شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با انتشار اطلاعیه‌ای به صحبت‌های احمد مددی درباره ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب فرموده‌اند: به راه انداختن دسته های عزاداری برای سیدالشهداء و اصحاب او علیهم السلام و شرکت در امثال این مراسم امری بسیار پسندیده و مطلوب است و از بزرگترین اعمالی است که انسان را به خداوند نزدیک می کند، ولی باید از هر عملی که باعث اذیّت دیگران شود و یا فی نفسه از نظر شرعی حرام باشد، پرهیز شود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی اسامی تیم های شرکت کننده در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا را منتشر می کند که به طور حتم نام استقلال در میان آنها نخواهد بود.
خبرنگار از مدیرکل درباره استخدام پسرش در شرکت عمران سهند سوال می‌پرسد که او می‌گوید: پسرم استخدام نشده و مهندس عمران است و در یک شرکت کار می‌کند که مشاور شرکت عمران است. ولی در آینده ممکن است در یک چنین جایی هم مشغول به کار شود. او در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به خبرنگاران گفته است «برای درآوردن حرص شما هم شده، پسرم را جای بهتر هم می‌برم!»
کریستیانو رونالدو که در مراسم معرفی برند آب معدنی‌اش شرکت کرده بود در پاسخ به سوالی درباره انتقال لیونل مسی به آمریکا از پاسخ دادن خودداری کرد و گفت فقط درباره آب صحبت می‌کند نه فوتبال!
شرکت هوندا به این پرسش که آیا برای سایر تیم‌های فرمول یک موتور عرضه خواهد کرد یا خیر، پاسخ داده است.
یک شرکت دانش‌بنیان توانست با تولید پمپ‌های مگنتی گریز از مرکز و کاترهای پلیمری، یک نیاز عمده صنایع نفتی و پتروشیمی را تامین کند.
حمید مطهری پس از پایان دیدار پرسپولیس و گل‌گهر به سوالاتی پیرامون تیم ملی و حضور در تورنمنت کافا پاسخ داد.
از فدراسیون فوتبال عمان برای شرکت در تورنمنت کافا دعوت به عمل آورده شده است.
مدیرعامل شرکت توییتر به انتقادات درباره حذف نکردن توییت جنجالی رئیس جمهور سابق روسیه، پاسخ داد.
میسون گرین‌وود، که بعد از متهم شدن به تعرض و تجاوز با لغو قراردادش با شرکت نایک مواجه شده بود اخیرا نام نایک را به فهرست اسپانسرهایش اضافه کرد ولی شرکت آمریکایی می‌گوید با او قرارداد جدیدی امضا نکرده است.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن توضیح در خصوص علت کندی اینترنت، از وعده وزارت ارتباطات برای حل این مشکل خبر داد.
مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز به سوالات پیرامون صدور مجوز ایمنی ورزشگاه آزادی پاسخ می‌دهد.
معاون امور زنان ریاست جمهور درجلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف: فرزند من دو تابیعتی نیست و برای کار به خارج رفته و الان به کشور برگشته است. نوه من کلاس اول است و در اینجا به مدرسه می رود. رسانه ها فکر می کنند هر چیزی را باید به دروغ منتشر کنند و به دروغ پر و بال بدهند و این جای تاسف دارد. پسر من یک قران نه از من نه از پدرش و نه از دولت نگرفته، یک نرم افزاری تهیه کرده؛ باید تشویق شود یا توبیخ؟
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: شرکت مخابرات باید پاسخ دهد که چرا در این وضعیت گرانی‌ها، حق اشتراک یا آبونمان تلفن ثابت را ۲۰ هزار تومان کرده است.
در پاسخ به خبر منتشره در رسانه‌ها، درخصوص سخنان آقای دکتر محمدمهدی زاهدی نماینده محترم مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مبنی بر خروج 10 هزار میلیاردتومان توسط شرکت ملی مس از استان کرمان، مدیر امور مالی شرکت مس توضیحات زیر را ارائه کرد.
شرکت نایک از تبلیغ جدید خود به مناسبت جام جهانی رونمایی کرد که تعدادی از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال در آن حضور دارند.
دستیار شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی گفت: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی ۲۰ آبان در قالب اجرای طرح میز خدمت در حاشیه نماز جمعه به سوالات شهروندان در حوزه کاری خود پاسخ می‌دهد.
شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در پاسخ به مصاحبه اخیر رییس فدراسیون چوگان با ایسنا در تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۱ با عنوان «در حال نابودی هستیم، وزیر به دادمان برسد!» بیانیه‌ای منتشر کرد.
مالک شرکت تولید کننده البسه تیم ملی در جام جهانی توضیحاتی را در خصوص کیفیت و دوخت لباس‌ها ارائه داد.
ایلان ماسک، مالک شرکت استارلینک، روز سه‌شنبه گفت که برای معافیت از تحریم‌های ایران و راه‌اندازی اینترنت استارلینک ایران اقدام خواهد کرد. استارلینک تنها فرستنده اینترنت ماهواره‌ای جهان است.
کیلیان امباپه موظف است تا در مراسم تبلیغاتی فدراسیون فوتبال فرانسه شرکت کند و در غیر این صورت جریمه خواهد شد.
تیم جوانان ایران که برای شرکت در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا به بیشکک سفر کرده است پیش از دیدار با قرقیزستان نتوانست در ورزشگاه اصلی تمرین کند.
در خبر‌ها و برخی رسانه‌ها ادعا شده، شرکت فولاد مبارکه با همسر رئیس دفتر رئیس جمهور سابق قرارداد یک میلیارد تومانی امضا کرده است؛ چنانکه پیش از این تصاویر قرارداد در رسانه‌ها منتشر شده و در دسترس همگان قرار دارد، این قرارداد نه با یک شخص که با مجموعه دانشگاه آزاد واحد تهران غرب منعقد شده است.
سیدجلال حسینی به زودی در کلاسهای مربیگری C آسیا شرکت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ