سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی توضیحاتی را درباره زمان بازگشت تماشاگران به ورزشگاه آزادی ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درخواست عربستان از یوفا برای صدور مجوز حضور این کشور در لیگ قهرمانان اروپا در این قاره سر و صدای زیادی به پا کرده است.
یکی از مدعیان خرید باشگاه پرسپولیس خواسته های عجیب خود برای در اختیار گرفتن ای باشگاه را مطرح کرده است.
پدیده فصل گذشته تیم مس رفسنجان اکنون و در آستانه لیگ برتروضعیت نامشخصی به سر می برد.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران امیدوار است آماده‌سازی خوبی قبل از مسابقات انتخابی المپیک داشته باشند.
گفت پیش پدر وساطت کن که در حکم شهرام تخفیف بدهند و کاری کنند که حکم او حداقل اعدام نباشد. پدر آن شب دیروقت به خانه آمدند، ولی من مسئله را همان موقع با ایشان درمیان گذاشتم و گفتم فلانی تماس گرفته و چنین درخواستی را مطرح کرده است. شهید بهشتی به‌شدت عصبانی شدند. ایشان وقتی عصبانی می‌شدند اهل داد و فریاد نبودند فقط صورتشان به‌شدت برافروخته می‌شد. گفتند این مسئله دست من نیست.
سایت گل مدعی شد لیونل مسی از باشگاه الهلال درخواست کرده انتقال او به این تیم را تا سال 2024 به تعویق بیندازند. این خبر احتمال بازگشت او به بارسا را افزایش داده است.
گفت و گوی اختصاصی با مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در خصوص گروه‌بندی این تیم در دور دوم مسابقات مقدماتی المپیک پاریس.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید این باشگاه درخواست تغییر ورزشگاه از دستگردی به آزادی را نداشته است.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، درخواستی رسمی برای یوفا و فیفا فرستاده و از آنها خواسته فعلا در قضیه نگریرا حکمی علیه این باشگاه صادر نکنند.
قهرمان وزنه‌برداری جهان به احتمال کمک دولت برای پرداخت بدهی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال واکنش نشان داد.
دستیار ایرانی پاکو خمس در مورد درخواست او برای جلوگیری از برگزاری بازیهای تراکتور در یادگار امام صحبت می‌کند.
علی فتح‌الله‌زاده در دیدار با مهدی تاج از وی خواسته برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده در AFC تلاش کند.
بنا به اعلام کاخ سفید، در دیدار روسای جمهور آمریکا و اوکراین، موضوعات مهمی از جمله حمایت از کی یف در ابعاد نظامی و اقتصادی مطرح شد.
سرپرست تیم فوتبال جوانان از باشگاه‌ها درخواست کرد که از این تیم قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا حمایت کنند.
از طرفی، ثوری با حضورش در اسپانیا، به اعضای تیم ملی بوکس جوانان ایران هم اعلام کرد وثیقه‌های میلیاردی را که از ورزشکاران بوکس بابت خروج از ایران اخذ کرده، پاره کرده است و همه آن‌ها می‌توانند در اسپانیا درخواست پناهندگی بدهند!
با مردم گفتگو کند، خطا‌ها را بپذیرد، بلند گو‌هایی که نفرت می‌پراکنند و مردم را عصبانی می‌کنند کنترل کند، (مثل برخی ائمه جمعه، تیتر‌های روزنامه کیهان را ببینید.) اینستاگرام، واتش‌‍اپ، توئیتر و تلگرام و فیسبوک و کلاب هاووس را رفع فیلتر کنید. لااقل به یکی از احزابی که درخواست مجوز تجمع کرده اند، مجوز بدهید.
عنابستانی با تاکید بر اهمیت اصلاح برخی ساختار‌های حکومت، گفت: به نظرم مهم‌تر از اینکه ما برای یک موضوع برویم سراغ رفراندوم، این است که ساختار‌های اداره حکومت را طوری اصلاح کنیم که مردمی‌تر حکمرانی کنیم؛ یعنی مردم در یک به یک تصمیماتی که در جامعه اتخاذ می‌شود، احساس نقش داشته باشند این بهتر از رفراندوم راجع به یک موضوع مشخص و منفرد است.
اگر نام خانوادگی از واژه‌های مستهجن و ناپسند ترکیب شده باشد مانند (گدا پور، پدر سوخته، لش) و یا نام خانوادگی از واژه‌های خارجی باشد مانند (علی اف برای ایرانیان غیر مهاجر یا آراکلیان برای مسلمانان)، فرد می‌تواند درخواست تغییر نام خانوادگی را بدهد.
آدم ربایان برای تأمین بدهی مالیشان دست به کودک ربایی زدند و برای اینکه پلیس رد آنها را نزند از خانواده کودک خواستند که برای آنها رمز ارز تهیه کنند.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز در پیامی درخواست کرد: حتی یک دقیقه تأخیر نکنید؛ به اوکراین پدافند هوایی بدهید.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز در پیامی درخواست کرد: حتی یک دقیقه تأخیر نکنید؛ به اوکراین پدافند هوایی بدهید.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز در پیامی درخواست کرد: حتی یک دقیقه تأخیر نکید؛ به اوکراین پدافند هوایی بدهید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مرده‌ای که مواد مخدر قاچاق می‌کرد!/ دستگیری ۲ قاچاقچی که گوسفندان را به دریا انداختند/ پدری دخترش را به گورستان کشاند تا طلسمش باطل شود/ کشف سکه‌های نقره و مس عهد ساسانیان و اشکانیان در دیوار/ کشف جسد در فضای سبز بزرگراه/ مردی گلوی همسرش را برید!/ خودکشی بعد از شلیک به همسر و شهادت مأمور کلانتری
این مدافع حاضر شده چند میلیارد برای ماندن در استقلال تخفیف بدهد اما خواسته او فعلا در توان استقلال نیست چراکه پیشنهاد سپاهان بسیار بیشتر از استقلال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ