اتفاقات پیرامون مسائل مالی در باشگاه استقلال احتمالا به ایجاد تغییرات در مدیریت این باشگاه منجر خواهد شد و مصطفی آجورلو جای خود را به یک مدیر قدیمی این باشگاه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرتو مانچینی به طور غیرمنتظره ای از سرمربیگری ایتالیا استعفا داد هواداران تیم ملی ایتالیا به این اتفاق واکنش نشان دادند و همچنین خواستار حضور لوچانو اسپالتی روی نیمکت این تیم شدند.
تعویق غیر منتظره لیگ بیست و سوم اگرچه برای هواداران فوتبال و رسانه‌ها خوشایند نبود، اما این اتفاق هم برنده‌هایی داشت. هم در میان تیم‌ها و هم یک بازیکن خاص!
میرکو تاکولا، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا، کلودیو رانیری را یک گزینه خوب برای هدایت ناپولی معرفی می‌کند اما از نظر او این اتفاق بعید به نظر می‌رسد.
هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شاهد یک اتفاق غیرمنتظره بود.
آن اتفاق غیرمنتظره افتاد؛ دورتموند مطابق معمول سر بزنگاه لغزید و قهرمانی را دو دستی تقدیم بایرن مونیخ کرد
سپاهانی‌ها در حالی به مصاف مس کرمان رفتند که اتفاق عجیبی در ورزشگاه افتاد.
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران که مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارد، در حالی که باید برای ویزا اقدام کند باید یک اتفاق غیرمنتظره روبرو شد.
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران که مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارد، در حالی که باید برای ویزا اقدام کند با یک اتفاق غیرمنتظره روبرو شد.
اتفاق غیرمنتظره در اردوی تیم ملی فوتبال روسیه شوک عجیبی به اعضای این تیم وارد کرد.
سال 1401 با اتفاقاتی عجیب و غیرمنتظره برای فوتبال ایران همراه بود.
در حالی که فدراسیون فوتبال گفته بود مسلم اولادقباد ملی پوش فوتسال تورنمنت تایلند را از دست داده است، این بازیکن در دیدار فینال با ژاپن به میدان رفت.
مهاجم ایرانی پورتو در جمع نفرات اصلی این تیم مقابل چاوز دیده نمی‌شود.
گروهی از محققان در اتفاقی غیرمنتظره بزرگ‌ترین پیتون برمه‌ای ایالت فلوریدای آمریکا را با وزن تقریباً ۱۰۰ کیلوگرم در منطقه‌ی اورگلیدز پیدا کردند.
مهاجم ایرانی ژیل ویسنته به دلیل مصدومیت در اوایل دیدار مقابل فامالیسائو تعویض شد.
چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر از روز اول بهمن با آغاز نمایش‌های صحنه‌ای عملاً آغاز شد و یازدهم بهمن پایان این رویداد است. اتفاق جالبی که در این دوره از جشنواره و به خصوص در نیمه دوم جشنواره در قالب تصاویر ثبت شده، استقبال غیرمنتظره تماشاگران از شماری از نمایش‌ها است.
برکناری مربی موفق کشتی روسیه از سوی میخائیل مامیاشویلی اتفاقی نبود که به سادگی از کنار آن گذشت؛ به نظر جامبولات تدیف نمی‌خواهد جهانی سال آینده و المپیک پاریس را از دست بدهد.
مصطفی آجورلو مدیرعاملی باشگاه استقلال در حالی و در اتفاقی غیرمنتظره جای خود را به علی فتح‌الله زاده داد که به نظر می‌رسد این تغییر ناگهانی ریشه در مشکلات و چالش‌های مدیریتی این باشگاه داشته است.
تیم ملی فوتسال ایران بدون مربی دروازه‌بانان به جام ملت‌های آسیا خواهد رفت.
دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا برای نخستین بار جزو نفرات ذخیره تیمش برابر آلباسته قرار گرفته است.
محسن پیرهادی نماینده مردم تهران نوشت:فوت غیرمنتظره مهسا امینی، مردم ایران را سوگوار کرده است؛ هنوز ابعاد ماجرا و چرایی بروز آن بصورت مستند اعلام نشده است. به همین دلیل رفع ابهام از چرایی بروز آن امری ضروری‌ست و باید علل و عوامل بروز اتفاق، بدون فوت وقت روشن شود. به عنوان وکیل مردم برای پاسداری از حقوق مردم و اجرای قانون اساسی و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیگیر چرایی و چگونگی بروز این اتفاق تلخ خواهم بود.
بهروز عطایی با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حواشی ایجاد شده در مورد جر و بحث با محمد طاهر وادی واکنش نشان داد.
ایران در یک اتفاق دور از انتظار ست سوم را به مصر واگذار کرد.
کسی تصور جدایی کاسمیرو از رئال را نداشت و برای بسیاری این یک اتفاق غیرمنتظره بود ولی تصور کنید روزی که لوکا مودریچ از رئال برود.
فدراسیون فوتبال روسیه به شایعات درباره بازی دوستانه تیم ملی این کشور با ایران واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ