به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و در راستای اقدامات لازم برای بازسازی، بهسازی و بهینه سازی ورزشگاه آزادی، ۱۵زون این ورزشگاه بسته شده تا اقدامات عملیاتی در آنها انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باغملک - دادستان عمومی و انقلاب باغملک گفت: در پی انفجار گاز در روستای لالب این شهرستان نیز اقدامات قضائی و انتظامی انجام و اجساد برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شدند.
منابع عراقی از آغاز عملیات امنیتی برای حفاظت از دکل های برق در این کشور خبر دادند.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: یکی از اقدامات جدی انجام شده در هفته گذشته، آغاز پایش انبارها در سطح عرضه بوده که تاکنون منجر به کشف بیش از ۱,۶۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق شده است.
رئیس جمهور تأکید کرد: دولت باید آنقدر ظرفیت داشته باشد که مشکلات را در درون خود حل کند؛ بنای ما در دولت این است که اقدامات تولیدگران کشور برای مردم امیدآفرین باشد. نباید مشکلات را هر روز به بدنه جامعه منتقل کنیم؛ این به صلاح نیست و چنین رویکردی را مفید هم نمی‌دانم.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین اقدامات تحریک‌آمیز فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو را «عملیات ضد تروریستی» توصیف کرد.
رسانه‌های عراقی از فعالیت فاز نخست عمرانی نیروهای مرزبانی عراق در احداث جاده جدید در نوار مرزی با ایران در شهر سلیمانیه اقلیم کردستان عراق برای نصب برج‌های دیده‌بانی و نظارت خبر دادند.
مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر به‌عنوان متولی اصلی بهداشت و درمان زائران در مراسم حج تمتع، در اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز اعزام زائران، آخرین اقدامات بهداشتی و درمانی انجام شده در عرب
سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: در مورد آزمون آیلتس بر ساماندهی و نظارت بر برگزاری آزمون، مدیریت روابط بین موسسه صاحب امتیاز آزمون (IDP) و مراکز و آفسایت‌های مجری آزمون، صیانت از حقوق داوطلبان و تضمین سلامت آزمون تاکید دارد و با هماهنگی نهاد‌های نظارتی ضمن پایش منظم آزمون در سطح کشور اقدامات لازم برای برگزاری این آزمون را انجام داده است.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، ضمن اشاره به اقدامات وزارت بهداشت در آستانه فصل گرم سال در جهت مقابله با موارد احتمالی وبا در کشور، گفت: این بیماری اساسا با دسترسی ناکافی به آب آشامیدنی ایمن و سیستم جمع آوری فاضلاب نامناسب ارتباط دارد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، ضمن اشاره به اقدامات وزارت بهداشت در آستانه فصل گرم سال در جهت مقابله با موارد احتمالی وبا در کشور، گفت: این بیماری اساسا با دسترسی ناکافی به آب آشامیدنی ایمن و سیستم جمع آوری فاضلاب نامناسب ارتباط دارد.
کنعانی گفت: دعوت رسمی از سوی پادشاه عربستان از آقای رئیسی صورت گرفته که پاسخ رسمی داده شده است. در مرحله آغازین از سرگیری فعالیت‌های نمایندگی‌های دیپلماتیک دو کشور هستیم و اقدامات اجرایی با سرعت در حال انجام دادن است. تیم ما در آنجا مستقر هستند و کار‌های اجرایی و تکنیکی با سرعت خوبی در حال انجام است و خوشبین هستیم در سقف زمانی تعیین شده شاهد فعالیت‌های کامل نمایندگی‌های دو کشور باشیم.
حائری گفت:۳۱ مورد از ۱۴۰ اقدام برنامه‌ریزی شده برای گذر از پیک مصرف تابستان سال‌جاری به اقدامات بخش مدیریت مصرف و تقاضا و ۱۳ مورد به اقدامات ستادی و همکاری مربوط می‌شود.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: با اقدامات انجام‌شده تا اوایل سال آینده شاهد تحول معنی‌دار در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده هستیم.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: سال آینده باید حرکتی جهشی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هویت‌ساز در بنیاد ملی نخبگان آغاز شود.
نخست وزیر عراق از آغاز اقدامات عملی بغداد برای مقابله با تحرکات گروه های تروریستی و تجزیه طلب ساکن عراق علیه ایران و ترکیه خبر داد و گفت که این تحرکات با قانون اساسی عراق منافات دارد.
بازرسی های میدانی بانک مرکزی از شعب بانکی در زمینه رعایت ضوابط این بانک در مورد نرخ سود سپرده های بانکی از روز گذشته آغاز و اقدامات تنبیهی لازم در مورد بانکها و شعبه های متخلف انجام شد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمدباقر قالیباف» آغاز شد و بررسی اقدامات و سیاست‌های ارزی دولت در دستور کار قرار گرفت.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که روسیه در جریان اقدامات نظامی این کشور در شمال سوریه و عراق است.
در پاسخ به قطعنامه خصمانه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران اقدامات موثری را سایت‌های شهید احمدی روشن و شهید علیمحمدی انجام داد.
رییس پلیس تهران بزرگ درباره فعالیت گشت‌های ویژه پلیس گفت: در کنار انجام فعالیت‌های جاری پلیس، حدود سه هفته است که اقدامات گشت ویژه پلیس نیز آغاز شده است و اقدامات اثربخشی نیز داشته است.
سرپرست گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت:۲۷ میلیون کنتور در کشور وجود دارد که اقدامات اولیه برای هوشمند سازی انها در حال انجام است.
ناوگان اتوبوسرانی طی سال‌های اخیر فرارو نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است و دچار فرسودگی بوده اما در بستر اقدامات جدید توسط وزارت کشور و شهرداری‌ها قرار است این ناوگان نوسازی شود.
مسئول قرارگاه نجف اشرف شهرداری تهران گفت: با حضور ۵۰۰ خادم حسینی در موکب قرارگاه نجف اشرف اقدامات خدماتی و فرهنگی شهرداری تهران آغاز شد.
کرمان - وزیر آموزش و پرورش از برگزاری حضوری سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه در مدارس انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ