مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی طی حکمی بیت اله رضایی را به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی انقلاب را منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست شرکت توسعه و تجهیز از احداث یک ورزشگاه ۴۰ هزار نفری در مجموعه ورزشی آزادی خبر داد.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از واژگونی اتوبوس کارگران یک مجموعه صنعتی در شهرستان آرادان خبر داد و گفت: این حادثه ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.
مدیرسابق مجموعه ورزشی کشوری به عنوان سرپرست جدید یکی از قدیمی ترین ورزشگاههای تهران معرفی شد.
مدیرورزشی فصل گذشته پرسپولیس بعد از جدایی از این باشگاه به یک سمت تازه منصوب شد.
کریمی در خصوص حضور این ماجرا‌ها گفت: من از حضور این افراد در مجموعه کمپ حجازی اطلاعی نداشتم و هنگامی مطلع شدم که او در کنار زمین با من سلام‌وعلیک کرد. اینکه می‌گویند او به خاطر من روی صندلی و جایگاه مخصوص نشسته هم درست نیست.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات جهانی FEI CHALLENGE و* CSI2 و CSIP از اول خرداد ماه در مجموعه سوارکاری نوروز آباد خبر داد.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات جهانی FEI CHALLENGE  و* CSI۲ و CSIP از اول خرداد در مجموعه سوارکاری نوروز آباد خبر داد.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان به‌عنوان یک اولویت راهبردی در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار دارد.
سرپرست گروه مرمت کاخ جنوبی تخت جمشید از مرمت کاخ شورا در مجموعه جهانی تخت جمشید تا پایان فروردین ماه سال آینده خبر داد.
سرپرست جدید شرکت پخش سها هلال از تهیه حدود ۱۲۰۰ قلم داروی حیاتی و کمیاب توسط این شرکت خبر داد.
امیر عزیزی‌پور که در ۱۲ دی با حکم اعضای مجمع به عنوان رییس فدراسیون اسکواش انتخاب شده بود پس از گذشت بیش از یک ماه حکم ریاست خود را از سوی وزیر ورزش و جوانان دریافت کرد.
مجموعه ورزشی انقلاب که از مهرماه وارد تغییر و تحولات مدیریتی شد اخیرا صاحب سومین مسئول جدید طی چهارماه گذشته شده است؛ مسئول جدید از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی آمده است.
سرپرست دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک که بعد از حدود دوماه از ادامه همکاری با این کمیته بازماند با درخواست رئیس کمیته ملی المپیک با این مجموعه همکاری خواهد داشت.
محسن خمارلو که حدود سه هفته پیش به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی کشوری معرفی شد حکم مدیریت خود را برای این مجموعه دریافت کرد.
محسن خمارلو به عنوان سرپرست جدید مجموعه ورزشی شهید کشوری منصوب شد.
مدیرعامل سابق باشگاه سایپا به عنوان سرپرست جدید مجموعه ورزشی انقلاب منصوب شد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی ۵ رشته زیر مجموعه این فدراسیون را ابلاغ کرد.
به دنبال مذاکره دکتر سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، سالن مسابقات وزنه برداری واقع در مجموعه آزادی رفع پلمب شد.
به دنبال مذاکره دکتر سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، سالن مسابقات وزنه برداری واقع در مجموعه آزادی رفع پلمپ شد.
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری توضیحاتی را در مورد پلمب سالن این فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی ارائه کرد.
سرپرست دبیری فدراسیون اعلام کرد که ۷۰ درصد مجموعه وزنه‌برداری به غیر واگذار شده است.
احمد مددی مدیر ورزشگاه آزادی از مدیریت این مجموعه برکنار شد و علی رضا فاضلی طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی سرپرست ورزشگاه آزادی شد.
حسین رضازاده با حکم سجاد انوشیروانی به عنوان مشاور عالی سرپرست در امور این مجموعه و عضو کمیته فنی وزنه‌برداری منصوب شد.
با حکم سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری، دکتر فرشاد غزالیان به عنوان «سرپرست کمیته پزشکی» این مجموعه منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ