رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این جمله که جداول بودجه مصوبه مجلس نیستند، به دور از انصاف است چرا که امسال برای اولین بار علیرغم مشکلات، جداول بودجه در مجلس تنظیم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امسال برای اولین بار دولت اقدام به اعطای وام سفر اربعین کرده است،اگر چه این کار قابل تقدیر است اما ظاهر امر نشان می دهد وضعیت پرداخت این وام عادلانه نیست.
ماجرا بسیار واضح و شفاف است: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌هایی مجزا به فدراسیون فوتبال ایران، خط‌و‌نشان کشیده‌اند که اگر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم اجازه حضور زنان در ورزشگاه‌ها صادر نشود، باید منتظر عواقب سختی باشند. لحن این نامه‌ها به قدری جدی است که مسئولان ورزشی ایران را بر آن داشته تا نه‌تنها اجازه حضور زنان در ورزشگاه آزادی را صادر کنند بلکه به تیم‌های شهرستانی هم برای اولین بار اجازه دهند در‌های ورزشگاه را به روی زنان علاقه‌مند به تماشای فوتبال بگشایند
جنارو گتوزو، پس از جدایی‌اش از والنسیا در ژانویه گذشته، برای اولین بار مصاحبه کرد و در صحبت‌هایش پیامی را برای مالک باشگاه پیشین خود ارسال کرد.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
پورتو برای اولین بار در بازی‌های پیش فصل امسال شکست خورد.
نایب‌قهرمان کشتی آزاد جهان گفت برخلاف سال گذشته که کشتی آزاد در بلگراد بعد از کشتی فرنگی برگزار شد، این بار او در روز اول جهانی صربستان روی تشک خواهد رفت.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: طبق اعلام مرکز آمار درباره تورم خرداد امسال، برای اولین بار تورم نقطه به نقطه مصرف‌کننده در این ماه ۱۲درصد در مقایسه با ماه قبل کاهش داشته که حاکی از خروج از سیکل افزایش قیمت پس از اصلاح ارز ترجیحی است.
یک معلم گفت:دانش‌آموزان پایه دوازدهم امسال واقعاً مظلوم واقع شدند، کلاس دهم و یازدهم آن‌ها به‌دلیل شیوع کرونا تقریباً به‌صورت مجازی برگزار شد، امسال که به‌صورت حضوری در مدارس بودند من خودم به عمق ضعف آموزش مجازی خصوصاً در مدارس دولتی پی بردم، از طرفی بخشی از آموزش آن‌ها در پایه دوازدهم همزمان شد با اعتراضات سال گذشته در کشور که تقریباً برای اولین بار بود که دانش‌آموزان هم در اعتراضات نقش داشتند، برای همین واقعاً حال‌شان خوب نبود، سرکلاس درس حوصله کافی نداشتند و شدیداً بی‌انگیزه بودند.
مدیرعامل متروی تهران گفت: برای اولین بار بودجه مترو ۶ برابر شده است و بهره‌برداری از ۱۰ ایستگاه خط ۶ در نیمه نخست امسال صورت گرفت.
یک حقوق‌دان گفت: ما برای اولین‌بار در ایران با مجازاتی مواجه هستیم که بازدارندگی واقعی دارد. شاید در نگاه اول پرداخت مبلغ ۳ تا ۶ میلیون تومان به عنوان جریمه، رقم خیلی سنگین و بازدارنده‌ای نباشد، اما طبق قانون اگر مجازات نقدی طبق نرخ تورم اعلامی توسط بانک مرکزی افزایش پیدا کند، قطعاً جنبه بازدارندگی آن بیشتر خواهد شد.
پرسپولیس یکشنبه در دیداری دوستانه رودرروی پیکان قرار خواهد گرفت.
سامسونگ امسال برای اولین‌ بار از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی در گلکسی S۲۳ اولترا استفاده کرد و طبق شایعات اخیر این شرکت قصد دارد همین روند را درمورد گلکسی S۲۴ اولترا نیز ادامه دهد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع اولین حادثه چهارشنبه سوری امسال در پایتخت خبر داد و گفت: در این حادثه ۴ نفر مصدوم شدند.
فرازعلی یک دهه است که به عنوان تماشاگر در نمایشگاه هنر دبی (Art Dubai) حضور دارد؛ اما امسال بالاخره این شانس را پیدا کرد که برای اولین بار آثارش را در این نمایشگاه به نمایش بگذارد.
جووانی دی‌لورنزو، دفاع راست ناپولی، اطمینان دارد که این باشگاه امسال برای اولین بار در تاریخش به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه خواهد یافت.
نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در حالی امسال برگزار می‌شود که در حاشیه آن برخی اتفاقات برای اولین بار از جمله حضور کشور ژاپن در این نمایشگاه رقم می‌خورد.
وزیر دفاع انگلیس در ادامه تنش آفرینی های این کشور امروز از ارسال بالگردهای «سی کینگ» به اوکراین برای اولین بار خبر داد.
توپ طلای امسال به کریم بنزما رسید. ستاره فرانسوی رئال مادرید همانطور که انتظار می‌رفت روی سن رفت تا برای اولین بار توپ طلایی‌رنگ را به دست بگیرد.
توپ طلای امسال به کریم بنزما رسید. ستاره فرانسوی رئال مادرید همانطور که انتظار می‌رفت روی سن رفت تا برای اولین بار توپ طلایی‌رنگ را به دست بگیرد.
ارتش رژیم صهیونیستی چند روز پیش برای اولین بار به یک شبکه فارسی زبان اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران که بر اساس برخی از ادعاهای رسانه ای، توسط عربستان سعودی حمایت مالی می شود، اجازه داد از پایگاه سامانه پدافندی گنبد آهنین فیلمبرداری کند، اقدامی که به گفته برخی از ناظران بین‌الملل به منظور ارسال پیام از سوی رژیم صهیونیستی به ایران انجام شده است.
معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برآوردها حاکی است با توجه به روند فزاینده ترانزیت در سال جاری برای اولین بار به رکورد عبور ۲۰ میلیون تن کالا از کشور دست یابیم.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ به این صورت است که صبح روز ۲۹ دی ماه آزمون گروه علوم تجربی، در بعد از ظهر نیز آزمون گروه زبان‌های خارجی برگزار می‌شود، صبح روز ۳۰ دی ماه نیز آزمون گروه علوم انسانی و گروه علوم ریاضی و در بعد از ظهر آن روز آزمون گروه هنر برگزار می‌شود.
رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در بیش از ۱۰ استان کشور
میلاد زکی‌پور که در ابتدای نقل‌وانتقالات مورد نظر پرسپولیس بود، دو ساله به سپاهان پیوست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ