داده‌های بدست آمده به وضوح نشان می‌دهد که سندرم پس از کووید فقط یک بیماری نیست بلکه به نظر می‌رسد در چندین زیرگروه وجود دارد. درک علل ریشه‌ای این زیرگروه‌ها ممکن است به یافتن راهکار‌های درمانی کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آزمایش خون این افراد به درستی دو مورد از سه سرطان را شناسایی کرده است. همچنین در این آزمایش‌ها متخصصان توانستند در بیش از ۸۰ درصد موارد منطقه اصلی را که سرطان از آنجا منشا گرفته، شناسایی کنند.
باشگاه والنسیا اعلام کرد سه تماشاچی که در دیدار مقابل رئال مادرید به وینیسیوس توهین کرده بودند را شناسایی کرده است.
بعد از حواشی و جنجال‌های فراوانی که در ورزشگاه مستایا و در جریان دیدار والنسیا و رئال مادرید رخ داد و توهین‌هایی که به وینیسیوس جونیور شد، حالا پلیس اسپانیا چند نفر را در این رابطه شناسایی و دستگیر کرده است. پلیس والنسیا ۳ نفر را که در حین توهین نژادپرستانه به وینیسیوس شناسایی شده بودند را بازداشت کرده و باشگاه والنسیا آن‌ها را مادام العمر از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.
انتخاب برترین وینگرهای سال از نگاه مخاطبان "ورزش سه" به نظرسنجی گذاشته شده است.
انتخاب برترین مدافع کناری سال از نگاه مخاطبان "ورزش سه" به نظرسنجی گذاشته شده است.
انتخاب برترین مدافع میانی سال از نگاه مخاطبان "ورزش سه" به نظرسنجی گذاشته شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی افراد اوباش پس از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: متهمان با هماهنگی مراجع قضایی به مقر انتظامی ارجاع و پس از تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شدند.
یک پهپاد مقوایی ممکن است بیش از چند ماموریت دوام نیاورد، اما این پهپاد‌ها حتی این قابلیت را دارند بدنه‌های شان به راحتی می‌تواند با مواد مقاوم‌تر و کم هزینه‌تر مانند تخته سه لا جایگزین شود.
سازمان بیمه سلامت مکلف شد تا در فروردین‌ ماه هر سال با استفاده از پایگاه رفاه ایرانیان، افراد فاقد بیمه پایه از سه دهک پایین درآمدی را شناسایی و تحت پوشش بیمه رایگان قرار دهد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: تاکنون سه شرکت متخلف که در حوزه قاچاق سازمان یافته سوخت در بنادر استان فعالیت داشتند با درایت و هوشمندی پلیس، شناسایی شده‌اند.
فرمانده واحد دفاع هوافضای آمریکای شمالی تایید کرد که بالون‌های چین در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، دست کم سه بار بر فراز آمریکا به پرواز درآمده بودند.
ستار قلی زاده ۳۷ ساله، رویا عبدالله پور ۱۱ ساله و ستار شیرافکن ۶۵ ساله سه قربانی زلزله شهرستان خوی هستند.
وجود بوروکراسی پیچیده و منفی در قالب دستگاه سیاست خارجی ایران، حاکم بودن تاخرِ زمانی در نوع نگاه، سیاست‌ها، و رویه‌های حاکم بر دستگاه سیاست خارجی ایران و در نهایت، چیدن تمامی تخم‌مرغ‌ها از سوی دستگاه سیاست خارجی در سبد قدرت‌های شرقی، سه چالش و آفت عمده‌ای هستند که در سال‌های اخیر در قابل سیاست‌ها و کنش‌های سیاست خارجی ایران به وضوح قابل مشاهده و شناسایی هستند. چالش‌هایی که در نوع خود برای ایران هزینه‌زایی‌های خاصی را نیز به همراه داشته اند.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: هر استان موظف است طی یک سال، سه هزار واحد مسکونی فرسوده را بازسازی کند.
وزیر صمت گفت: معمولا سه سال طول می‌کشید تا نتایج شناسایی پهنه‌های بزرگ ذخایر معدنی مشخص شود اما این بار کمتر از یک سال نتایج، نهایی شد.
رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: شناسایی اغتشاشگران و دستگیری عناصر هدایت کننده اغتشاشات کماکان ادامه دارد و با کسانی که از این پس در اغتشاشات شرکت کنند قاطعانه برخورد و آن‌ها را به اشد مجازات محکوم خواهیم کرد.
اراک- رئیس پلیس راه کشور با اشاره به شناسایی سه هزار و ۳۹۲ نقطه حادثه خیز در کشور گفت: از این تعداد هزار و ۵۸۵ نقطه پرتصادف شناسایی شده است.
دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد گفت: سه اغتشاشگر که قصد ایجاد ناامنی در استان از طریق سلاح گرم داشتند شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به شناسایی یک تیم خرابکاری روز گذشته در استان و کشف مقادیر زیادی مهمات و چاشنی های انفجاری گفت: طی سه روز گذشته ۷۳۹ نفر دستگیر شده اند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری سه نفر در خصوص تبلیغ سایت‌های شرط بندی در فضای مجازی خبر داد.
رقابت‌های انتخابی تیم ملی سه گانه دانشجویان با معرفی نفرات برتر برگزار شد.
شاهرود- وزیر صمت با بیان اینکه ضعف حوزه معادن عدم شناسایی ذخایر مواد معدنی است، گفت: طی برنامه‌ریزی سه ساله، اقدامات اکتشافی در دست اقدام است.
علیرغم این که فیلم منتشر شده برای ۲سال قبل می‌باشد، با توجه به حساسیت موضوع و در جهت تنویر افکار عمومی، روز سه شنبه نشستی با حضور فرد خاطی در اداره کل برگزار خواهد شد تا با بررسی‌های بیشتر، اقدامات قانونی لازم برای برخورد و ابطال مجوز فعالیت این ناجی و جلوگیری از تکرار چنین مسائلی، صورت گیرد.
محققان دانشگاه بوفالو از ایربادهای بلوتوثی و یک سیستم هوش مصنوعی یادگیری عمیق برای تشخیص سه مشکل گوش استفاده کردند.
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری که منجر به قطع عضو یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران شده بود، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ