طحان نظیف در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که برای تحقق فرمایشات چهارگانه رهبری در برگزاری انتخابات  برنامه‌تان چیست؟ گفت: تلاش ما این است منویات و راهبردهای مورد تاکید رهبری را دنبال کنیم، اما باید توجه داشت که مخاطب سخنان رهبری همه دستگاهها دخیل هستند که در این بین برخی از مسائل به شورای نگهبان بر می‌گردد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره واکنش واشنگتن به اظهارات رئیس جمهور ایران پیرامون حجاب، گفت: من اظهارات او (رئیس جمهور ایران) را دیده‌ام. ما همانطور که قبلا گفته‌ایم معتقدیم زنان و دختران در ایران و در هر کجای دیگر باید آزاد باشند تا هرچه می‌خواهند بپوشند.
کیهان نوشت:سفیر ژاپن در تهران گفته روسیه کشور متجاوز است. جمهوری اسلامی در کنار مردم اوکراین بایستد!
کیهان نوشت: پنهان شدن عبدالحمید پشت نام امام حسین علیه‌السلام و تظاهر به مخالفت با یزید، نشان از محبت بالای اهل سنت به امام حسین و انزجار آن‌ها از یزید دارد و همین، سند قاطعی بر شکست سیاست اموی و یزید و معاویه در مقابل منطق علوی و حسینی است که فرقه‌های دست‌ساز آمریکا و انگلیس (وهابیت و بهائیت) درصدد معارضه با آن بوده‌اند.
همتی نوشت:. آمریکا و اروپا ۴۳ درصد وآفریقا ٣ درصد تولید دنیا را دارا هستند!. استحقاق ملت ایران بیش از اینهاست. فرصت‌ها را نباید از دست داد.
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اظهارات سالیوان گفت: تلاش‌های دیپلماتیک ادامه دارد و متناسب با شرایط و فرصت‌ها این مسیر را دنبال خواهیم کرد.
جنبش حماس در واکنش به اظهارات وزیر دارایی کابینه نتانیاهو در حمایت از تجاوزات شهرک نشینان تاکید کرد: کابینه صهیونیستی شریک و حامی جنایات شهرک‌نشینان است.
رییس اسبق بانک مرکزی گفت: تبدیل ‎چین فقیر دهه ۶۰ به دومین اقتصاد جهان، به دلیل دو وعده غذای مردمش نبود!
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره تغییر معادله نبرد با مقاومت فلسطین را کذب محض ارزیابی کرد.
لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، به موج انتقادها در آلمان علیه جاشوا کیمیش انتقاد کرد و گفت هیچکس نباید به کیفیت هم‌تیمی‌اش در بایرن مونیخ شک داشته باشد.
واکنش به اظهارات لاریجانی درباره «خالص سازی»/چرا مصوبه خودروهای کارکرده در بودجه ۱۴۰۲ رد شد؟/ جزئیات نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و دولت
نایب رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به صحبت های مناف هاشمی واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برخلاف اظهارات نسنجیده وزیر خارجه رژیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست همسایگی، همواره بر گفتگو، مشارکت و همکاری منطقه‌ای برای تأمین امنیت و منافع مشترک کشور‌های منطقه به دور از مداخله بیگانگان تاکید داشته و تحولات مثبت و رو به پیشرفت در منطقه نیز در همین راستا می‌باشد.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره سخنان وزیر خارجه ایران گفت: برجام در دستور کار نیست.
وزارت خارجه عراق به شدت اظهارات فاشیستی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها را محکوم کرد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اظهارات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران انتقاد کرده و آن را «ناشایست» تلقی کرد.
نخست‌وزیر اسرائیل از اظهارات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران انتقاد کرده و آن را «ناشایست» تلقی کرد.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به اظهارات سرمربی استقلال واکنش نشان داد و گفت: نمی‌توان انتظار داشت در خانه خودمان دست بسته باشیم.
مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «آقای روحانی، حافظه تاریخی ملت پاک نشده!» به اظهارات اخیر روحانی وکنش نشان داد.
مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «آقای روحانی، حافظه تاریخی ملت پاک نشده!» به اظهارات اخیر روحانی وکنش نشان داد.
از صبح دیروز فیلمی در برخی گروه های مجازی استان کرمانشاه منتشر شده‌ که حاکی از برخورد خبرساز یک مامور فراجای کرمانشاه با یک خانم آمر به معروف در خصوص موضوع حجاب شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات ضدایرانی رئیس‌جمهور فرانسه در دیدارش با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پاسخ داد.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به اظهارات سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران که در گفت‌وگویی در پاسخ به سوالی درباره هولوکاست مطرح کرده بود، در صفحه توییترش اظهارات رییس‌جمهور ایران را تکان‌دهنده خواند.
اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در واکنش به اظهارات اخیر جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در صفحه توییترش نوشت: البته او حق دارد بدبین باشد. اتحادیه اروپا کمک قابل توجهی به مذاکرات وین کرد. اگرچه، جا دارد بپرسیم که آیا تمامی ما (از جمله اتحادیه اروپا)، هر کاری که لازم بود را برای نهایی کردن موفقیت‌آمیز این روند انجام داده‌ایم یا نه؟ پاسخش لزوما مثبت نیست.
محمد مرندی در پیامی توئیتری در واکنش به اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اروپا یادش رفته مذاکرات به خاطر نقض برجام توسط غرب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ