باهنر گفت: اصولا بحث ارشاد با امکانات فیزیکی و سخت افزاری اصلا مفهوم ندارد. به تعبیر درست، مسئله ارشاد با سخت افزاری، بگیر و ببند و برخورد فیزیکی حل نمی‌شود؛ جنس ارشاد اساسا نرم افزاری، مذاکره، تعامل و گفتگو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک توضیح قابل قبول این است که ما تمایل داریم به بوی خودمان عادت کنیم. به عبارت دیگر، به گفته دکتر لورِتا برونینگ، متخصص شیمی مغز و رفتار اجتماعی پستانداران، از آنجایی که ما به طور منظم گاز روده دفع می‌کنیم (به طور متوسط حدود نیم لیتر در روز)، به بوی آن عادت کرده‌ایم.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
حسین محمودی اصل گفت: برای لغو مصوبه دلایل محکمی وجود دارد چرا که دولت به جای اجرای مصوبه مجلس به اجرای لایحه خود اقدام کرده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اخیراً در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مصوبه بسیار خوبی مبنی بر تشکیل قرارگاه مشترکی بین دستگاه‌های فرهنگی کشور صورت گرفت و معتقدیم عفاف و حجاب مسئله اصلی کشور ما نیست چرا که مردم عمیقاً به این مهم اعتقاد دارند.
نایب رییس اول مجلس گفت: چون آن‌چه که در مجلس مصوب می‌شود هم حاکم بر خودش است و هم حاکم بر تمام تشکیلات کشور، بهمین دلیل مجلس در راس امور است.
اگرچه هنوز همان سؤال همیشگی مطرح است که چرا باید پاداش این اعضا به اندازه بازیکنان تیم ملی تعیین شود، این ابهام جدید هم مطرح می‌شود که آیا دریافت پاداش ۶۰ هزاردلاری معادل ۲۰ درصد قرارداد آن‌ها با فدراسیون فوتبال بود؟ اصلا با دریافت همان پاداش ۲۰ هزاردلاری، می‌توان با نرخ همین روز‌ها به رقمی نزدیک به یک میلیارد تومان رسید و این سؤال را پرسید که آیا قرارداد اعضای فدراسیون که چنین رقمی را گرفته‌اند، سالانه پنج میلیارد تومان است؟ اگر چنین است که شغل آب و نان‌داری برای خودشان دست‌وپا کرده‌اند و اگر چنین نیست، باید به این ابهام پاسخ دهند که چرا برای خودشان مصوبه پاداش حداکثر ۲۰ درصدی تصویب و اجرائی نشده و حالا قرار است برای بازیکنان اعمال شود؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اگر واقعا دغدغه جوانی جمعیت کشور را دارند، باید قوانین کشور را در مسیر تسهیل ازدواج جوانان، حمایت یارانه‌ای از خانواده‌های پرجمعیت و کاهش هزینه‌های معیشتی مردم تغییر دهند، نه اینکه با بالابردن مخارج زندگی عامه مردم، ژست حامی فرزندآوری به خود گرفته و مخارج افزایش عائله یک گروه را از جیب گروهی دیگر تأمین کنند.
طحان نظیف در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که برای تحقق فرمایشات چهارگانه رهبری در برگزاری انتخابات  برنامه‌تان چیست؟ گفت: تلاش ما این است منویات و راهبردهای مورد تاکید رهبری را دنبال کنیم، اما باید توجه داشت که مخاطب سخنان رهبری همه دستگاهها دخیل هستند که در این بین برخی از مسائل به شورای نگهبان بر می‌گردد
واکنش به اظهارات لاریجانی درباره «خالص سازی»/چرا مصوبه خودروهای کارکرده در بودجه ۱۴۰۲ رد شد؟/ جزئیات نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و دولت
وقتی دولت، خود عامل ایجاد تورم است چگونه می‌خواهد تورم را کنترل کند؟ امیدواریم دولت بتواند تورم را کنترل کند که با توجه به بودجه‌ای که دولت برای امسال بسته، کنترل تورم بعید به نظر می‌رسد چرا که دولت برای تامین بودجه نیازمند فروش ارز است و ارز فروشی یعنی گرفتن مالیات از جیب کارگران و بازنشستگان. دولت اگر مصوبه افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد را لغو کند، درواقع به خود کمک کرده، چون اگر نتواند تورم را کنترل کند و حقوق کارگران را ترمیم نکند، شاهد گسترش اعتراضات کارگران و بازنشستگان در سطح کشور خواهیم بود.
نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حذف مصوبه مجلس توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره واردات خودروهای سواری کارکرده اظهار کرد که چرا نمی‌خواهید جلوی یکه‌تازی خودروسازان و وضعیت قیمت خودرو را بگیرید؟
مسعود نیلی با یادآوری عدم جامعیت این طرح و همراه نشدن آن با اقداماتی که برای موفقیت آن لازم است گفت که اجرای این مصوبه دولت را در جایگاه متناقضی قرار می‌دهد چرا که دولت درحالی‌که باید تورم را کنترل کند، همزمان از این تورم منتفع می‌شود.
یک حقوقدان می‌گوید: از نظر شرعی، فقهی و حقوقی این یک بدعت جدید است که سابقه ندارد و نمی‌دانم چرا این کار را کردند و این هفت نفر چرا حاضر شدند این امتیاز را بگیرند تا نام‌شان در تاریخ به عنوان کسانی که مصوبه گذراندند که اگر کار خلافی کردند کسی تعقیب‌شان نکند ثبت شود.
نوری‌قزلجه پاسخ می‌دهد: چرا مصوبه کمیسیون مشترک غیرقانونی است؟ تعداد حاضرین در رای‌گیری به حد نصاب نرسیده بود/ اطلاع‌رسانی برای حضور افراد درست نبود/شرایط تشکیل کمیسیون طبق آیین‌نامه مجلس و کمیسیون مشترک درست نبود/خبرنگاران در جلسه حاضر نبودند/از وب‌سایت مجلس پخش مستقیم نشد
متاسفانه قانونی که آقای احمدی نژاد مصوب و ابلاغ کرد کاملا با آنچه قرار بود اجرا شود، متفاوت بود. آنچه که آقای احمدی نژاد ابلاغ کردند یک وظیفه مشخص و عمده برای نیروی انتظامی مد نظر قرار داده بود. یعنی اجرای امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده پلیس گذاشته بود.
آقا بزرگی فعال بازار سهام با اشاره به اینکه هیچکدام از مصوبه ۱۰ بندی که شورای عالی بورس و همچنین سازمان بورس مصوب کردند، برای احیای مجدد بازار در این چند روزه اجرایی نشده است، گفت: «آقایان موانعی را که بر سر رشد بازار ایجاد کرده بودند را از میان برداشتند و به بازار کاری ندارند و در چنین وضعیتی بورس نیز مسیر طبیعی خود را طی می‌کند، زیرا قیمت‌ها در چند وقت اخیر با کاهش بسیار زیادی روبرو بوده و به نوعی بسیار ارزنده به حساب می‌آید.»
مصوبه شورای فرهنگ عمومی که در جایگاه مقام قضایی نشسته تا بر اساس تشخیص خودش تصمیم بگیرد که کدام حجاب خلاف عرف است و کدام یکی نیست و در نهایت اعطای این صلاحیت را به نیروی انتظامی سپرده، خود غیرقانونی است چرا که شورای فرهنگ عمومی صلاحیت قانون نویسی ندارد.
نماینده مردم محلات در مجلس گفت: تغییر جداول مصوبه مجلس غیر قانونی است و باید جبران و اصلاح شود چه کسی و چرا این جداول را تغییر داده است؟
قانون حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و من فکر نمی‌کنم پناه بردن به قانون، مسأله اصلی در این زمینه باشد. باید پشت این سنگر را بلاوجه نگیریم. مثلاً در مورد ماهواره آیا قانون نیست؟ چرا هست ولی چرا برخورد نمی‌شود باید خوب فکر کنیم و ببینیم درد و درمان چیست.
علی لاریجانی گفت: قانون حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و من فکر نمی‌کنم پناه بردن به قانون، مسأله اصلی در این زمینه باشد. باید پشت این سنگر را بلاوجه نگیریم. مثلاً در مورد ماهواره آیا قانون نیست؟ چرا هست، ولی چرا برخورد نمی‌شود باید خوب فکر کنیم و ببینیم درد و درمان چیست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این جمله که جداول بودجه مصوبه مجلس نیستند، به دور از انصاف است چرا که امسال برای اولین بار علیرغم مشکلات، جداول بودجه در مجلس تنظیم شد.
اجبار به انجام تست در ایفمارک ، دستور فیفا نیست و یک مصوبه داخلی در سازمان لیگ است. با اینحال چرا تیم‌ها حتما برای انجام تست باید تا تهران هزینه سفر بدهند
داده‌های بدست آمده به وضوح نشان می‌دهد که سندرم پس از کووید فقط یک بیماری نیست بلکه به نظر می‌رسد در چندین زیرگروه وجود دارد. درک علل ریشه‌ای این زیرگروه‌ها ممکن است به یافتن راهکار‌های درمانی کمک کند.
امام‌جمعه موقت تهران گفت: یکی از مهمترین پیام‌ها بر اساس ارزش‌های الهی، حرکت شایسته، حرکت جهادی و قیام خانوادگی است. بانوان نشانه حضور خانواده هستندو وقتی بانوان باشند بچه‌ها نیز حضور دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ