آقا بزرگی فعال بازار سهام با اشاره به اینکه هیچکدام از مصوبه ۱۰ بندی که شورای عالی بورس و همچنین سازمان بورس مصوب کردند، برای احیای مجدد بازار در این چند روزه اجرایی نشده است، گفت: «آقایان موانعی را که بر سر رشد بازار ایجاد کرده بودند را از میان برداشتند و به بازار کاری ندارند و در چنین وضعیتی بورس نیز مسیر طبیعی خود را طی می‌کند، زیرا قیمت‌ها در چند وقت اخیر با کاهش بسیار زیادی روبرو بوده و به نوعی بسیار ارزنده به حساب می‌آید.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحلیل‌گر بازار سرمایه با بیان اینکه قیمت کنونی سهام اکثر شرکت‌های موجود در بازار سرمایه با ارزش واقعی آنها فاصله زیادی دارد، گفت: به نظر می‌رسد از مهرماه وضعیت بازار بهتر شود.
بازار سرمایه نسبت به عملکرد نهاد ناظر یا متولی بازار سرمایه منتقد است. نهاد متولی به جای این که سعی در جذب نقدینگی‌ها داشته باشد، یا عمق مناسب در بازار ایجاد کند و بازار را به سمت امنیت ببرد، بیشتر بر مدیریت شاخص متمرکز شده است. به نظر می‌رسد ترس از تکرار بازی‌هایی که سال ۱۳۹۹ اتفاق افتاد نیز وجود دارد.
امروز مطالبی همچون سقوط قیمت دلار در بازار تهران، تاثیر آشتی‌کنان ایران و عربستان بر بورس ایران چیست؟، پیش بینی قیمت طلا و سکه، پیش بینی بورس فردا ۲۱ اسفند ۱۴۰۱، یک خبر مهم برای وتجارت، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۲۱ اسفند، رئیس سازمان بورس پاسخ داد: چرا دارایکم رشد نکرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اگر به این موضوع اعتقاد داشته باشیم که پول جایی می‌رود که مداخلات کمتری در آن وجود دارد و جریان پول همیشه به سمتی هجوم می‌آورد که دست‌اندازهای کمتری آن‌جا وجود داشته باشد، در‌می‌یابیم که چرا شاهد خروج پول از بازار سرمایه هستیم. در حال حاضر قوانین و قواعد دست‌و‌پا‌گیر و غیرمنصفانه در بازار سرمایه از ورود بخش زیادی از پول‌های سرگردان به بازار سرمایه ممانعت می‌کند.
بازار سرمایه بعد از پشت سر گذاشتن یک شوک مثبت و سپس منفی، حالا هفته‌ای را پیش رو دارد که اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای در آن رخ ندهد، می‌توان گفت به مثابه رسیدن به ساحل آرامشی است. یکی از مهم‌ترین موضوعات تاثیرگذار بر بورس - وضعیت عرضه خودرو در بورس کالا - در اواخر هفته گذشته تعیین‌تکلیف شد و با توجه به واکنش بازار سهام به این موضوع در انتهای هفته گذشته، به نظر می‌رسد هفته جاری نیز هفته‌ای مثبت یا در بدبینانه‌ترین حالت خنثی برای بورس باشد. با توجه به پیش‌بینی‌های موجود از تورم، افزایش قیمت جهانی نفت، افزایش قیمت دلار در بازار غیررسمی و همچنین رسیدن دلار به مرز ۴۰هزار تومان در بورس کالا، حالا بودجه پررنگ‌ترین عامل تهدیدکننده برای بازار سرمایه است. با این وجود کارشناسان خوش‌بین‌اند چنانچه بازار به حال خود رها شود و ریسک جدیدی خارج از بورس به آن تحمیل نشود، بتوان به وضعیت بازار امیدوار بود؛ چرا که علاوه بر همه مواردی که به آنها اشاره شد، وضعیت بنیادی شرکت‌ها نیز مطلوب بوده و پتانسیل رشد دارند.
بازار سرمایه دقیقا از اول بهمن‌ماه با حدود ۱۰هزار میلیارد تومان خروج پول حقیقی مواجه بوده و نزولی بوده است. در نگاهی به دلایل منفی شدن بازار در روزهای اخیر و همچنین خروج سنگین پول حقیقی از بازار سرمایه در این مدت (پولی که بخش زیادی از آن پتانسیل ورود به بازارهای موازی را داشته و این ورود به بازارهای موازی مطمئنا اثرات مخربی برای اقتصاد خواهد داشت) به چند دلیل عمده می‌رسیم. این دلایل در واقع مهم‌ترین چالش‌های سهامداران و سرمایه‌گذاران تا پایان سال به شمار می‌روند.
در نیمه ابتدایی بازار امروز، ۹۵ درصد نماد‌ها قرمزپوش و تنها ۵ درصد سبزپوش بودند! ارزش صف‌های فروش بیش از ۲.۳ همت بود که رقم قابل توجهی است. چرا بورس امروز قرمزپوش شد؟
آمار واردات خودرو در یک دهه اخیر نشان می‌دهد، حجم واردات این محصول به دلیل تابعیت از شرایط سیاسی و اقتصادی کلان کشور با نوسانات زیادی همراه بوده است.
امروز مطالبی همچون این نمادها از یکشنبه حجم مبنا ندارند، پیش بینی مهم از بورس فردا، پالایش یکم باز هم رشد خواهد کرد؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا اول بهمن، خبری مهم برای نماد‌های پالایش، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، "غدانه" دوشنبه ۳ بهمن عرضه می‌شود، بورس در دی ماه ۱۴۰۱ چگونه بود؟، چرا معامله گران حاضرند سکه را گران بخرند؟، ، ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
علی فراقی گفت: شاخص کل بورس آن چنان که باید با ثبت یک کندل مورد اعتماد ناحیه مقاومتی را عبور نکرد و به اصطلاح یک شکست نامعتبر برای شاخص کل رقم خورد.
علی فراقی در گفت‌وگو با مهر علت افزایش عرضه بازار در ساعات پایانی امروز را توضیح داد.
علی فراقی در گفت‌وگو با مهر علت افزایش عرضه بازار در ساعات پایانی امروز را توضیح داد.
امروز مطالبی همچون سهامداران شاوان بخوانند! | چرا سود شاوان رشد کرد؟، قیمت سکه با دلار ۳۶ هزار تومانی چقدر شد؟، دلار به کانال بالاتر رفت، رشد چشمگیر سهام عدالت | سهام عدالت ۹ میلیونی شد، مجمع جم ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، اوراق سکه چیست؟، جزییات بیمه سهامداران حقیقی | شرط مهم برای بیمه سهام؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون چرا سکه امروز گران شد؟، میزان افزایش قیمت دلار چقدر بود؟، تاریخ هاوینگ بیت کوین متاثر از چه عواملی است؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه ۲۳ شهریورماه، خبری مهم برای سهامداران خودرو و نیروگاهی، شاخص کل چقدر رشد کرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون چرا سکه امروز گران شد؟، میزان افزایش قیمت دلار چقدر بود؟، تاریخ هاوینگ بیت کوین متاثر از چه عواملی است؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه ۲۳ شهریورماه، خبری مهم برای سهامداران خودرو و نیروگاهی، شاخص کل چقدر رشد کرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
آقابزرگی با تاکید بر اینکه روند بورس را اقدامات سیاستگذاران بازار سرمایه رقم می‌زند، گفت: در حال حاضر اراده بر این است که بورس کنترل شود. علیرغم اینکه از ابتدای سال تا خردادماه بازار با یک بازدهی مناسب روبرو بود، اما در فصل تابستان نزول را شاهد بودیم. به نظر می‌رسد متولیان بازار و همچنین و دولت تمایل داشته باشد که بورس اگر قرار باشد در مسیر رشد نیز قرار بگیرد، به صورت کنترل شده برخوردار است.
امروز مطالبی همچون افزایش دامنه نوسان به ۷ درصد از روز دوشنبه هفته آینده، افزایش قیمت سکه به دلیل رشد نرخ دلار، رشد نسبی دلار در بازار توافقی پایان هفته، چه کنیم که چند سال دیگر دوباره به این وضعیت دچار نشویم؟، پیش بینی بورس در شهریور ماه سال جاری، چرا قیمت بیت کوین کاهش یافت؟، تحلیل تکنیکال نماد وبملت + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون پای همسران واعظی و آخوندی به قرارداد‌های فولاد باز شد، تحلیل شستا | وضعیت شستا چگونه خواهد شد؟، چرا قیمت شیبا اینو در حال رشد است؟، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، پیش بینی بورس امروز | بورس چگونه خواهد بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار + پیش بینی قیمت دلار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیر امور حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید این فدراسیون به خاطر قرارداد مارک ویلموتس ۳۲ میلیارد تومان به سازمان امور مالیاتی بدهکار است.
ایالات متحده آمریکا از انجام یک حمله پهپادی علیه یک هدف مهم القاعده در افغانستان خبر داد.
ایجاد تعادل میان نزدیکی و حفظ یک فاصله منطقی در روابط میان پدر و مادر و فرزندان بالغ، چالش برانگیز است. در شرایطی که شوهر بیش از اندازه به خانواده اول خود وابسته است، تحت هیچ شرایطی نباید او را در موقعیتی قرار دهید که مجبور به انتخاب میان شما و مادر و پدرش باشد.
وزیر اقتصاد دولت روحانی می‌گوید: برای من تنها چیزی که حیثیتی شده بود توسعه بازار بود که موفق هم شدم. در سال ۹۹ درفروردین ماه بازارگردان ۱۷۵ تا داشتند، در ادامه با اجرای آن به ۵۳۰ افزایش یافت و این افتخار من است. عرضه اولی‌ها که در سال ۹۷ که شروع کار من بود چقدر بود و بعد به ۵ و نیم میلیون نفر رسید.
قتل پسر ۹ ساله به دست پدر معتاد
هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ