حسین محمودی اصل گفت: برای لغو مصوبه دلایل محکمی وجود دارد چرا که دولت به جای اجرای مصوبه مجلس به اجرای لایحه خود اقدام کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می‌تواند تا ۹ بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب خریداری کند.
بر اساس اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، صدور پروانه خدمات امنیتی، صرفاً از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور امکان‌پذیر است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: امکانی فراهم شده تا مجوز خروج از کشور بانوان و فرزندان زیر ۱۸ سال بدون مراجعه به دفترخانه صادر شود.
یک شرکت دانش بنیان موفق شد برای نخستین‌ بار و طی یک تلاش هشت ساله، به فناوری برداشت مکانیزه گیاه کنجد دست یابد.
علی خطیر در گفتگو با رسانه رسمی استقلال اعلام کرد با جواد نکونام برنامه سه ساله دارد و به حمایت از سرمربی تیمش می پردازد.
مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا برنامه تیم ملی در فیفادی شهریور را کامل کنند و مذاکرات شان با کشورهای دیگر ادامه دارد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به استفاده از موتور در ارائه خدمات اورژانس اجتماعی گفت: موتورلانس پس از تماس با ۱۲۳ می‌آید.
پیش از این عنوان شده بود که قرارداد امیر قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال ایران تا پایان جام ملت‌های آسیا خواهد بود و در صورت رضایت فدراسیون فوتبال از عملکرد این مربی، آن‌وقت امکان تمدید قرارداد تا جام جهانی برایش وجود خواهد داشت. قلعه‌نویی، ولی حالا چنین موضوعی را رد کرده و خواسته تا قراردادش تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ باشد
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امکان دیدار روسای جمهور این کشور و ترکیه را رد نکرد.
معاون دفتر سرمایه‌گذاری گردشگری گفت: در لایحه برنامه هفتم توسعه تصمیم‌گیری‌ برایاستفاده از اسکله‌های موجود به شورایی با ریاست استانداران ساحلی سپرده شده است.
سرپرست باشگاه استقلال صراحتا اعلام کرد امکان رعایت سقف بودجه قرارداد که خواسته فدراسیون فوتبال است را ندارد.
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی ایالات متحده عصر همان روز در یک مصاحبه تلویزیونی به اظهارات پسکوف واکنش نشان داد و ضمن رد اتهامات مطرح شده اعلام کرد: «امریکا به هیچ‌وجه اوکراین را به انجام حملاتی در بیرون از خاک این کشور تشویق نمی‌کند.» او افزود: «ما نه آن‌ها را تشویق می‌کنیم، نه چنین امکانی را برای‌شان فراهم کرده ایم که به خارج از خاک اوکراین حمله کنند. ایالات متحده در این اتفاق، هر چه که بوده نقش نداشته است.»
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دولت پاسخ داده که به لحاظ قانونی امکان تعویق زمان استیضاح وزیر صمت وجود ندارد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان اظهار داشت: مسائل بین کشورهای منطقه باید با مشارکت کشورهای منطقه حل و فصل شود، سایر کشورها نیز امکان کمک به حفظ صلح و ثبات در منطقه را دارند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان اظهار داشت: مسائل بین کشورهای منطقه باید با مشارکت کشورهای منطقه حل و فصل شود، سایر کشورها نیز امکان کمک به حفظ صلح و ثبات در منطقه را دارند.
عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه سال ۸۹ یا ۹۰ بود که من به وکالت از آقای خاتمی و چند مسئول دیگر از روزنامه کیهان شکایت کردم، چون نسبت‌های ناروایی داده بودند؛ مرتب هم پیگیری کردیم و اخیرا دیدم به دلیل مرور زمان برای آن «منع تعقیب» زده اند. گفتم من که پرونده را نگه نداشته ام، دادستان پرونده را نگه داشته است؛ گفت در هر صورت قانون می‌گوید اگر این مدت پرونده منجر به رأی نشد، «مشمول مرور زمان» است، گفت: ما از اول می‌دانستیم که بعضی نشریات از جمله کیهان مصونیت قضایی دارند، ولی شکایت ما از آن‌ها شوخی بود؛ می‌دانستیم رسیدگی نمی‌شود و بنا هم نبود رسیدگی شود. بعد از هشت سال گفتند، چون در این مدت رسیدگی نشده دیگر امکان رسیدگی وجود ندارد؛ اعتراض هم کردیم و اعتراض ما رد شد.
این در حالی است که وزرای خارجه فرانسه و آلمان پیش از این نشست از قرار گرفتن سپاه در فهرست تروریستی استقبال کرده بودند. کاترین کولونا، وزیر امورخارجه فرانسه در جمع خبرنگاران گفت که کشورش هیچ امکانی را برای اعمال تحریم علیه ایران رد نمی‌‌‌کند.
اشکان دژاگه چهار فرصت بسیار خوب را برای هم تیمی هایش ساخت که هیچ کدام به گل تبدیل نشدند.
طبق گفته تلگرام، ویژگی حذف خودکار پیام‌ها در چت‌های جدید فقط روی پیام‌هایی که بعد از فعال کردن آن رد و بدل می‌شوند، کارایی دارد. همچنین امکان اضافه کردن Topics (موضوعات) برای گروه‌هایی با بیش از ۱۰۰ عضو، در نسخه جدید وجود دارد.
۴۰۰ هزار ایرانی در تجرد قطعی به سر می‌برند که ۳۰۰هزار نفر از آن‌ها زن و ۱۰۰هزار نفر هم مرد هستند. از ۲۵میلیون خانوار ایرانی هم ۱۳درصدشان تک‌نفره‌اند، اما چهار درصد از این جمعیت، تجرد اختیاری دارند و ۹درصد دیگر امکان ازدواج ندارند.» این آماری غیررسمی است درباره کسانی که ۵۰سالگی را رد کرده و دیگر تمایلی به ازدواج ندارند.
انتظامی در ادامه‌ این یادداشت با اشاره به اینکه استعفا از سمت فعلی‌اش گویا برای برگزارکنندگان انتخابات کافی نبوده است، به ماجرای رد صلاحیتش پس از این استعفا پرداخت و گفت: «برگ بعدی را رو و مرا ردّ صلاحیت کرده‌اند و حجت را هم بر من تمام. از بین قریب ۵۵٠ نامزد چند نفر معدود را رد کرده‌اند که به قول یکی از آقایان، بعدا گفته نشود فقط یک نفر بوده! امکان قانونی اعتراض هم نیست.»
رییس کمیسیون عمران در رابطه با متن‌نامه رییس جمهور تشریح کرد: محتوای نامه آقای رئیسی موافقت رسمی دولت با تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی است، زیرا اگر مجلس بخواهد این تفکیک را در قالب طرح بیاورد بحث های مالی مطرح می شود و امکان دارد به ماده 75 بخورد و شورای نگهبان آن را رد کند برای همین دولت قبول دارد و نامه آقای رئیسی برهمین اساس است.
فابین روئیز، هافبک اسپانیایی پاری سن ژرمن، مدعی شد امکان رد پیشنهاد این باشگاه را نداشته است.
اشکان خورشیدی می‌گوید برای تاوان رد شدن در تست‌های لیگ برتر باید از قضاوت دور بماند و در لیگ استانی سوت خواهد زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ