سرمربی سابق تراکتور و آلومینیوم به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور خرمی شاد به جای رستمی صنایع مس ایران در بالاترین سطح مدیریت با تغییر همراه است.
باشگاه سپاهان در یک توییت به شایعات مطرح‌شده پیرامون تغییرات در راس مدیریت این باشگاه واکنش نشان داد.
سیلویو هم سلطان سیاست بود و هم پدرخوانده فوتبال ایتالیا، هم باشگاهش را مدیریت می‌کرد و هم کشورش را، هم غول رسانه‌ها خوانده می‌شد و هم یکی از اَبَرمردترین مردان تاریخ توصیف می‌شد. او در صف نخستین افرادی جای گرفت که از فوتبال به سیاست روی آورده‌اند.
مدیر گروه بودجه مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران طی یادداشتی وجود نمودارهای حسابداری را حیاتی دانست.
عضو جامعه روحانیت مبارز مدیریت با درایت و کیاست را از جمله شاخصه‌های رهبر انقلاب دانست و گفت: اینکه ایشان با این ویژگی ها کشور را مدیریت می کند جای تقدیر دارد.
مدیریت باشگاه استقلال در تفاهم‌نامه جدید با همراه اول رقم 60 میلیارد تومانی را درج کرده است.
به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی زمین لرزه ۴.۹ ریشتری تا کنون ۱۷ مصدوم بر جای گذاشته است.
آرش برهانی که در زمان مدیریت آجورلو به عنوان مدیر آکادمی فعالیت می‌کرد، امروز از سمتش برکنار شد و جای خود را به اصغر حاجیلو داد.
کارشناس اقتصادی گفت: بسیاری از دولت‌ها به علت مشکلاتی مانند محدود شدن در یک مرز مشخص شهری جهت ساختن خانه‌های مسکونی و نیز رجوع به تراکم‌سازی به جای توسعه افقی شهرها، قادر به ساختن خانه‌های مسکونی نیستند. به همین دلیل، مسئله اجاره بها نیز به محدودیت شدید عرضه ملک مسکونی ناشی از انحصار بالای زمین در شهر‌های بزرگ مرتبط است.
بعد از انتشار شایعاتی درباره برکناری اولیور کان از پست مدیریت بایرن مونیخ و منصوب شدن فیلیپ لام به جای او، لام در یک مصاحبه گفت قصد پذیرفتن هیچ پستی در باشگاه بایرن مونیخ را ندارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران در جلسه‌ای، چالش‌ها و راه‌حل‌های موجود در راستای هوشمندسازی تاکسیرانی در سال جدید را مورد بررسی قرار داد.
اصلا فرد دیگری سودای رفتن ندارد. در آن مقطع که این بازیکنان به مسابقات می‌رفتند بیشترین نگرانی ما اسرائیل بود. بازیکنان ما چند مرحله به اسرائیل خوردند و در ۵ یا ۶ مرحله بازی نکردند که جای تقدیر و تشکر دارد. کسی فکرش را هم نمی‌کرد که سارا برود. در آن شرایط دوستانی، چون پهلوان‌زاده و هاشمی در مسابقات سرداور بودند. این کشف حجاب که صورت گرفت باید طوری مدیریت می‌شد. خود سارا بحث بازگشت را داشت و دنبال تضامین بود که فردی، چون وزیر ضمانت کند و در برگشت اذیت نشود. وزیر و سیستم‌های نظارتی دو سه بار با من صحبت کردند و گفتند منعی برای آمدنش نگذاشتیم، اما در این شرایط قطعا باید پاسخگو باشد و بتواند با توجه به قوانین کشورش جوابی بدهد.
سمنان- سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه حوادث چهارشنبه سوری در حوزه مدیریت این دانشگاه ۲۲ مصدوم بر جای گذاشت، گفت: از این تعداد دو نفر بستری هستند.
حسین جلالی، نماینده مجلس در مصاحبه ای در باره جلسات 15روزه ای که برای اجرای قانون حجاب و عفاف برگزارشده اظهارنظر کرد. وی در بخشی از مصاحبه گفت: هیچ‌گونه مواجهه فیزیکی در این طرح وجود ندارد و تقابلی صورت نمی‌گیرد. تذکر شفاهی هم داده نمی‌شود. هیچ برخورد و دستگیری هم صورت نمی‌گیرد. این کار از طریق مدیریت هوشمند انجام می‌شود.
حسین جلالی، نماینده مجلس گفت: یک زمان این جلسات با اصناف و تولیدی‌های پوشاک ازجمله رئیس صنف پوشاک و مسئولان این صنف برگزار شد. برخی جلسات با حضور نیروی انتظامی و مسئولان نیروی انتظامی و قسمت فرهنگی و مدیریت ناجا برگزار شد. جلساتی در سطح قرارگاه و وزارت کشور برگزار شد. وزیر کشور و معاونان ایشان در جریان این جلسات و تصمیمات قرار دارند. در قوه قضاییه دادستان و نیرو‌ها هرکدام به تناسب برای هماهنگی‌های لازم دعوت شدند و کار‌های خیلی خوبی در این زمینه بین مجلس، قوه قضاییه و دولت صورت گرفته است. این طرح با قوت اجرا می‌شود.
محسنی اژه‌ای با بیان اینکه اعتقاد داریم حتی برخی از اغتشاش‌گران نیز ممکن است فریب خورده باشند و توجه به این موضوع در جای خود محفوظ است، گفت: اما نکته مهم آن است که ضعف‌های مدیریت خود را بشناسیم و درد دل و اعتراضات مردم را بشنویم چراکه اگر به نقص‌ها و کمبود‌های خود توجه نکنیم، ممکن است همه درد‌ها درمان نشود.
اتفاقات پیرامون مسائل مالی در باشگاه استقلال احتمالا به ایجاد تغییرات در مدیریت این باشگاه منجر خواهد شد و مصطفی آجورلو جای خود را به یک مدیر قدیمی این باشگاه خواهد داد.
اتفاقات پیرامون مسائل مالی در باشگاه استقلال احتمالا به ایجاد تغییرات در مدیریت این باشگاه منجر خواهد شد و مصطفی آجورلو جای خود را به یک مدیر قدیمی این باشگاه خواهد داد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ضمن برکناری احمد مددی از مدیریت ورزشگاه آزادی علیرضا فاضلی را جایگزین او کرد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سیل گسترده مردادماه ۳۳ هزار میلیارد تومان خسارت به جای گذاشت.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه احیای وزارت بازرگانی مشکلات را برطرف نمیکند، گفت: اصلی‌ترین راهکار رونق تولید و جلوگیری از تلاطمات قیمتی وحدت مدیریتی در تولید و توزیع است.
رئیس مجمع خیرین کشور گفت: اگر سریع غربالگری ۱۵ میلیون دانش‌آموز را مدیریت نکنیم در آینده به جای اینکه جوانان تندرست مراقب والدینشان باشند خودشان محتاج مراقبت دیگران خواهند بود.
سرمربی سابق تراکتور و آلومینیوم به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان انتخاب شد.
بحث سوء مدیریت است، متاسفانه برخی تعهدی به اجرا و اعمال قانون ندارند و وقتی زمانی اتفاقی می افتد، همه همدردی می‌کنند. در همه جای دنیا با خیلی کمتر از این میزان بارش، سیل می‌آید، اما مدیریت کرده و با این کار، خسارات جانی و مادی را کنترل می‌کنند؛ اما ما درباره جان عزیزانمان با مساله روبه رو می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ