یک توضیح قابل قبول این است که ما تمایل داریم به بوی خودمان عادت کنیم. به عبارت دیگر، به گفته دکتر لورِتا برونینگ، متخصص شیمی مغز و رفتار اجتماعی پستانداران، از آنجایی که ما به طور منظم گاز روده دفع می‌کنیم (به طور متوسط حدود نیم لیتر در روز)، به بوی آن عادت کرده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید نمی‌داند با چه زبانی از بازیکنانش تشکر کند چراکه علی‌رغم مشکلات که توجهی به آنها نمی‌شود بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.
دوست داشتن یا متنفر بودن از دیگران خیلی پیش‌پا افتاده اتفاق می‌افتد. می‌توان از کسی فقط به خاطر اینکه همان موسیقی مورد علاقه شما را می‌پسندد خوشتان بیاید و یا بر عکس می‌توان از کسی تنها به خاطر دیدگاهش در مورد شکل زمین متنفر بود.
روزنامه ایران نوشت: رفتار دولت امارات قطعاً برخلاف سیاست همسایگی بوده و لازم است دستگاه دیپلماسی، خطیبان محترم و فعالان رسانه‌ای، متهم ردیف اول این اتفاق را از یاد نبرند. چه آنکه تبلیغات جریان غربگرا علیه روابط راهبردی ایران بعضی از کم‌سوادان عرصه روابط بین‌الملل را به این سخن واداشته که حرف از «تجدیدنظر» در برخی روابط بزنند.
باشگاه پرسپولیس با یک بیانیه طولانی و مفصل، به محرومیت افشین پیروانی و حسین خبیری واکنش نشان داد.
فردین رابط امیدوار است استقلال با وجود باخت در دربی باز هم قهرمان شود.
سرمربی تیم فوتبال هوادار شکست سنگین تیمش برابر استقلال را بدترین نتیجه دوران مربیگری اش توصیف کرد و گفت: استقلال با پنالتی زدن سیدحسین حسینی ما را تحقیر کرد و این دل مرا به درد آورد.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید اگر ورزشگاه آزادی تعداد بیشتری از هواداران را بپذیرد، قیمت بلیتها نیز کاهش خواهد یافت.
به خوبی ثابت شده که روابط عاطفی می‌تواند سلامت شما را بهبود بخشد و حتی به شما کمک کند طولانی‌تر زندگی کنید. اما آیا دوستی همان فواید را به همراه دارد؟
مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید هواداران این تیم مقابل هتل محل اقامت این باشگاه به دنبال بلیت این بازی بودند.
آن بالا ایستادن عادت شماست علی دایی، تصادفی نبود که جایزه "بازی جوانمردانه" توسط شما اهدا شد. چرا ما این‌قدر علی دایی را دوست داریم
در هر طرف از فضای نامتناهی اسامی عجیب و غریبی بر روی اجرام آسمانی گذاشته شده است که هرکدام دلیلی دارد.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه گفت:دولت در سال ۱۴۰۱، ۱۷۶ همت واگذاری دارایی مالی داشته است، از این رقم ۱۰۳ همت مربوط به اوراق و مابقی مربوط به واگذاری شرکت‌های دولتی است، به‌اضافه بند‌ی تبصره ۲ که ۱۳۰ همت برای تهاتر بدهی‌های دولت در نظر گرفته است.
حواشی و جنجال های بازی عجیب و غریب لیگ برتر والیبال همچنان ادامه دارد.
کیهان نوشت: کشور‌های مختلف دنیا با تدابیری اجازه سوداگری در بازار ارز را نمی‌دهند و برای متخلفان مجازات سنگینی در نظر می‌گیرند مثلا در مصر، همه کسانی که خارج از بانک‌های مورد تایید یا موسساتی که دارای مجوز هستند، معامله ارزی می‌کنند به حبس سه تا ۱۰ سال و جزای یک تا پنج میلیون پوند محکوم می‌شوند.
بهبود کیفیت خواب می‌تواند بر بسیاری از بخش‌های زندگی ما تاثیر بگذارد، از جمله ایمنی افرادی که مشاغلی دارند که اشتباهات آن‌ها می‌تواند کشنده باشد، از جمله آتشفشان‌ها، پرستاران و خلبانان.
شستشوی پلک‌ها، مصرف مایعات کافی، محدود کردن کار با لوازم الکترونیکی می‌تواند در به اصطلاح تعادل حس اشک چشم مؤثر باشد.
مطالعات مختلف سازوکار‌های مغزی‌ای را شناسایی کرده‌اند که ما را وادار می‌سازند خریدار اخبار جعلی باشیم. با این وجود، واکسن‌هایی وجود دارند که از پذیرش اطلاعات نادرست جلوگیری می‌کنند.
برخلاف تمام شانس‌های تکاملی، انسان‌ها پیرتر و پیرتر می‌شوند، اما چرا؟ اگر به طبیعت نگاه کنیم پیری فرآیند بسیار متنوعی است. به نظر می‌رسد برخی از موجودات به هیچ وجه پیر نمی‌شوند.
«چرا بعد از انتخاب کی‌روش با بعضی از اعضای کمیته فنی لابی کردند که با انتخاب ایشان موافق باشند؟ چرا به اینجانب، مدیرروستا، استیلی و ... مراجعه نشد.»
هافبک پیکان تهران معتقد است جوانگرایی صورت گرفته در تیمش یک حرکت کم نظیر بوده که مجتبی حسینی و کادرفنی آن را انجام داده‌اند.
هافبک پیکان تهران معتقد است جوانگرایی صورت گرفته در تیمش یک حرکت کم نظیر بوده که مجتبی حسینی و کادرفنی آن را انجام داده‌اند.
ما در تهران بازی می‌کنیم و دوست داریم برابر هوادارانمان بازی کنیم. اگر ورزشگاه شرایط بازی ندارد چرا بازی را در این محل برگزار می‌کنند؟
همه ما بوی بد نفس صبحگاهی را تجربه می‌کنیم در حالی که برخی بیش‌تر از دیگران از آن رنج می‌برند. بوی بد نفس صبحگاهی زمانی رخ می‌دهد که جریان بزاق ما در هنگام خواب کُند یا متوقف شود و بدون بزاق برای شستن، رقیق کردن یا شستشو همه چیز راکد می‌شود.
نوعی باکتری به نام «بِرِوی باکتریا» نیز باعث ایجاد بوی بد پا می‌شود. این نوع باکتری‌ها پوست مرده پای ما را می‌خورند و گازی تولید می‌کنند که بوی ترش خاصی دارد. پنیر سازان اغلب این باکتری را به سطح پنیر اضافه می‌کنند تا بافت و طعم آن ایجاد شود. این موضوع توضیح می‌دهد که چرا بسیاری از پنیر‌ها بوی پا می‌دهند و پا‌ها بوی پنیر می‌دهند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ