نساجی در دیدار نخست فصل جدید لیگ برتر فردا باید در استادیوم نقش جهان پذیرای تیم مس رفسنجان باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به احتمال فراوان شروع مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با تاخیر خواهد بود؛ این تصمیم احتمالا عصر امروز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام می‌شود.
با اعلام از سوی حجت کریمی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال جواد نکونام رسما به عنوان سرمربی آبی ها در فصل آینده انتخاب شده است.
مالک و رییس باشگاه لیون اعلام کرد، لوران بلان مربی این تیم می‌ماند. او گفت برای بلان بازیکنان باتجربه‌ای می‌خرد تا تیم به سوی صدر جدول خیز بردارد.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: رای دادگاه لاهه تازه صادر شده است و باید این رای را به مرکز امور حقوقی بین المللی ابلاغ کنیم تا به طرف آمریکایی پیشنهاد دهند و با نماینده طرف مقابل وارد مذاکره شوند. وی افزود: مذاکرات با امریکا در خصوص پرداخت خسارت برخی اموال مسدود شده، صرفا به معاونت حقوقی مربوط می‌شود و ذیل وزارت امور خارجه تعریف نمی‌شود.
اعلام رسمی داوران هفته ۲۹ لیگ برتر از سوی خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بر اساس جدیدترین آمارهای اقتصادی منتشر شده از سوی بانک مرکزی متوسط نرخ دلار در بهمن ماه سال گذشته در بازار غیر رسمی کمتر از ۴۵ هزار تومان بوده است.
سخنگوی رسمی نیروهای ائتلاف عربی از آزادی ۱۰۴ اسیر را با هماهنگی کمیته بین المللی صلیب سرخ خبر داد و اعلام کرد که انتقال آنان به صنعا روز دوشنبه انجام خواهد شد.
مدیران باشگاه نساجی با کارلوس هرناندس مربی اسپانیایی برای پر کردن جای حمید مطهری به توافق رسیده‌اند.
برنامه روز دوم از مسابقات تکواندو انتخابی گرنداسلم از سوی سایت رسمی فدراسیون جهانی اعلام شد و ۱۱ نماینده ایران رقبای خود را شناختند.
در شرایطی که هنوز به طور رسمی فهرستی از سوی سرمربی جدید تیم ملی اعلام نشده است، از چهار ملی پوش استقلال رونمایی شده است!
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که درخواستی رسمی از سوی آمریکا برای گفتگوی وزرای خارجه دو کشور در حاشیه نشست گروه 20 ارائه شد.
در روزهای آینده به طور رسمی از سوی سایت فدراسیون فوتبال داور دربی اعلام خواهد شد.
اسامی رسمی ۱۱ مجروح حمله تروریستی ایذه از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شد.
لیست تیم ملی قرار است تا ساعاتی دیگر به طور رسمی از سوی کادرفنی و کارلوس کی‌روش اعلام شود و این در حالیست که از دقایقی پیش شایعات زیادی درباره شگفتی و خط خوردن برخی چهره‌ها شکل گرفته است.
لیست تیم ملی قرار است ساعاتی دیگر به طور رسمی از سوی کادرفنی و کارلوس کی‌روش اعلام شود و این در حالیست که از دقایقی پیش شایعات زیادی درباره شگفتی و خط خوردن برخی چهره‌ها شکل گرفته است.
رئیس فدراسیون والیبال تایلند با ارسال نامه‌ای به همتای ایرانی خود به صورت رسمی از مشکلات بوجود آمده برای تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در تور سامیلا عذرخواهی کرد.
پس از این اعلام رییس جمهور ازبکستان سران و نمایندگان کشورهای عضو حاضر در اجلاس به تشویق جمهوری ایران به جهت عضویت رسمی کشورمان در سازمان شانگهای پرداختند.
فیلمی از لحظه تشویق ایران از سوی سران عضو شانگهای پس از اعلام عضویت رسمی کشورمان را مشاهده می‌کنید.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: پس از اینکه پاسخ استفساریه مجلس از سوی رئیس جمهور ابلاغ و در روزنامه رسمی کشور منتشر شود، باقی افرادی که با ملاک قرار گرفتن نمره تراز، حایز قبولی در آزمون می‌شوند، جزو پذیرفته‌شدگان آزمون فوق‌العاده وکالت محسوب خواهند شد.
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
شاهرود- نگاهی به آخرین آمار اعلام تلفات یوزها از سوی مراجع رسمی دولتی نشان می‌دهد که در سه دهه اخیر ۵۱ یوز در کشور تلف شده است که تصادف، سگ‌های گله و انسان عوامل اصلی این آسیب هستند.
یک منبع مطلع اعلام کرد به دنبال ادعاهای اخیر حمیدرضا نقاشیان مبنی بر وجود پرونده ای در وزارت اطلاعات در مورد ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (ره) و به دنبال استعلام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) از وزارت اطلاعات در این مورد، این وزارتخانه علاوه بر تکذیب رسمی اظهارات نقاشیان، رونوشتی از نامه خود را به مقام قضایی ارسال نموده است.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به رسانه‌ها گفته که دولت برای جایگزینی کالابرگ با یارانه نقدی مصمم است و تا پایان شهریور تصمیم خود را عملی می‌کند. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که یارانه مرداد ۱۴۰۱ نیز به صورت نقدی پرداخت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ