مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت گفت: بر اساس فرمول شورای رقابت قیمت خودرو باید تغییر کند و واقعی شود و با توجه به برگزاری جلسات، امیدواریم این هفته قیمت ها اعلام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: به احتمال زیاد قیمت‌گذاری بلیت پروازهای اربعین تا ۱۰ روز آینده مشخص و اعلام می‌شود.
با اعلام مدیرعامل نساجی، این باشگاه دیدارهای خانگی خود در آسیا را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.
احتمال دارد که پرسپولیس در یکی از سخت ترین گروه های لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.
چند مقام آگاه اعلام کردند که احتمال تمدید دبیرکلی «استولتنبرگ» در ناتو برای یک سال دیگر وجود دارد.
سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد بلیت فروشی الکترونیکی در فصل آینده لیگ برتر فوتبال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای صادر کرد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: وقوع تندباد لحظه‌ای در تهران برای روز جاری پیش بینی می شود.
دولت چین اعلام کرد که احتمال اندکی برای دیدار وزیر دفاع این کشور و آمریکا وجود دارد.
براساس الزام ستاد بازی‌های آسیایی هانگژور لیست تیم امید ایران برای حضور در بازی‌ها باید تا 25 اردیبهشت‌ماه اعلام شود.
هونگچی L ۵ احتمالا از پیشرانه V ۸ توربو بهره ببرد. قیمت و مشخصات دقیق این خودرو در آینده اعلام خواهد شد. نسل قبلی L ۵ از برچسب قیمتی ۸۳۰ هزار دلاری (حدود ۴۰ میلیارد تومان) بهره می‌برد و به احتمال بسیار زیاد، نسل جدید هم این چنین قیمتی داشته باشد. پذیرش سفارشات این خودرو از زمان رونمایی در نمایشگاه شانگ‌های شروع شده است.
رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند کسر 15 امتیاز یوونتوس به احتمال زیاد تا برگزاری جلسه بعدی دادگاه موقتا برداشته خواهد شد و یووه با 50 امتیاز به رتبه دوم جدول سری آ صعود می‌کند.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در حال محاسبه هستیم و به احتمال زیاد، عصر امروز قیمت نهایی و رسمی خودروهای مونتاژی اعلام شود.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در حال محاسبه هستیم و به احتمال زیاد، عصر امروز قیمت نهایی و رسمی خودروهای مونتاژی اعلام شود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه انجام خواهد شد.
در سال گذشته خبرگزاری مهر درباره آثاری از وجود حوضچه‌هایی متعلق به دوران مهرپرستی در دستکند زیرزمینی بوئین میاندشت نوشت و اعلام کرد که تعیین قدمت آن نیازمند بررسی‌های باستان شناسی است.
طبق اعلام شرکت آبفای استان تهران به دلیل مصرف بی‌رویه آب شرب در تهران ذخایر آبی موجود این استان قابل پاسخگویی نبوده و این روند احتمال اعمال محدودیت را افزایش می‌دهد.
رییس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که سهام بلوکی پرسپولیس و استقلال خریدار نداشته‌اند.
یک روزنامه ایتالیایی اعلام کرد احتمال انتقال حکیم زیاش از چلسی به میلان کاهش پیدا کرده، مگر آنکه روسونری حاضر شود او را به صورت دائمی به خدمت بگیرد.
بنا به اعلام یک رسانه فرانسوی، این کشور ممکن است به زودی طرح خروج نظامیان خود از بورکینافاسو را اجرایی کند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی امروز و فردا تداوم استقرار هوای سرد به‌ویژه برای ساعات شب (شب مانی) و اوایل صبح، شرایط سرمازدگی را رقم می‌زند.
در حالی که انتظار می‌رفت لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی امروز اعلام شود، اما تا به حال این اتفاق رخ نداده است.
بانک آمریکایی گلدمن ساکس در پی افزایش نشانه‌های کندی اقتصاد جهانی، قیمت نفت مورد پیش‌بینی خود را به میزان قابل توجهی کاهش داد اما اعلام کرد نفت به دلیل محدودیت عرضه احتمالا از سطوح فعلی صعود می‌کند.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وقوع رگبار پراکنده در ارتفاعات شرقی استان تهران و خیزش گردوخاک در نیمه جنوبی پیش‌بینی می‌شود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، برای ۹ استان هشدار سطح نارنجی صادر شده است و امکان آبگرفتگی و سیلاب برای این استان ها وجود دارد.
بورس کالا اعلام کرد: خریداران خُرد از دوشنبه ۱۶ اسفند امکان خرید سیمان با کد سهامداری و به صورت آنلاین را برای موجودی انبار ۳۶ شرکت سیمانی پیدا می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ