حسین جلالی، نماینده مجلس گفت: یک زمان این جلسات با اصناف و تولیدی‌های پوشاک ازجمله رئیس صنف پوشاک و مسئولان این صنف برگزار شد. برخی جلسات با حضور نیروی انتظامی و مسئولان نیروی انتظامی و قسمت فرهنگی و مدیریت ناجا برگزار شد. جلساتی در سطح قرارگاه و وزارت کشور برگزار شد. وزیر کشور و معاونان ایشان در جریان این جلسات و تصمیمات قرار دارند. در قوه قضاییه دادستان و نیرو‌ها هرکدام به تناسب برای هماهنگی‌های لازم دعوت شدند و کار‌های خیلی خوبی در این زمینه بین مجلس، قوه قضاییه و دولت صورت گرفته است. این طرح با قوت اجرا می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی ربیعی نوشت: هر روز شکایاتی سازمان‌یافته، تن چند رسانه نحیف که در اوج ناآرامی‌ها با صدای داخل مقابل صداگذاری‌های بدخواهان ایران ایستادند را می‌لرزاند و از همه ناگوارتر برخی اظهارنظرات نیش‌زننده، تحریک‌کننده و تنش‌زا هست. دولت هم گویی وظیفه‌ای جز حمله به مخالفان داخلی و دولت قبل ندارد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه بی‌حرمتی به قانون حجاب خط قرمز ماست، گفت: دستور توقیف یکی از جشنواره‌های فیلم کوتاه را به علت بی‌توجهی به قانون حجاب صادر کردیم.
کیهان درخصوص طرح نیروی انتظامی درباره حجاب نوشت: چند روزی است که، پلیس برای مهار این «حرام شرعی و حرام سیاسی» وارد میدان شده و با لطیف‌ترین ادبیات و محترمانه‌ترین تعابیر، از آن معدود افرادی که بر خلاف قانون و احکام شرعی - و احتمالا از سر ناآگاهی- رعایت نمی‌کنند درخواست کرده، رعایت کنند.
رئیس قوه قضائیه گفت:همه باید تلاش کنیم مصوبات و قوانین موجود برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، اجرایی شوند و رخصوص برخی ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله مقوله عفاف و حجاب، قانون داریم.
محمدباقر قالیباف در خصوص لایحه حجاب گفت: باید کاری انجام دهیم که نظرات همه صاحب‌ نظران موافق و مخالف را بشنویم.
کوثری گفت: چارچوب قانون مهم است. ما اگر تابع قانون باشیم خیلی از مسائل حل می‌شود، اما اگر برخی فراتر از قانون باشند باید قانون با آن‌ها برخورد کند. اگر افراد حجاب را رعایت نکنند آن وقت سنگ روی سنگ بند نمی‌شود؛ همه باید تابع قانون باشند.
حجاب امری لازم الاجراست و شایسته است پیش از آنکه حاکمیت به عنوان یک وظیفه قانونی آن را دنبال کند آحاد جامعه آن را رعایت کنند و دچار حرام شرعی نشوند، ولی اگر کسی یا کسانی متوجه حرام شرعی که انجام می‌دهند نیستند این وظیفه حاکمیت است که از تبدیل «حرام شرعی» به «حرام سیاسی» جلوگیری کند
آقا تهرانی با بیان اینکه قانون حجاب مدت‌ها قبل تصویب شده است، عنوان کرد: متأسفانه برخی فکر می‌کنند نمره نامه نانوشته ۲۰ است در حالی که نمره آن صفر بوده بنابراین وقتی ناجا به موضوع حجاب ورود کرد مورد حمله قرار گرفته و هم اکنون نیز به آن حمله می‌شود.
در صورت کشف حجاب از سوی شهروندان، موضوع ابتدا امر با توجه به مقررات عمومی جرائم مشهود به استحضار مقام قضائی می‌رسد، متعاقب آن مقام قضائی پس از تفهیم اتهام، در صورتی که فرد سابقه کشف حجاب نداشته باشد، از مرتکب تعهد و التزام کتبی اخذ و قرار بایگانی پرونده را صادر می‌کند. اما در مواردی که شخص مرتکب به جرم بی‌حجابی دارای سابقه قبلی باشد یا از دادن تعهد و التزام به مقام قضائی خودداری کند، نسبت به پرونده تشکیل‌شده درباره این جرم رسیدگی قضائی صورت می‌گیرد.
هنگامه قاضیانی که پیش‌تر متهم به اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور شده بود و همچنین کشف حجاب کرده بود، در مصاحبه‌ای گفته است که حجاب یک قانون است و هنر نباید تحت تاثر آن قرار گیرد.
حسین جلالی، نماینده مجلس در مصاحبه ای در باره جلسات 15روزه ای که برای اجرای قانون حجاب و عفاف برگزارشده اظهارنظر کرد. وی در بخشی از مصاحبه گفت: هیچ‌گونه مواجهه فیزیکی در این طرح وجود ندارد و تقابلی صورت نمی‌گیرد. تذکر شفاهی هم داده نمی‌شود. هیچ برخورد و دستگیری هم صورت نمی‌گیرد. این کار از طریق مدیریت هوشمند انجام می‌شود.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
حسین جلالی گفت: امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.
علی اکبر گرجی: برخی، تنها یک قرائت خاص از اسلام را اجرا می‌کنند. در این دو ماه کم وبیش جوانان ما توانسته‌اند آزادی‌های خود را در این زمینه کسب کنند و در عمل گشت ارشاد حضور ندارد، اما در خیابان‌ها رفتار‌ها و پوشش‌ها محترمانه است، زیرا مردم ایران به‌صورت سنتی و در گذارِ تاریخ مردمی عفیف بوده‌اند. نکته دیگر آن است که باید قوانین را به نحوی اصلاح کنند که قانون تبدیل به چیزی شود که اکثریت مردم می‌خواهند. قانونی که با نگاه عمومی ناسازگار بوده و بیانگر اراده عموم ملت نباشد، اعتبار ندارد.
علی اکبر گرجی نوشت: برخی، تنها یک قرائت خاص از اسلام را اجرا می‌کنند. در این دو ماه کم وبیش جوانان ما توانسته‌اند آزادی‌های خود را در این زمینه کسب کنند و در عمل گشت ارشاد حضور ندارد، اما در خیابان‌ها رفتار‌ها و پوشش‌ها محترمانه است، زیرا مردم ایران به‌صورت سنتی و در گذارِ تاریخ مردمی عفیف بوده‌اند. نکته دیگر آن است که باید قوانین را به نحوی اصلاح کنند که قانون تبدیل به چیزی شود که اکثریت مردم می‌خواهند. قانونی که با نگاه عمومی ناسازگار بوده و بیانگر اراده عموم ملت نباشد، اعتبار ندارد.
آملی‌لاریجانی پس از شنیدن نظرات و دیدگاه‌های دانشجویان دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه ما دنبال شنیدن حرف‌ها هستیم و در این دیدار از جانب خودم صحبت می‌کنم، گفت: این مرزبندی با مسئولان را قبول ندارم. اشکالی در روش کار شما و روش قضاوت و نتیجه‌گیری برخی از شما دیدم.
مجلس ابهامات شورای نگهبان در خصوص «طرح الزام به ثبت معاملات غیر منقول» را رفع نکرده و بر مصوبه قبل و ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام اصرار دارد. در هر حال قبل از ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام باید ابهامات آن را رفع کند.
مجلس ابهامات شورای نگهبان در خصوص "طرح الزام به ثبت معاملات غیر منقول" را رفع نکرده و بر مصوبه قبل و ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام اصرار دارد. در هر حال قبل از ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام باید ابهامات آن را رفع کند.
مجلس ابهامات شورای نگهبان در خصوص «طرح الزام به ثبت معاملات غیر منقول» را رفع نکرده و بر مصوبه قبل و ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام اصرار دارد. در هر حال، پیش از ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام باید ابهامات آن را رفع کند.
مجلس ابهامات شورای نگهبان در خصوص "طرح الزام به ثبت معاملات غیر منقول" را رفع نکرده و بر مصوبه قبل و ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام اصرار دارد. در هر حال قبل از ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام باید ابهامات آن را رفع کند.
مجلس ابهامات شورای نگهبان در خصوص "طرح الزام به ثبت معاملات غیر منقول" را رفع نکرده و بر مصوبه قبل و ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام اصرار دارد. در هر حال قبل از ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام باید ابهامات آن را رفع کند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام سمگا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد سمگا در روزهای آینده بورس است.
آنچه به عنوان بدهی دولت در صورت‌های مالی بانک مرکزی طی سال‌های گذشته درج شده است، عمدتاَ ناشی از انتقال این ارقام به حساب بدهی دولت به بانک مرکزی، آن هم در راستای تکلیف قانونی بوده، بدون اینکه استقراضی توسط دولت از بانک مرکزی صورت گرفته باشد. افزایشی که در صورت‌های مالی بانک مرکزی در سر فصل بدهی دولت، طی ماه‌های نخست سال ۱۴۰۰ حاصل شده، دقیقاَ به اندازه مبلغ تنخواه قانونی استفاده شده است، که همچون سنوات گذشته، قبل از پایان سال رسماَ تسویه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ