با اعلام مدیرعامل شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی پلمب سالن وزنه‌برداری در تهران اقدام انجام شده توسط بهره‌بردار این سالن بوده نه شرکت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی توضیحاتی را درباره زمان بازگشت تماشاگران به ورزشگاه آزادی ارائه کرد.
سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می‌گوید در صورتی که استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی نیاز دارند، باید اطلاع دهند!
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: اگر ورزشگاه به طور کامل در اختیار ما قرار گیرد و منابع مالی مورد نیازطبق برنامه تأمین شود این پروژه در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۰ ماهه به پایان خواهد.
برخی پیست‌های اسکی کشور که می‌توانند هم باعث رشد ورزش و افزایش مدال‌آوری برای ایران شوند، با بی‌تدبیری مسئولان و بی‌توجهی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بدون تعیین تکلیف رها شده‌اند.
مجموعه ورزشی انقلاب که از مهرماه وارد تغییر و تحولات مدیریتی شد اخیرا صاحب سومین مسئول جدید طی چهارماه گذشته شده است؛ مسئول جدید از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی آمده است.
سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به وضعیت پروژه های در اختیار این شرکت در مورد رقم مورد نیاز برای بهره برداری از آنها و مدت زمان لازم توضیح داد.
سرپرست پیشین فدراسیون بسکتبال به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی منصوب شد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی طی حکمی بیت اله رضایی را به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی انقلاب را منصوب کرد.
با توجه به رای صادره از سوی دادگاه به سود فدراسیون چوگان در جدال با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در صورتی که این فدراسیون نتواند با وساطت وزارت ورزش به مطالبات قراردادی خود برسد، مسئله را از طریق مراجع ذی‌ربط حقوقی پیگیری می‌کند.
با اعلام مدیرعامل شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی پلمپ سالن وزنه‌برداری در تهران اقدام انجام شده توسط بهره‌بردار این سالن بوده نه شرکت.
به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و در راستای اقدامات لازم برای بازسازی، بهسازی و بهینه سازی ورزشگاه آزادی، ۱۵زون این ورزشگاه بسته شده تا اقدامات عملیاتی در آنها انجام شود.
حکم قرار منع تعقیب برای فدراسیون چوگان از سوی دادسرای کارکنان دولت که با اعتراض شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی جهت بررسی به دادگاه ارجاع شده بود با تایید رای صادره همراه شد تا پرونده شکایت کیفری صورت گرفته به دلیل تصرف در اموال دولتی و کسب درآمد نامشروع، بسته شود.
شرکت توسعه و نگهداری امامن ورزشی به دلیل بدهی اقدام به پلمپ سالن فدراسیون وزنه برداری کرد. این در حالی است که این فدراسیون برگزاری لیگ را در دستور کار دارد.
شرکت توسعه و نگهداری امامن ورزشی به دلیل بدهی اقدام به پلمپ سالن فدراسیون وزنه برداری کرد. این در حالی است که این فدراسیون برگزاری لیگ را در دستور کار دارد.
شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در پاسخ به مصاحبه اخیر رییس فدراسیون چوگان با ایسنا در تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۱ با عنوان «در حال نابودی هستیم، وزیر به دادمان برسد!» بیانیه‌ای منتشر کرد.
به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، درآمد این شرکت از ۱۰۰ به ۳۷۰ میلیارد تومان افزایش داشته است.
مدیرروابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اعلام کرد دود سیاه بر فراز ورزشگاه آزادی ربطی به این مجموعه ندارد.
شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با انتشار اطلاعیه‌ای به صحبت‌های احمد مددی درباره ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می‌گوید قطعی برق قبل از دیدار پرسپولیس و تراکتور عامل اصلی تغییر در مدیریت ورزشگاه آزادی بوده است.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می‌گوید قطعی برق قبل از دیدار پرسپولیس و تراکتور عامل اصلی تغییر در ورزشگاه آزادی بوده است.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مورد دلیل تاخیر ۱۵ در آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی توضیح داد و تاکید کرد که با مسببین احتمالی برخورد شده است.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ضمن برکناری احمد مددی از مدیریت ورزشگاه آزادی علیرضا فاضلی را جایگزین او کرد.
با اعلام معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، به زودی سکوهای آزادی بازسازی خواهد شد.
روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اعلام کرد: خبر قطع درختان مجموعه ورزشی انقلاب به هیچ‌عنوان صحت نداشته و تنها تعدادی از درختان به دلایل کاملا کارشناسی و مطابق با اصول حفظ درختان و فضای سبز زیر نظر کارشناس فضای سبز شهرداری تهران و به‌طور معمول و مرسوم در همه جای کشور، سرزنی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ