به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، درآمد این شرکت از ۱۰۰ به ۳۷۰ میلیارد تومان افزایش داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشد مداوم برند کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین کمیته بازاریابی این کنفدراسیون مورد تحسین قرار گرفت.
یک روزنامه آلمانی گزارش داد که علی‌رغم تحریم‌ها، درآمدهای نفتی و گازی روسیه نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
وزارت نفت عراق اعلام کرد که این کشور در ماه می بیش از 100 میلیون بشکه نفت فروخته است.
وزارت نفت عراق اعلام کرد که این کشور در ماه می بیش از 100 میلیون بشکه نفت فروخته است.
قزوین- معاون اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین از افزایش ۲۰ درصدی یارانه دهک‌های کم درآمد در استان قزوین خبر داد.
مدیر عامل صندوق بیمه تأمین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از افزایش ۶۰ درصدی درآمد بیمه شدگان خبر داد.
مدیر عامل صندوق بیمه تأمین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از افزایش ۶۰ درصدی درآمد بیمه شدگان خبر داد.
درآمد سه ماهه مالی دوم اپل به کمک فروش قوی تر از حد انتظار آیفون، فراتر از انتظارات وال استریت شد اما مجموع فروش این شرکت برای دومین سه ماهه متوالی، کاهش یافت.
قیمت جهانی نفت بر شاخص‌های بورس معتبر دنیا مخصوصا بورس ایران که درآمد حاصل از فروش نفت، نقش پر رنگ تری در اقتصاد ایران دارد، حائز اهمیت است. با افزایش قیمت نفت سهام کدام شرکت های بورسی تغییر خواهد کرد؟
در حالت کلی در اقتصاد کشور تورم داریم که بسیاری از شرکت‌ها هم از منظر درآمدی تحت تاثیر این فاکتور قرار میگرند، چراکه ارز جایگزینی شرکت‌ها کاملا تحت شعاع افزایش ارز قرار خواهد گرفت بنابراین اگرچه از فاکتور افزایش نرخ ارز سایر شرکت ها هم تاثیر میگرند اما کامودیتی‌محورها از جمله شرکت‌های فلزی، معدنی، پتروشیمی و حتی پالایشی‌ها در جایگاه نخست این صف قرار دارند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با شناسایی مودیان جدید، پیش‌بینی شده است کل درآمد مالیاتی در سال آینده نسبت به عملکرد سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۵۰ درصد افزایش یابد.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
تیک آبی پیش از این مختص حساب‌های سیاستمداران، شخصیت‌های معروف، روزنامه‌نگاران و سایر چهره‌های عمومی بود و هویت آن‌ها را تائید می‌کرد. اما تیک آبی اکنون به عنوان گزینه سرویس توییتر بلو با هزینه اشتراک ماهانه هشت دلار برای همه کاربران عرضه شده است تا همزمان با خروج آگهی دهندگان از توییتر، به افزایش درآمد این شرکت شبکه اجتماعی کمک کند.
در بررسی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو، نتایج عملکردی شرکت آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه‌های خودرو (ایتراک) در نیمه نخست امسال، نشان‌دهنده افزایش ۷۹ درصدی درآمد این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.
یک فعال اقتصادی گفت: حق بیمه ی قرارداد که توسط سازمان تأمین اجتماعی از شرکت ها دریافت می شود، مبلغ بسیار بالایی است و مشکلات عدیده ای را برای تولیدکنندگان به وجود می آورد. واقعیت این است که سازمان تأمین اجتماعی در مقابل حق بیمه قرارداد که به صورت سلیقه ای از شرکت ها دریافت می کند، خدماتی ارائه نمی دهد. این روش های نادرست برای کسب درآمد از شرکت ها به افزایش حجم اقتصاد زیرزمینی منجر می شود و از شفافیت اقتصادی کشور می کاهد.
فرایند واگذاری جایگاه تشریفات(cip) شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با ورود سازمان بازرسی کل کشور اصلاح و درآمد دولت از این واگذاری یک هزار و ۲۰۵ میلیارد تومان افزایش یافت.
دکتر علی رستمی با بیان اینکه شرکت مس در فروش شهریورماه افزایش 47 درصدی در مقایسه با شهریور سال گذشته را به ثبت رساند، گفت: درآمد کل 6ماهه این شرکت به 39هزار 726میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از 14 درصدی را نشان می دهد.
‏ قایق برقی دوزیست سی‌گلایدر (Seaglider) که توسط شرکتی موسوم به ریجنت (Regent) ساخته شده است، اولین پرواز آزمایشی خود را با موفقیت انجام داد و توانایی خود را در شناور ماندن روی آب و پرواز همزمان به نمایش گذاشت. بدنه V شکل زیرین و بالاتنه شبیه به هواپیمای سی‌گلایدر به آن اجازه می‌دهد تا مانند یک قایق روی سطح دریا به آرامی حرکت کند و با افزایش سرعت بتواند به هوا بلند شود و پرواز کند. سی‌گلایدر می‌تواند با بلند شدن از سطح آب به راحتی روی آب پرواز کند. علاوه بر این، اصطکاک را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و انرژی مورد نیاز برای حرکت در آب را پایین می‌آورد.
دولت در ۵ ماه اول سال جاری در مجموع ۴۱۲ هزار میلیارد تومان درآمد داشته که از این میزان ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از محل مالیات به دست آمده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن اشاره به افزایش ۵ برابری درآمد نفتی ایران در سال ۱۴۰۱، گفت: واقعاً امسال هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: درآمد صادرات نفت در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبلش به ۱۱ برابر رسید و سال ۱۴۰۱ این عدد به ۵ برابر خود نسبت به سال گذشته رسیده است.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران همزمان با هفته دولت اعلام کرد که در سال نخست فعالیت دولت سیزدهم، شاهد افزایش ۶۴ درصدی درآمد صادرات گاز و بهره‌برداری از ۵۰۳ کیلومتر خطوط انتقال گاز جدید بودیم.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ