اتفاقات پیرامون مسائل مالی در باشگاه استقلال احتمالا به ایجاد تغییرات در مدیریت این باشگاه منجر خواهد شد و مصطفی آجورلو جای خود را به یک مدیر قدیمی این باشگاه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زندان‌های استان البرز مخصوصاً زندان رجایی شهر به جهت اینکه در داخل محیط شهری کرج واقع شده و زندان قزلحصار و رجایی شهر به جهت اینکه تحت مدیریت استان تهران هستند، مشکلات و مسائلی را به وجود آورده اند که جابجایی آنها جزو مطالبات مردمی بود و مدیران استان البرز، نمایندگان مردم استان البرز نیز مطالباتی داشتند، همچنین مجموعه قضایی و دادگستری استان البرز گزارشاتی در این خصوص به رئیس قوه قضاییه واصل کرد و در نهایت در جلسه شورای اداری ریاست قوه قضاییه دستور انتقال قطعی زندان رجایی شهر از محیط شهری کرج و بررسی درباره زندان قزلحصار را صادر کرد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: از ابتدای راه اندازی پروژه اتصال متقابل پیام‌رسان های بومی و اینترکانکشن تاکنون، پیام بیش از یک میلیون کاربر در این بستر جابه جا شده است.
کرمان- رئیس جهاد کشاورزی جنوب کرمان از ممنوعیت جابه جایی هرگونه پاجوش در راستای مهار و مقابله با آفت سرخرطومی حنایی خرما خبر داد.
گوران توفیق‌زیچ، سرمربی صربستانی فصل گذشته عجمان، به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال النصر امارات انتخاب شد.
معاون حمل و نقل عمومی از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی ویژه ایام ارتحال امام (ره)خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از جا به جایی بیش از ۳۵۰ میلیون مرسوله پستی خبر داد.
روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری ادعای برخی رسانه‌ها به نقل از سید محمد حسینی معاون رئیس‌جمهور درباره تغییر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان را کاملا کذب و بی‌اساس دانست.
موضوع جابجایی وزیر ورزش به نقل از معاون پارلمانی رئیس جمهور تکذیب شد.
موضوع جابجایی وزیر ورزش به نقل از معاون پارلمانی رییس جمهور تکذیب شد.
رئیس‌جمهوری در پاسخ به اظهارات دانش‌آموزی که تغییرات مدیریتی را باعث تزلزل و بی‌ثباتی در تصمیم‌گیری و اقدامات دستگاه‌ها می‌دانست هم گفت: بنای دولت ثبات مدیریت است نه جابجایی، مگر در مواردی که جابجایی و تغییر دلایل کافی داشته باشد. دولت برنامه‌ای برای تغییر و جابجایی ندارد، ولی گاهی دلیل تغییر از دلیل ثبات محکم‌تر است و چاره‌ای نیست که برای تداوم و تسریع پیشرفت یک مجموعه مدیریت آن تغییر کند.
خرم‌آباد- با توجه به هشدارهای قبلی به عشایر و روستائیان در جریان ورود سامانه بارشی اخیر به استان لرستان تاکنون با جابجایی خانوارهای در معرض خطر، مشکلی برای عشایر رخ نداده است.
بروز برخی مشکلات و چالش‌ها در دیگر حوزه‌های تحت مدیریت وزیر صمت از جمله بازار لوازم خانگی و فولاد و مس ضرورت این تغییر را جدی‌تر می‌کند و چه بسا این تغییر نسبت به جابجایی وزرای جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش هم اولویت داشت.
پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که هیچ تصمیمی مبنی بر جابجایی آیت‌الله مروی اتخاذ نشده و ادعای ایجاد اختلال در مدیریت آستان قدس رضوی به واسطه شرایط جسمانی آیت‌الله مروی صحت ندارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران از استفاده بیش از یک میلیون نفر برای انجام سفرهای نوروزی خود از سرویس‌های مسافربری در پایانه‌های مسافری تهران خبر داد.
فدراسیون والیبال در سال ۱۴۰۱ با برگزاری ۲۰۸۵ مسابقه داخلی با حضور ۶۰۲ تیم تمامی رکوردها قبلی را جابجا کرد.
رئیس شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: مدیریت حوزه معادن و مجموعه فولادی از فضای دولتی به خصوصی رفته است اما این جابجایی به صورت ناقص رها شده است.
در تصاویر ماهواره‌ای گرفته شده از شهر غازی‌آنتپ واقع در جنوب‌شرقی ترکیه مشاهده شد که زمین بر اثر زلزله مهیب در این شهر، ۴ متر جابه‌جا شده است.
مشهد ـ شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: براساس اظهارات مهندس کارگاه، بیل مکانیکی حین کار موجب جابه‌جایی لوله گاز شده که در لحظه جابه‌جایی لوله دچار حادثه و ترکیدگی می‌شود.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: رئیس سابق بانک مرکزی دلار ۲۸ هزار تومانی را تحویل گرفت و ۴۰ هزار تومانی تحویل داد و پرونده‌اش تنها با یک جابجایی مدیریتی بسته شد.
معاون اول رئیس جمهور در بازدید از اتاق مدیریت بحران و کنترل مرکزی شرکت راه آهن، از آخرین وضعیت ناوگان و خطوط ریلی کشور و جابجایی مسافران در روز‌های گذشته با توجه به برودت هوا مطلع شد. مخبر در این بازدید با تاکید بر لزوم رفع تمام مشکلات برای جابجایی ایمن مسافران، برای تردد قطار‌ها با توجه به سرمای بی‌سابقه در کشور و یخ زدگی در بخش‌هایی از خطوط ریلی بویژه در مناطق شمال شرقی، دستورات لازم را صادر کرد.
شاخص کل امروز با رشد ۲۵۳۳ واحدی به جایگاه یک میلیون و۴۱۰ هزار واحد رسید.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقداماتی که در یک سال گذشته صورت گرفته است به تشریح برنامه های این وزارتخانه به مناسبت هفته تربیت بدنی و اهمیت ورزش همگانی در کاهش هزینه های درمان پرداخت.
وزارت ورزش و جوانان با تایید خبر جابجایی در مدیریت باشگاه استقلال، تصویری از حمید سجادی و علی فتح الله زاده را منتشر کرد.
وزارت ورزش و جوانان با تایید خبر جابجایی در مدیریت باشگاه استقلال، تصویری از حمید سجادی و علی فتح الله زاده را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ