اگرچه هنوز همان سؤال همیشگی مطرح است که چرا باید پاداش این اعضا به اندازه بازیکنان تیم ملی تعیین شود، این ابهام جدید هم مطرح می‌شود که آیا دریافت پاداش ۶۰ هزاردلاری معادل ۲۰ درصد قرارداد آن‌ها با فدراسیون فوتبال بود؟ اصلا با دریافت همان پاداش ۲۰ هزاردلاری، می‌توان با نرخ همین روز‌ها به رقمی نزدیک به یک میلیارد تومان رسید و این سؤال را پرسید که آیا قرارداد اعضای فدراسیون که چنین رقمی را گرفته‌اند، سالانه پنج میلیارد تومان است؟ اگر چنین است که شغل آب و نان‌داری برای خودشان دست‌وپا کرده‌اند و اگر چنین نیست، باید به این ابهام پاسخ دهند که چرا برای خودشان مصوبه پاداش حداکثر ۲۰ درصدی تصویب و اجرائی نشده و حالا قرار است برای بازیکنان اعمال شود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل صعود دقیقه ۱۰۰ برای تیم یونانی ۵ میلیون یورو پاداش به ارمغان آورد.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از پرداخت پاداش قهرمانان و مدال‌آوران پیش از بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد
محمدرضا زنوزی برای پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس پاداش گذاشت.
محمدرضا زنوزی برای پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس پاداش گذاشت.
باید انتظار دعوت سروش رفیعی به تیم ملی را طی روزهای آینده داشته باشیم.
از آغاز طرح تخصیص پاداش صرفه‌جویی به مشترکان خانگی تا ۱۹ مردادماه ۲۲.۵ درصد از مشترکان شهرستان‌های استان تهران مشمول ۲۳ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف شدند.
هزینه خرید ستاره باشگاه ویارئال ۲۰ میلیون یورو نقد همراه با ۸ میلیون یورو پاداش بوده است.
مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران گفت: کسانی که مصرف خود را به زیر الگوی مصرف برسانند تا ۲ هزار تومان برای کاهش هر کیلو وات ساعت مصرف برق یعنی تا ۲۰ برابر تعرفه برق پاداش دریافت می‌کنند.
محرابیان از اعطای پاداش صرفه جویی در مصرف برق به مشترکان برق در بازه زمانی خرداد ماه تا شهریور ماه سال جاری خبر داد.
باشگاه نفت مسجدسلیمان به بازیکنانش برای کسب برد مقابل ذوب‌آهن، پاداش پرداخت کرد.
طبق مصوبه مجلس، سقف پاداش قابل پرداخت به گزارشگران فساد در هر پرونده به شخص حقیقی و شخص حقوقی خصوصی به ترتیب ۱۰۰ میلیارد ریال و ۲۰۰ میلیارد ریال است.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره دریافت پاداش ۲۰ هزار دلاری اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه کرد.
مشخص شده است پاداش برد برابر هر یک از سه تیم هم‌گروه ایران ۲۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است. تا اینجا و از جایی که جامی حیثیتی و سیاسی بود، اختصاص این عدد و رقم برای بازیکنان و اعضای کادر فنی چندان عجیب‌و‌غریب به نظر نمی‌رسد، ولی بخش بحث‌برانگیز ماجرا مربوط به جایی است که عنوان شده رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، دبیرکل و خزانه‌دار هم به اندازه بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی برای خودشان پاداش در نظر گرفته و حتی بالاتر از نام بازیکنان، اسم خودشان را برای دریافت این پاداش در دستور‌العمل گنجانده‌اند.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از دیگر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به شمار می‌رود که پاداش جام جهانی را دریافت نکرده است.
رئیس فدراسیون، دبیر کل فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، خزانه دار نفری ۲۰ هزار دلار پاداش گرفتند. اعضای هیئت رئیسه، دبیرکل، خزانه دار روزانه ۲۰ دلار پول تو جیبی دریافت کردند! مدیر اداری، مترجم ۶۰ درصد مبالغ تعیین شده پاداش دریافت کردند. مسئول رسانه‎ای، تدارکات و ماساژور ۳۰ درصد مبلغ تعیین شده پاداش پرداخت شده است.
رئیس فدراسیون، دبیر کل ‌فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، خزانه دار نفری ۲۰ هزار دلار برای جام جهانی پاداش گرفتند.
خواهران منصوريان بعد از كسب عنوان قهرمانى ليگ ووشو مدال‌ها و ۲۰ درصد پاداش قهرمانی خود را به مردم زلزله‌زده خوی اهدا کردند.
ستاری فرد: فرهنگیان نگران حقوق و پاداش خدمات خود نباشند. وزارت آموزش و پرورش با تمام مشکلات اقتصادی و مالی خود حقوق معلمان را در سال آینده ۲۰ درصد افزایش می‌دهد.
بازیکنان تیم‌ملی این روزها مشغول آزادی زندانیان جرایم مالی در شهرهای خود هستند.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون ۲۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ به حساب ایشان واریز شده بود که با تخصیص کامل انجام شده، ظرف چند روز آینده با همکاری خزانه‌داری کل کشور، تسویه کامل پاداش پایان خدمت این عزیزان انجام خواهد شد.
قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: بعد از کسب ۲ مدال طلا در پرتاب وزنه و یک نقره در دیسک، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول پرداخت ۵۰ سکه برای پاداش مدال‌آوری به من داده بود که ۳۰ سکه پرداخت شد و ۲۰ سکه در قالب حواله همچنان در دستم باقی مانده و کسی جوابگو نیست.
قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: بعد از کسب ۲ مدال طلا در پرتاب وزنه و یک نقره در دیسک، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول پرداخت ۵۰ سکه برای پاداش مدال‌آوری به من داده بود که ۳۰ سکه پرداخت شد و ۲۰ سکه در قالب حواله همچنان در دستم باقی مانده و کسی جوابگو نیست.
سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: کسانی که کسب سهمیه میکنند ۳۰ میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند و از همان تاریخ حقوق دریافت می‌کنند.
رییس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: این سازمان هم اکنون در حال بررسی واگذاری ۲۰ شرکت دولتی مانند استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با رویکرد مدیریت پاداشی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ