برخی پیست‌های اسکی کشور که می‌توانند هم باعث رشد ورزش و افزایش مدال‌آوری برای ایران شوند، با بی‌تدبیری مسئولان و بی‌توجهی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بدون تعیین تکلیف رها شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورزش فوتبال هیچ مرزی نمی‌شناسد و در همه جای دنیا، از کویر‌های ایران تا روستا‌های آمازون، علاقه‌مندان خودش را دارد. ثروتمندان در بالای پیست‌های اسکی و فقرا در احاطۀ ویرانه‌های جنگ؛ هر کس در هر جا می‌تواند اسیر جذبۀ فوتبال شود.
وقتی جیرجیرک که حالا تبدیل به عروسک خیمه‌شب‌بازی کرم یال اسبی شده، داخل آب می‌پرد، این کرم از بدن جیرجیرک بیرون می‌خزد و خودش را به پیچک‌های دراز داخل آب می‌رساند تا بتواند در آنجا تولید مثل کند.
سرپرست مدیریت فناوری پژوهشگاه نیرو گفت: با راه‌اندازی این سامانه، امکان رؤیت‌پذیری شبکه برق افزایش یافته و توانایی کنترل بهتر شبکه برای بهره بردار فراهم می شود.
سالاری گفت: ضرورت دارد مقدار دستیابی به اهداف این پیوست‌ها در برنامه‌های آینده به‌دقت بررسی و تحقق برنامه‌های توسعه‌ای گذشته در این حوزه، با بررسی شاخص‌های مختلف پایش شود.
اختصاص پیست‌های شهری شامل خیابان‌ها به مسابقات فرمول یک اکنون تبدیل به موضوعی چالش‌برانگیز شده است.
طبق مصوبه مجلس، سازمان اداری و استخدامی مکلف شد حداقل ۸ ماه قبل از آغاز ثبت‌نام انتخابات مجلس فهرست مشاغلی را که هم تراز مقامات تشخیص می‌دهد، برای استعفا اعلام کند.
طبق مصوبه مجلس، سازمان اداری و استخدامی مکلف شد حداقل ۸ ماه قبل از آغاز ثبت‌نام انتخابات مجلس فهرست مشاغلی را که هم تراز مقامات تشخیص می‌دهد، برای استعفا اعلام کند.
بارش برف طی ۲ روز اخیر به حدی بود که احتمال خطر برای اسکی بازان را افزایش داد و به همین دلیل امروز چهارشنبه پیست‌های دیزین و دربند سر تعطیل شد.
پیست‌های اسکی دیزین و دربندسر به دلیل ریزش بهمن تعطیل شدند.
پیست اسکی توچال بدلیل واقع شدن در شهر تهران یکی از محبوب‌ترین مکان‌های ورزشی برای تفریحات زمستانی در پایتخت است که بیش از هشت ماه در سال پذیرای ورزشکاران و خانواده‌هایی است که قصد کوهنوردی و تفریح دارند. این پیست به همراه پیست اسکی آلوارس در استان اردبیل نخستین پیست‌های اسکی برفگیر کشور هستند.
طوفانی که از دوشنبه آغاز شد بیش از یک فوت باران در ارتفاعات مرکزی و جنوبی کالیفرنیا بارید و پیست‌های اسکی سیرا نوادا را در عمق بیش از ۱.۵ متری برف مدفون کرد. ریزش سنگ و گل و لای جاده‌ها را مسدود کرد و روان آب‌های جاری بخش‌هایی از آزادراه‌ها را به آبراه تبدیل کرد.
پیست‌های اسکی در سرتاسر اروپا مجبور به تعطیلی شده‌اند، زیرا این قاره بالاترین دمای تاریخ ژانویه را تجربه می‌کند.
اردبیل- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: ۴۳ درصد پست‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل بلاتصدی است.
رحیمی‌جهان‌آبادی، درباره تغییر اتوبوسی مدیران پس از روی‌کارآمدن دولت جدید گفت: «مشکلی که وجود دارد، بحث رده‌بندی مدیران و تعریف جایگاه آنها‌ست؛ یعنی برخی مدیران ما آسانسوری بالا می‌آیند؛ یعنی در پایین‌ترین رده یک وزارتخانه قرار دارند، اما ناگهان معاون وزیر یا مدیر‌کل یا وزیر می‌شوند».
سیامک نعمتی ابراز امیدواری کرد تیمش با آمادگی بیشتری به ادامه مسابقات وارد شود.
فایل‌های HTML و HTM از جمله فایل‌هایی که هستند که مهاجمان در پیوست ایمیل‌های فیشینگ خود از آنها بهره می‌گیرند، اگر چه فایل HTML به خودی خود بی‌خطر است، ولی باید با آن با اختیاط برخورد کرد.
مدافع آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل استقلال نمایش خوبی داشته باشند.
عارف غلامی مدافع سرشناس باشگاه استقلال به فعالیت اخیرش در فضای مجازی برای حمایت از اعتراضات مردمی واکنش نشان داد
میزان بازدید از پیام‌ها و پست‌های تلگرام از 1.2 میلیارد بازدید در اواسط شهریور به 2.8 میلیارد بازدید در اواسط مهر رسیده است.
پوست‌های چرب به شدت در معرض آکنه، جوش‌های سر سفید و جوش‌های سرسیاه قرار می‌گیرند و علائم آزاردهنده‌ای اعم از جای زخم، گودی یا لکه‌های تیره از خود به جای می‌گذارند که بر تمیزی و زیبایی پوست تاثیر می‌گذار است.
چند راه حل غیر مستقیم وجود دارد که بتوان بدون فالو کردن اکانت‌های خصوصی، پست‌های آن‌ها را مشاهده کرد. در این مطلب نحوه این کار را به شما آموزش می‌دهیم.
راننده پیشین فرمول یک درباره پیست‌هایی که لوئیس همیلتون در آنها شانس پیروزی دارد صحبت کرد.
اینستاگرام اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌ها یا ریلز دیگران را از طریق یک کد QR به اشتراک بگذارند. تاکنون به اشتراک گذاری پست ها، فقط از طریق پیام‌های مستقیم یا URL امکان پذیر بود.
دانشگاه حمل و نقل شانگ‌های یک ربات اسکی باز را در کنفرانس جهانی ربات ۲۰۲۲ در پکن چین معرفی کرد. این ربات قادر است از شیب‌هایی تا زاویه ۲۰ درجه عبور کند. این توانایی به پیست‌های اسکی با سختی متوسط مربوط می‌شود. او می‌تواند در هنگام فرود، مسیر را برنامه ریزی کرده و در صورت وجود موانع مانور دهد و سرعتش را کم کرده یا بایستد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ