آرش برهانی که در زمان مدیریت آجورلو به عنوان مدیر آکادمی فعالیت می‌کرد، امروز از سمتش برکنار شد و جای خود را به اصغر حاجیلو داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان یک شب قبل از نخستین مسابقه فصل لیگ برتر از سمت خود برکنار شد.
همچنین تیم ویژه اعزامی از ستاد بهزیستی کشور با حضور در استان و مرکز یاد شده به بررسی کامل دلایل، مستندات و شواهد در این خصوص پرداختند و بر این اساس به دلیل اهمال در نظارت صحیح و عدم رعایت دستورالعمل‌های تخصصی و نظارتی ابلاغ شده، معاون امور توانبخشی و مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد استان برکنار شدند.
فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان از مردم این کشور به دلیل سه ماه درگیری نظامی با ارتش، عذرخواهی کرد.
نزدیکی زیاد مالی به مشاوران غیررسمی و ایرانی­ الاصل او که شاید بزرگترین نقطه قوت او و دلیل انتصابش به این پست در دولت جدید آمریکا بوده است، حالا به پاشنه آشیلش تبدیل و باعث سقوط او شده است.
نزدیکی زیاد مالی به مشاوران غیررسمی و ایرانی­ الاصل او که شاید بزرگترین نقطه قوت او و دلیل انتصابش به این پست در دولت جدید آمریکا بوده است، حالا به پاشنه آشیلش تبدیل و باعث سقوط او شده است.
مدیرعامل سابق استقلال توضیحاتی را درباره یک حاشیه عجیب درباره دوران خودش ارائه کرد.
سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد برکناری آرش برهانی از آکادمی باشگاه ارتباطی با مصاحبه او علیه مشکلات ندارد.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از برکناری سخنگوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به دلیل مواضع غیرحرفه‌ای و ناهماهنگی خبر داد.
منابع صهیونیست از برکناری یک فرمانده اسرائیلی به دلیل ناتوانی علیه مبارزان فلسطینی خبر دادند.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دو پرونده در خصوص دو نفر از مدیران صمت و جهاد تشکیل و هر دو به دلیل اهمال در حوزه نظارت بر بازار به برکناری از سمت خود محکوم شدند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مصدومیت ها در نیم فصل بلای جان استقلال شده گفت: ساپینتو به دلیل همین مصدومیت‌ها، ابزار لازم را در اختیار نداشته است.
"دمای هوا در روز جمعه گذشته در تاشکند به 19.8 درجه زیرصفر رسید که کمترین میزان در ماه ژانویه در 50 سال اخیر است".
رسانه های هلندی از برکناری هنک فریزر از اوترخت به دلیل درگیری فیزیکی با بازیکن تیمش خبر داده اند.
رسانه های هلندی از برکناری هنک فریزر از اوترخت به دلیل درگیری فیزیکی با بازیکن تیمش خبر داده اند.
با توجه به نوع قراردادی که با سرمربی کنونی به امضا رسیده که منجر به این خواهد شد که در صورت برکناری باشگاه قرارداد فصل آینده را نیز به وی پرداخت کنند، این باشگاه اکنون تصمیم عجیبی گرفته و به طور همزمان با دادن اختیار به نصرتی، او را نیز به خدمت گرفته است.
معترضان در جمهوری چک خواستار برکناری دولت این کشور به دلیل ناتوانی در حل بحران انرژی شدند.
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با حضور در شبکه خبر وعده همیشگی کسب ستاره سوم در صورت حضور بلندمدت در استقلال را تکرار کرد.
عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال گفت: مصطفی آجورلو دلیل برکناری از ریاست را خودش بهتر می‌داند. او خیلی برای این تیم در این یکسال زحمت کشید و باید از زحمات وی تشکر کنم.
گفتیم اگر کسی قرار است پیگیر باشد، عضو هیئت مدیره شوند و امضای آنها پای قراردادها باشد. این اطراف از کانال آجورلو آمده بودند.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش به برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال واکنش نشان داد و با بیان اینکه دلیل این تغییر را نمی‌داند، آن را تصمیم هیات مدیره این باشگاه دانست!
معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد در جریان دلیل برکناری مصطفی آجورلو از مدیرعاملی باشگاه استقلال نیست!
تاد بولی، یکی از مالکان باشگاه چلسی، درباره دلیل برکناری توماس توخل صحبت کرد.
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است با کنار رفتن پرده احترام بین بازیکنان تیم ملی و سرمربی، اسکوچیچ خودش باید زودتر از سمتش کناره‌گیری می‌کرد.
پس از برکناری دراگان اسکوچیچ ، کارلوس کیروش بار دیگر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ