عفو برخی متهمان حوادث اخیر اعلام کرده انجام خواهد داد، توطئه آمریکا در برنامه‌ریزی برای ایجاد تقابل مردم و نظام را به کلی خنثی کرد.
اجرای قانون حساب واحد خزانه با ایجاد شفافیت، انضباط‌بخشی به فرایند بودجه‌ریزی و کاهش اتلاف و انحراف در بودجه دولت، گامی در اجرای عدالت در تخصیص اعتبارات دستگاه‌ها و رفع تبعیض اجتماعی و اقتصادی خواهد بود.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت درباره تاج پهلوی می‌گوید: برخی مواقع مسئولین حرف‌هایی می‌زنند که برای مملکت هزینه و مشکل ایجاد می‌کند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت درباره تاج پهلوی می‌گوید: برخی مواقع مسئولین حرف‌هایی می‌زنند که برای مملکت هزینه و مشکل ایجاد می‌کند.
معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور در واکنش به برخی شایعات درباره دریای خزر، گفت: سیاست دولت ایجاد کریدور جامع شمال جنوب است.
عزت‌الله ضرغامی بیان کرد: معتقدم در حال حاضر یکی از موضوعاتی که می‌توان با مردم صحبت کرد، گردشگری است. اخبار، تصاویر و ویدئو‌های مثبت از ایران باید به دنیا مخابره شود. شبکه تصویری و تلویزیونی ایجاد کردیم که در فضای تلویبیون به صورت آزمایشی در حال فعالیت است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت هماهنگ نیست که اگر بود این مشکلاتی ایجاد نمی‌شد؛ برخی گزارش‌ وزرا و رؤسای سازمان‌ها به رئیس‌جمهور دقیق نیست و با وضع جامعه تطابق ندارد.
ایرنا رسانه دولت به نقل از یک مقام آگاه نوشت: عصر روز یکشنبه تعدادی از آشوبگران اقدام به ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی نقاط شهر جوانرود کردند که این ناآرامی‌ها به پس‌از اذان مغرب نیز کشیده شد و درگیری بالا گرفت.
سخنگوی دولت درباره موضوع ساخت یک میلیون مسکن و برخی گمانه زنی ها مبنی بر بی نتیجه ماندن این سیاست، خاطرنشان کرد: با افتخار می گویم برای وعده ساخت چهار میلیون مسکن طی چهار سال به خود می بالم. من هم با دانشجویان هم عقیده هستم که کسی که هشت سال در تولید مسکن را بست و عنوان کرد دولت مسئول تولید مسکن نیست و بحران امروز را ایجاد کرد، باید پاسخگو باشد و برای این بحران آفرینی محاکمه شود.
رئیس‌جمهور اوکراین هم‌زمان با برگزاری همه‌پرسی در مناطق شرقی این کشور،دستور ایجاد ۲۰ اداره نظامی-مدنی در برخی مناطق تحت کنترل روسیه در استان لوهانسک را صادر کرد.
حجت الاسلام مصباحی مقدم به تشریح برخی موفقیت‌ها و همچنین ضعف‌های اقتصادی دولت سیزدهم در یک سال نخست فعالیت آن پرداخت.
آنها می گویند که اگر مردم با دولت و نظام همراه شوند همانطور که در جنگ همراه شدند، بزرگترین اقتصاد منطقه در ایران شکل می‌گیرد؛ به همین دلیل می خواهند جلوی کار را بگیرند و این کار را نیز از طریق فاصله انداختن بین دولت و مردم و ایجاد شکاف انجام می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ