هیات امنای هیات بعثت یزد، صراحتا اعلام می‌دارد که هرگونه تعبیر و تفسیری که مسیر عشق ورزی و ولایتمداری به ساحت منور سید و سالار شهیدان را مخدوش نماید، قاطعانه مردود دانسته و هرگونه اظهار نظر رسانه‌های معاند و علی‌الخصوص رژیم سفاک و اشغالگر اسرائیل را محکوم می‌نماید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۷۵ نفر از نمایندگان مجلس را به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه قرائت کرد.
در پی سقوط تیم مس کرمان به رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور هیات فوتبال استان کرمان بیانیه داد.
وزارت دفاع دولت طالبان اعلام کرد که پس از دو روز گفت‌وگو با هیأت نظامی جمهوری اسلامی ایران در کابل، دو هیأت بر اجرای طرح‌هایشان بر مبنای تعهدات بین‌المللی و مرزی که منجر به منافع دو کشور همسایه گردد ارائه و بر هماهنگی لازم جهت رفع چالش‌ها در آینده تأکید کرده‌اند.
رییس کمیته داوران و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال توضیحات دقیقی را درباره چند صحنه داوری حساس مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر ارائه کرد.
بیانیه کانون مربیان ایران برای سرپرست جدید هیات فوتبال تهران
حجت کریمی در برنامه شب های فوتبالی اظهارات عجیبی را مطرح کرد که با بیانیه های باشگاه در تناقض بود.
هیئت بازرسی مالی در سازمان خصوصی‌سازی تا ۱۹ فروردین به مدیرعامل استقلال فرصت داد که رقم پنج میلیارد تومان را به این باشگاه بازگرداند.
عضو هیئت مدیره استقلال می‌گوید در جریان چند و چون بیانیه منتشر شده کانون مربیان فوتبال ایران علیه ریکاردو ساپینتو قرار نگرفته است.
عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه ۲۳۷ نماینده در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را قرائت کرد.
گزارش آسوشیتد پرس می‌افزاید: هیات ایران در سازمان ملل متوقف شدن این مذاکرات را تایید کرد اما هیچ توضیحی در این باره نداد. در بیانیه هیات ایران در سازمان ملل آمده است که «مذاکرات میان ایران و عربستان سعودی پیش از تحولات اخیر در ایران و به دلایل متعددی متوقف شد». عربستان سعودی به درخواست ارائه توضیحاتی در این باره پاسخ نداد.
هیات وزیران اردن امروز دوشنبه در بیانیه ای تاکید کرد که در برقراری امنیت و اعمال امور حاکمیتی خود، هیچ گونه کوتاهی نخواهد کرد.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن بیانیه مشترک اخیر چین و عربستان گفت: دستگاه دیپلماسی باید با قدرت و قاطعیت جواب این بیانیه را دهد که دیکته شده اسرائیل و آمریکا به نوکرشان یعنی عربستان است.
اسماعیلی گفت: از هیات مدیره خانه سینما که بیانیه صادر کردند می خواهیم به وظیفه صنفی و حرفه ای خود عمل کنند و به ما کمک کنند تا مسائل خاتمه یابد. استفاده از لحن های غیر دوستانه کمکی نمی کند جز اینکه تنش ها افزوده می شود.
نماینده مردم پیرانشهر گفت: در روز‌های اخیر نامه‌ای جعلی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با امضای ۲۲۷ نماینده منتشر شده که ماهیت آن از اساس جعلی، دست‌کاری شده و دروغ است. انتظار می‌رود هیات رئیسه مجلس برای حفظ جایگاه مجلس در اسرع وقت این نامه جعلی را تکذیب کند.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه نمایندگان بر قصاص قاتلان اصرار دارند، گفت: در بیانیه نمایندگان حرفی از اعدام زده نشده و بر تفکیک اعتراض و اغتشاش تاکید شده است.
دیوان پادشاهی سعودی با صدور بیانیه ای از تعیین وزیر خارجه این کشور به عنوان رئیس هیات اعزامی به الجزایر برای شرکت در اجلاس سران اتحادیه عرب خبر داد.
وزارت امور اقتصادی و دارایی در پی منویات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت طی بیانیه ای از شتاب برنامه ها و اقدامات ۹ گانه وزارت اقتصاد در مقابله با جنگ اقتصادی خبر داد.
از ۲۹۰ نماینده مجلس، ۹ نماینده این بیانیه را امضا نکردند یعنی با بررسی اقدامات یک ساله دولت تنها ۹ نماینده مردم در این بیانیه قدردانی نکردند و نام این ۹ نفر در جلسه هیات وزیران مطرح و خوانده و گفته شده که چرا این ۹ نفر حاضر به قدردانی نشدند.
عضو هیات رییسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: متاسفانه در متن موجود، راستی‌آزمایی رفع تحریم‌های امریکا به خود امریکا سپرده شده است و در بند ۱۸ ضمیمه سوم این پیش‌نویس توافق احتمالی تاکید شده است که امریکا برای راستی‌آزمایی رفع تحریم، صرفا یک بیانیه می‌دهد و همین امر راستی‌آزمایی تلقی خواهد شد.
اعضای منتخب پنجاه و یکمین مجمع عمومی (انتخاباتی) کمیته ملی المپیک اعم از رئیس، نواب رئیس و اعضای هیات اجرایی در قدردانی از اعضای مجمع کمیته و جامعه فرهیخته ورزش کشور بیانیه صادر کردند.
نام برزگر به عنوان نامزدی که انصراف داده شنیده می‌شد آن هم به این خاطر که ممکن بود حضورش پس از امضای یک بیانیه خاص حاشیه‌هایی را ایجاد کند. پس از لغو انتخابات دوم مرداد خانه سینما به دستور وزارت فرهنگ و ارشاد برای بررسی صلاحیت نامزدها، فرهاد توحیدی هم تایید نشده است. این فیلمنامه‌نویس و رییس سابق هیات مدیره خانه سینما در تماس ایسنا برای تایید این موضوع صرفا به خنده‌ای بسنده کرد.
واکنش پوتین به تحریم‌های اتحادیه اروپا
در این بیانیه درخواست شده اکثریت اعضای این کمیته را زنان تشکیل دهند؛ درخواستی که پیش بینی می‌شود در روزها یا هفته‌های پیش روی توسط هیات مدیره خانه سینما اجابت و کمیته‌ای تشکیل شود. این کمیته قاعدتاً یک وظیفه موقت ندارد و در عین حال باید از قدرت کافی برخوردار باشد تا از صنوف بخواهد از همکاری با سینماگرانی که از سوی این کمیته دارای سوءرفتار اخلاقی در مواجهه با زنان سینماگر هستند، خودداری کنند.
پس از آنکه هالیوود ریپوتر از صدور منع تعقیب برای مستندی سخن به میان آورد که اصغر فرهادی را برای فیلم «قهرمان» متهم سرقت ادبی کرده بود، این مستندساز نیز از صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس پرونده و ارجاعی این پرونده به دادگاه خبر داد؛ موضوعی که با واکنش وکیل فرهادی همراه شد و او در بیانیه اعلام کرد دو شکایت از فرهادی از جمله درخواست این مستندساز برای دریافت منافع مالی «قهرمان» منع تعقیب خورده و شکایت سرقت ادبی نیز با توجه به آنکه بازپرس شکایت را به هیات کارشناسی نفرستاده و مستقیماً تشخیص داده، در این مسیر قرار گرفته و باید دادگاه درباره آن تصمیم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ